Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   zou jij... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48766)

Sanne 31 July 2004 14:21

zou jij...

voor een collega willen werken als diegene een kater heeft?

Ik werd net gebeld door mijn collega en die had gisteren een feestje gehad en ze voelde zich zo ziek. Ik heb gezegd dat ik al een afspraak had...ja doei..als je zo stoer bent om veel te drinken, dan moet je wel de dag erna ook nog wel zo stoer zijn.

toch? *voelt zich schuldig* :$

Bird Of Prey 31 July 2004 14:57

Groot gelijk heb je. Tis idd een kleine moeite om ff rekening te houden met dat je de volgende dag weer moet werken.

dupke 31 July 2004 15:14

wie kan zuipen kan ook uit bed opstaan ise de regel hier in huis 8-)

BlauweWolf 31 July 2004 15:21

ik zou het doen

psychobunny 31 July 2004 15:32

Nope,moet ze maar niet zoveel zuipen.

Sanne 31 July 2004 15:49

als ze echt ziek was zou ik natuurlijk wel werken, maar voor een kater niet hoor. Je weet toch dat je de dag erna moet werken |:(

The Phit 31 July 2004 16:00

een kater werk je zo je lichaam uit als je eenmaal bezig bent. Vanop bed blijven, blijft de kater langer hangen... :yes:

Tyskie 31 July 2004 16:00

Inderdaad... Gewoon werken...

Heb het ook wel eens meegemaakt.. Ben vulploegleider in een supermarkt.. Zaterdagochtend moeten we altijd vroeg (6 uur) werken met de vulploeg.. Had iemand de avond van te voren teveel gedronken en hij was die ochtend zo ziek geworden dat hij midden in de winkel had overgegeven (voor openingstijd)... Wou hij naar huis... Helaas voor hem, had hij maar niet zoveel moeten zuipen. Nu mocht hij pas als laatste weg.. :]

Dan had hij maar vrij moeten regelen als hij zo nodig veel wilt zuipen op een feest de avond er voor.

Devilish 31 July 2004 17:08

Sjah het is idd opzich wel zijn/haar eigen schuld. Maar als ik goed bevriend ben met die collega zou ik het wel doen

LoeLoe 31 July 2004 17:09

Jah is diegene zijn probleem. Hij/zij kiest ervoor om te zuipen en weet dat ie de voglende dag moet werken. Wat tys al zegt.. dan had je maar vrij moeten reglene ofzo.

LexS 31 July 2004 17:32

Tja in principe heb je gelijk, had hij/zij maar niet zo veel moeten drinken maar je kunt het ook anders bekijken: De rest van je collega's komt door personeelstekort in de shit te zitten als het druk wordt.

Tyskie 31 July 2004 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Tja in principe heb je gelijk, had hij/zij maar niet zo veel moeten drinken maar je kunt het ook anders bekijken: De rest van je collega's komt door personeelstekort in de shit te zitten als het druk wordt.
Niet als die zuiplap zelf gewoon komt werken. :+

CharmedOne 31 July 2004 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
ik zou het doen

Alpha 31 July 2004 18:40

ik zeg altijd:
's avonds een grote jongen (of meisje, maar meestal zijn het de jongens:p ) ... dan ook 's ochtends een grote jongen (of meisje natuurlijk, maar zoals je het al kunt raden blablablabla:z )

Sanne 31 July 2004 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LexS
nee het is zo dat als ik niet kom werken, dan moet ze wel, want dan kan niemand anders haar vervangen. Ze is nu dus gewoon aan het werk

The Phit 31 July 2004 19:04

en dan ziet die collega straks hier op leerlingen.com dat je een afspraak met het forum had :z

Sanne 31 July 2004 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
en dan ziet die collega straks hier op leerlingen.com dat je een afspraak met het forum had :z
die komt hier niet :)

ik ga zo lekker zelf ergens wat drinken i.p.v andere mensen drinken geven 8-)

2-D 31 July 2004 19:08

Ik sta alleen dus ik heb dat soort dingen niet...

Maar als ik zo iets zou hebben, dan denk ik ook van niet...
tenzij ik echt geld kan gebruiken ofzo.

Headliner 31 July 2004 20:13

nee, je moet maar zo denken: jouw collega zal bij zo'n belletje ook gewoon in zijn/haar bed blijven liggen als jij een kater had:z

LexS 31 July 2004 20:40

Idd, zo iemand wel. :)

Little Phoebe 1 August 2004 00:41

je hebt gelijk. :) hoeft geen schuldgevoel te hebben

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.