![]() |
Te warm in de slaapkamer.
Als er één ding is waar ik wel een hekel aan heb in de zomer, is het wel niet in slaap kunnen vallen 's nachts.
Het is zoooo superwarm op mijn kamer, en ik draai zo hard rond in mijn bed. Ik lig er gewoon de hele tijd te zweten :'( *al twee dagen sjago en moe is* |
gordijnen nat maken
|
Citaat:
En dat houd de zon dan tegen ofzo? Vorig jaar heb ik eens geprobeert met alluminium-folie tegen de venster te plakken. Dit jaar nog niet gedaan... |
mja zelfde probleem, al 4 dagen amper kunnen slapen. in de winter heb ik het liefst van al een hele warme kamer, maar in de zomer: nee dank u.
|
zet je ventilator aan, maar richt hem dan niet op je hoofd:z
|
Heb ik ook heel erg last van, mn kamer is klein en vanaf dat de zon opkomt staat de zon al op mn kamer kouder dan 27 graden wordt het de komende nachten vrees ik niet op mn kamer met als gevolg dat ik om 11 uur in bed lig en om half 3 slaap en vervolgens om 8 uur weer wakker wordt van het licht en de warmte :|
|
Doe je ven aan ja :p of een nat washandje op je hoofd en in iets luchtigs slapen
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben ook een raar geval :+ |
Citaat:
|
Zet een opblaasbadje neer en ga daar in slapen..
|
ik vind het beter dan onder de dekens in de winter, nu kan ik lekker chille op me deken
|
Citaat:
niet dat ik het geprobeerd heb, maar de docent van Systems Engineering heeft dit ooit uitgelegd |
Citaat:
|
luchtige dingen aan doen en gewoon onder een laken slapen ipv zon dik dekbed
ik slaap op de zolder kamer dus tis hier niet uit tehouden warm zeg. EN mijn kamer staat op het zuiden dus kheb heel de godganse dag die zon op mijn kamer 8| |
Ik heb nu mijn raam open gedaan en dat is al snel 6 uur te laat. Ik was er de rest van de avond ook niet, dus pech gehad.
Een warm bed, gewoon pitten en niet zeuren. |
Citaat:
ben dus verkouden :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
:( |
Re: Te warm in de slaapkamer.
Citaat:
Bij m'n mama (waar ik nu ben) is het zaaalig fris :p en boven is het ook niet echt superwarm, maar ik heb m'n matras in 'mijn' plaats beneden gelegt en hier is het echt zalig fris :love: |
Tegels van de badkamer :love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.