Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Te warm in de slaapkamer. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48827)

WishfulDreaming 2 August 2004 16:49

Te warm in de slaapkamer.

Als er één ding is waar ik wel een hekel aan heb in de zomer, is het wel niet in slaap kunnen vallen 's nachts.

Het is zoooo superwarm op mijn kamer, en ik draai zo hard rond in mijn bed. Ik lig er gewoon de hele tijd te zweten :'(

*al twee dagen sjago en moe is*

The Phit 2 August 2004 16:52

gordijnen nat maken

WishfulDreaming 2 August 2004 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
gordijnen nat maken
nat maken?

En dat houd de zon dan tegen ofzo?
Vorig jaar heb ik eens geprobeert met alluminium-folie tegen de venster te plakken. Dit jaar nog niet gedaan...

bootje 2 August 2004 21:01

mja zelfde probleem, al 4 dagen amper kunnen slapen. in de winter heb ik het liefst van al een hele warme kamer, maar in de zomer: nee dank u.

Headliner 2 August 2004 21:13

zet je ventilator aan, maar richt hem dan niet op je hoofd:z

Little Angel 2 August 2004 21:17

Heb ik ook heel erg last van, mn kamer is klein en vanaf dat de zon opkomt staat de zon al op mn kamer kouder dan 27 graden wordt het de komende nachten vrees ik niet op mn kamer met als gevolg dat ik om 11 uur in bed lig en om half 3 slaap en vervolgens om 8 uur weer wakker wordt van het licht en de warmte :|

CharmedOne 2 August 2004 21:45

Doe je ven aan ja :p of een nat washandje op je hoofd en in iets luchtigs slapen

bootje 2 August 2004 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
of een nat washandje op je hoofd
en dan verkouden zijn :p

CharmedOne 2 August 2004 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
Nog nooit last van gehad :p
Maar ik ben ook een raar geval :+

Flater 2 August 2004 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CharmedOne
Doe je ven aan ja :p of een nat washandje op je hoofd en in iets luchtigs slapen
En dat valt er niet vanaf ;)

Tyskie 2 August 2004 22:05

Zet een opblaasbadje neer en ga daar in slapen..

Banaan 2 August 2004 22:07

ik vind het beter dan onder de dekens in de winter, nu kan ik lekker chille op me deken

The Phit 3 August 2004 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
nat maken?
ja, werkt als een soort van airco 8)
niet dat ik het geprobeerd heb, maar de docent van Systems Engineering heeft dit ooit uitgelegd

CharmedOne 3 August 2004 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flater
En dat valt er niet vanaf ;)
Bij mij niet :p

L_angeldc 3 August 2004 23:22

luchtige dingen aan doen en gewoon onder een laken slapen ipv zon dik dekbed

ik slaap op de zolder kamer dus tis hier niet uit tehouden warm zeg. EN mijn kamer staat op het zuiden dus kheb heel de godganse dag die zon op mijn kamer 8|

MasterB 4 August 2004 02:53

Ik heb nu mijn raam open gedaan en dat is al snel 6 uur te laat. Ik was er de rest van de avond ook niet, dus pech gehad.

Een warm bed, gewoon pitten en niet zeuren.

BlackMystery 5 August 2004 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
durf er niet met te lachen :[
ben dus verkouden :rolleyes:

Flater 5 August 2004 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
luchtige dingen aan doen en gewoon onder een laken slapen ipv zon dik dekbed

ik slaap op de zolder kamer dus tis hier niet uit tehouden warm zeg. EN mijn kamer staat op het zuiden dus kheb heel de godganse dag die zon op mijn kamer 8|

Same here :[, maar ik heb zo`n ventilator aan m`n plafon geschroefd :) en overdag doe ik de rolluiken dicht.

Babysmurfie 5 August 2004 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlackMystery
durf er niet met te lachen :[
ben dus verkouden :rolleyes:

Ik ook, lichte keelontsteking, en dat in dit weer

:(

Saarah 5 August 2004 22:49

Re: Te warm in de slaapkamer.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Als er één ding is waar ik wel een hekel aan heb in de zomer, is het wel niet in slaap kunnen vallen 's nachts.

Het is zoooo superwarm op mijn kamer, en ik draai zo hard rond in mijn bed. Ik lig er gewoon de hele tijd te zweten :'(

*al twee dagen sjago en moe is*

Kan ik me helemaal in herkennen... M'n ouders zijn gescheiden, en als ik bij m'n papa ben woon ik voorlopig boven den Hosp (een café), dus ik slaap op de 3rde verdieping, en het is daar gewoon snikheet... Er zijn ook houten muren enzo, niks voor de ramen zodat de zon altijd naar binnen schijnt, geen airco... En gordijnen voor die ramen zou écht niet staan :p, en voor dat jaartje dat we er nog wonen willen we ook geen airco installeren. Dus, nog ff volhouden :).

Bij m'n mama (waar ik nu ben) is het zaaalig fris :p en boven is het ook niet echt superwarm, maar ik heb m'n matras in 'mijn' plaats beneden gelegt en hier is het echt zalig fris :love:

Pakspul 6 August 2004 07:58

Tegels van de badkamer :love:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.