![]() |
Den vreemdeling
Citaat:
dus, hoe kom je aan die woorden? :p |
Waarachtig! Dat placht een veel woorden tellend verhael te zyn! Het verhaelt thans over draeken, schoonen vrouwen, Goddelijcke plaagen, godschgeinspireerden, Sint Joris, Sint Juttemus, gelaersden katten, riddersch, ophaelbruggen, Heer Emil Ratelband ende veelen anderen wonderlijcken fenomeenen!
Edoch boven allesch is den tael mij aangeleerd door myner moeder Aleidis van Bourgondie. Ik plachtte op toen nog een twee backsteen hoog knaapje te zyn, doch den talent was op toen al den mijnen! Alnu ende alheeden kunt gij den non-ignorantie ende wijschheid van den heer bijvoeden, alsch gij wenscht... |
Citaat:
|
Citaat:
|
doe normaal, en jullie zeggen iets van ons belgen8|
|
Citaat:
|
Citaat:
Danck! Gij bewijscht heeden den adelijck bloed te bezitten ende dat vol glorie ende zaligheid! Het lijckt my den wijschheid u om den permissie te vraegen voor een kort verblijf alhier op den foorum! |
Citaat:
Om eerlijk te zijn, ik ben hier zelf niet zo heel echt geliefd :$. Zoiets moet je aan de mods vragen ... |
Citaat:
Edoch....Ik heb u niet op den obscuriteitische villainiteiten kunnen betrappen. Merckwaardig ende dat hoogscht! Heerscht alhier een dictatuur der ongenaden? |
alleen jammer dat je op new thread drukt ipv new post?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Recht zoo! Den hertog valt nimmer te betrappen op villaine faalingen! |
Citaat:
maar dat is toch compleet helemaal niet duidelijk |
kijk eens naar de ECHTE 1e regel
|
Citaat:
Dat placht vrouwe Little Phoebe te zyn...Jeugdig alsch ze is, zyn haer daeden van onbevangenheid. Zy wasch opgewonden ende extasisch den hertog weder te zien ende te spreecken opdat zy meerderen topics aenmaackte... Den anderen reedenatie is dat in het lant ende foorum waer wij onzen oorsprong vinden, den opening voor een topic voor iederen wisschenwasch standaerd placht te zyn... |
Citaat:
maar misschien komt dat ook wel dat ik ng niet zo lang wakker ben |
hebben wij dit op ons forum?
"Sylph schreef op [pl=12556132]01-08-2004 @ 01:19 [/pl]" |
Citaat:
Recht zoo! Deezen citering is afkomstig van myn thuischfoorum...Den hertog was aldaar een geliefd man tot den moment dat een koningschdrama den situatering den kop afhakte! |
Citaat:
s.commertje? maar wat doet dat topic dan in hemelsnaam hier?? |
omdat onze brabander daar waarschijnlijk gebanned is?
had btw ook via pm gekund, maar dat terzijde :z |
Den feititeit dat zoveelen van den ouden foorum my den bezoeck gunden, zegt thans genoeg...Hertog Jan den Primus is onwaerdig aan het kruisch der onrechtigheden genageld! Edoch...den wederkeer zal geschieden!
Zo het geschreven is, zo zal het zyn! |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou den mogelijckheid kunnen weezen, zo redeneert den Hertog. Houdt gij zich aanbevoolen voor den grooten slag van Brabant? Gij zou opdan den eretitel Ridder kunnen verdienen! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een jammerlijck gebeuren...Ik zou stoutgeschoenden zoalsch u voor myn campagne gebruicken kunnen! Myner zoecktocht zal opdan verder landinwaartsch trekken! *Galloppeert op zyner trotsche paerd Tristan den heuvelsch in* |
kende gij ok normaal praten of nie?:+
|
ik denk het niet..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:19. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.