![]() |
Den ouden vrinden ende bondgenooten topicum
Moogt deezen opgedraegen zyn aen uwer zyn!
|
Mooi, doe er maar 3 van http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
gezondheid :{
|
ga toch sterven8|
|
Citaat:
doe ns lief tegen onze hertog!:no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*steeckt zyner zwaerd Godsch tussen uwer ribben* Aldusch ende volwaar; dat is eene rabauw in den aftrek! |
Vrouwe Little Phoebe! Den verrassing is dit ten zeecker! Wat doet gij in dit barbaers oord, zo alleen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Spreeckt tegen den ontzielden lichaam* Doch dat is uwer hertog! Ik placht den hertog van Brabant te zyn ende ik wyck voor niemant! |
Phoebe. hoezo ONZE hertog? denk eerder JOUW hertog...:{
Toch wazig dat sommige mensen over paarden en messen en als een gek over god praten alsof ze in de middeleeuwen wonen, en dat op internet :+ edit: Hertog van brabant? En dan woonde gij niet eens in Den Bosch?:{ |
Citaat:
Ik weet waer gij op doelt...Dit barbaerse lant kent weinig wetten ende moet veelen analfabeeten tellen! Gij bent ende zijt den hertog alhier? |
Citaat:
|
Citaat:
Weesch opdan bedanckt! Ik verkeer onder den vreugdigen ende geniet van den ogenblik, alsch ware het een feescht ter ere van myner neam! Alles wel? Hoe verkeerd den situatering in onzen thuislanden? |
Citaat:
van niemand hier domme meeloper:{ Ga over msn bij die maffe hertog slijmen. |
Citaat:
Hoort den vrouwe weenen, vrouwe Little Phoebe! Volwaar ende waarempel, ze mischt het zyn van een glorierijck hertog op haar foorum! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
neuh, ik zit hier toch al :p*) |
heeeeeeertooog!!!!!
ik heb je gemist:( |
Citaat:
Myner zuster Aleidissa zal spoedig deezen elektroonische machine willen berijden, vreesch ik in den vreesch.. |
Citaat:
Vrouwe Leeuwtje! *Springt vreugdig in den rondte ende valt u om den halsch* Alles wel met uwer zyn? |
Citaat:
|
Citaat:
Ja hoor, had net wel een beetje een rothumeur, maar dat is wel over :) Met jou? |
Citaat:
|
Citaat:
:( :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=48288 |
*steunt hertog met heel haar leven* (ik wou hier een smiley achter zetten maar ik heb geen idee wat deze clowns voor moeten stellen:confused:)
|
Citaat:
Ik houd me hier volbloedig ende volglorie staende. Ik heb opheeden al ander maal een rabauw ende barbaer den doodt in moogen jaegen edoch, het wasch hun loon naer wercken! Ik wordt thans door vreugden getroffen, alsch ware het door een pyl des godsch! *Gooit u vreugdig den heemel in ende vangt weder op* Vermoedensch reicken naer my ende verhalen over een wederkeer van den hertog op den foorum. Edoch, het zal thans een maend of korter duuren! |
:) 2 harten herenigd :)
|
Citaat:
Weesch gegroet vrouwe! Ik kan my niet remembreren ende herrineren dat wij elckander thans al eensch ontmoet hebben, doch gij ware een waere verzetschkryger in den opstand der hertogiers! Myner grotekse danck is uwer belooning opdat gij den waardering des hertog ondervindt! |
Citaat:
Het placht een vreugdig voortbestaan van onsch kennen te zyn ende zijn! |
Citaat:
verdwijn? Wij waren hier eerder dat jij hierheen komt met je fanclub moet jij weten maar dan kende wel van ons verwachten dat wij jou niet mogen, of ik en fly in ieder geval:{ Typ normaal en niet chatten:| |
Citaat:
dus t kan kloppen dat u mij niet kent;) |
Citaat:
Nog een maand.. veels te lang!:'( |
Citaat:
|
Citaat:
een maand? mja....tis saai zonder hertog :'( |
Citaat:
hey lp, hoestie? :) |
Citaat:
en met jou? :) |
Citaat:
|
Citaat:
juh :'( |
Citaat:
hehe, alvast veel plezier:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
juh danke :) |
wtf? jullie chatten volgens mij echt wel
hey hoe is ie ja goed en leeuwtje komt ook zo shit je bent nog een maand gebanned ja dat duurt veel te lang das niet chatten nee:loser: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.