![]() |
Een vrind...
Weesch gegroet gij burgersch der gemeen!
Ik ben zoeckenden naer eenen ouden vrind. Zyner naem zal ik tot den geheim vermaacken, doch alsch hij dit leescht, laet hem opdan my aanspreecken! Weesch weder gegroet! Hertog Jan den Primus Den zegelcode luidt: :+ |
:z
|
oke:Y)
|
Goedendag Hertog
|
Weesch gegroet! Gij dapper Limburgschman/vrouwe!
Alles wel? |
btw Hertog jan is vet lekker :9
Groeten heer Brand:+ |
Citaat:
|
Citaat:
Ah ja zeker en met uwe? |
Citaat:
Recht zoo! Het is den goddelijcke brouwsel dat aldaar ende alheeden uyt mijner persoonlijcke brouwerij afkomstig placht te zyn! Gij bent een volbloedsch man dat getroffen is door eenen intensche gevoel voor smaack! |
Citaat:
|
HERTOG! Het hele Scholieren forum groet u! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ze missen je :p |
en ik verveel me dood
Hertog, Leeuwtje komt ook :p |
Aen den in schaduwen onthulde bondgenoot ende vrind:
Ik weet dat gij medeleescht...Geef opheeden den teecken op onzen ouden geboortegrond ende ik zal weeten ende non-ignoreren dat gij in den grooten oorlog aen myner zijden vechten zult... Den teecken luidt aldusch den naem van den heer die my verraadde, alsch ware hij Judas zelven! |
Edoch dit is den pracht zelven! Ik dacht op geniaalen wijzen met u in den kontakt te treden, doch gij allen heeft mij thans op deezen gebied verslaagen!
*laet den lach schallen* |
|
Citaat:
*gooit u vreugdig den hemel in ende vangt weder op* |
:D jij bent echt vaag, weet je dat :)
we missen je echt wel man :) |
kijk, dit hebben een heleboel mensen als ava :)
http://images.scholieren.com/avatar....ine=1091308768 |
Citaat:
Vaaghartigheid is een schoone gave, alsch ware zij den parel in den kroon der koningen! Ende ik aanschouwde den wonderlijcke avatar al te eerder! Het doet mij dencken aen een waar waepen ende brengt mij maal op maal in den extasische heerlijckheid! Ende ja...ik mis den ouden tyden oock, toen wij thans nog jong ende onbevangen alsch wij waren den foorumlanderijen afstruinde ende altoen volcksvermaack geen misdrijf wasch... |
:'(
|
Citaat:
|
Citaat:
Thans pogingneer ende probeer ik den oplossing te treffen voor deezen uiterscht neteligen ende villaine situatering. Heeft gij aanschouwt hoe den censuur op myner woorden werd gepleegd? Inmiddelsch ben ik weder verbannen..Volwaar! Ik begin eenen haet-liefden relatie met Heer Koen te ontwikkelen! Heeft gij wellicht een plan dat den corruptie der foorumlingen breecken kan, alsch ware zij een walnoot in een nootenkraacker? Ik zie myner wederkeer alsch genoodzaackt... |
Citaat:
ja ik heb het gezien :) hmnee, niet echt, hoe wou je dat gaan doen zonder andere mensen ook een ban te bezorgen? *wil dr dagelijkse gewoonte niet kwijt* Ja, wij allemaal :) |
Kent gij wellicht den grootsche vertelling van Illias? Ik wil den Trojaanschen paerd weder doen leeven! Edoch...alvorensch den plan tot den uytvoer te brengen diene wy allen eener maend te wachten....
Laeten wy thans uitzien naar den dag des wederkeer! |
Citaat:
vertel, ik ben geinteresseerd :) |
hoihoi
Ik mis je niet hoor. Maar ik vind je wel cool! Hoe doe je dat toch, zo oud spreken?
|
Re: hoihoi
Citaat:
|
|
ik denk dat zijn msn beroepsgeheim is
|
een weledelgestrenge heer heeft geen msn!!
Ik had het ook tegen Phoebe! |
Citaat:
|
Weesch gij allen weder gegroet, oo' gij adorerenden ende bondgenooten van myner zyn!
Den geheim rond den Homerus-kwestie zoalsch ik het thans placht te noemen blijft voor nu den geheim. Edoch ende volwaar, ik geloof plotsch in den goeden afloop, alsch ware ik een ijlhoofdige forumbaasch genaemd Koen! Den foorumbaazen redeneren aldusch dat den hertog verslaagen isch.. Edoch, bij den baerd van Karel den Grootte verklaer ik op nu: Zij die dencken dat zy er zyn, zyn er geweescht! Harba lorifa! |
:+
|
die smilies zijn hier echt cool:7
|
Citaat:
ik vind ze echt lelijk :p |
*trekt eener zuinig gezicht alsch ware hij Gierige Gerrie"
|
:{
|
Re: Een vrind...
Citaat:
:wave: |
:{
|
doe is aardig tegen den Hertog
|
Citaat:
*jaegt den kling van het zwaerd Godsch uwer hart in* http://www.levensstroom.nl/%20foto's/zwaard%20Gods.jpg |
Citaat:
Dit placht een lant der barbaren te zyn Heer "Gunvald"! Ik heb er zojuischt ene den dood ingejaegd, geloof ik in den overtuigenisch! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:02. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.