Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   het gaat weer goed (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48694)

hegje 28 July 2004 19:14

het gaat weer goed

het gaat weer goed op werk:thumbsup:
gister had ik na 5 minuten weken een hekel aan de gasten (@mac). maar vandaag had ik daar weer ongeveer 2 uur voor nodig, (meestal zo)

:) :) :) :) :)

maar het is ook zo rot, komen al die domme boeren en kroketsletjes en mensen die geen nederlands kunnen en dan denken ze 2 bigmac voor 1 euro, moet je ze dat weer uit hun hoofd praten:@ :@ :@

had ook nog ruzzie met een gast, hij zei lieveling tegen mij, en ik homo tegen hem, en toen vroeg ie hoelang het geleden was dat ik een klap had gekregen. en ik zei 'weet nie' en toen zei hij dat ik moest oppassen :d :d

, maar verder was het wel leuk :)

BlauweWolf 28 July 2004 19:16

tegen klanten zeg je dan meestal ook niet homo.. :huh:

hegje 28 July 2004 19:17

tegen werknemer meestal ook nie lieveling:+

hij jongen en ik ook, en we kenden welkaar nie:9

Suepahfly 28 July 2004 19:25

Re: het gaat weer goed

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hegje

had ook nog ruzzie met een gast, hij zei lieveling tegen mij, en ik homo tegen hem, en toen vroeg ie hoelang het geleden was dat ik een klap had gekregen. en ik zei 'weet nie' en toen zei hij dat ik moest oppassen :d :d

, maar verder was het wel leuk :)

gezellig:{

AmbyPur 28 July 2004 23:00

ik blijf er bij dat werken bij de mac in het centrum van almelo fout is :Y) maar ik het wel respect dat je het doet hoor met de boeren en kroketsletjes en al die mensen die geen nederlands kunnen ;)

Headliner 28 July 2004 23:21

Re: het gaat weer goed

Citaat:

mensen die geen nederlands kunnen en dan denken ze 2 bigmac voor 1 euro
prachtig_0_ :D 1 bigmac voor 50 cent:d zeker turken

Sanne 28 July 2004 23:23

toen je zei dat je geen 2 big macs kon krijgen voor een euro, kreeg je er toen nog een ezel bij?:d

hegje 29 July 2004 09:09

Re: Re: het gaat weer goed

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
prachtig_0_ :D 1 bigmac voor 50 cent:d zeker turken
hoe raad je het:D

TheGroovMaster 29 July 2004 09:33

altijd vriendlijk doen tegen je klanten, dat heb je toch wel geleerd neem ik aan :)

Judith 29 July 2004 09:37

Bij de Gamma heb je dat gezeik ook ;) Alleen niet met een Big Mac hoor ;). Ze beginnen altijd te zeiken over die 10% korting die ze krijgen bij besteding van €25 of meer. Hebben ze €11 besteed. Laten ze hun spullen achter, en gaan ze weer terug de winkel in :{ :{
Ga je ook van balen hoor :+

wocky 29 July 2004 09:43

mensen kunnen tegenwoordig niet meer lezen he??? ze zeggen toch duidelijk op tv dat je bij besteding van 25 euro 10% korting krijgt..... pfffff

CharmedOne 29 July 2004 11:27

Citaat:

tegen werknemer meestal ook nie lieveling:+

hij jongen en ik ook, en we kenden welkaar nie:9

En als het een lekker wijf was zou je er zeker hebben meegenomen naar het magazijn? :|

Riddler 29 July 2004 19:55

die mac in het centrum is kut, ipv dat ze aan geven dat de wc boven is 8| ofzo

AmbyPur 29 July 2004 20:31

of je kijkt verder dan je neus lang is, ofzo, in enschede zit de toilet toch ook boven :+

Headliner 29 July 2004 20:59

bijna in elke mcdonalds-centrum zijn de toiletten boven, dus..:)

Little Angel 29 July 2004 21:58

In Den Bosch niet, bij de mac bij de c&a is ge mac zelf al boven dus de wc niet :+ Die zit op de zelfde verdieping als de mac :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.