Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ontmaagden (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48829)

Weetje 2 August 2004 18:20

ontmaagden

Speelt de lengte van de penis een rol bij het ontmaagden van een meisje?
Kan het bv zijn dat je een meisje niet ontmaagd krijgt met een te kleine penis? dat je bv een jaar vrijt en als ze daarna een andere heeft dat ze dan ineens wel ontmaagd wordt door de grotere penis van haar nieuwe vriend?

Graag serieuze reacties,

dank je wel

psychobunny 2 August 2004 18:32

Nee. Het is niet zo dat je met je penis door een dik hard vlies moet boren, want ik denk dat je die illusie hebt... Het maagdenvlies is gewoon een ribbeltje, dus het maakt niets uit hoe groot of dik de penis is.
Ik vermoed dat het gewoon wat pijnlijker zal zijn met een dikkere penis :)

WishfulDreaming 2 August 2004 18:39

Neen, dat heeft er totaal nx mee te maken.
Zelfs de dikte is belangrijker dan de lengte trouwesn ;)

MasterB 3 August 2004 05:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Neen, dat heeft er totaal nx mee te maken.
Zelfs de dikte is belangrijker dan de lengte trouwesn ;)

20 cm dik en 3 cm lang heeft geen enkel nut. Dunkt me.

Eelcotje 3 August 2004 09:50

:rolleyes:

WishfulDreaming 3 August 2004 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
:rolleyes:
Eelco, vandaag haal je me echt de woorden uit de mond.

@MasterB :
Ga jij nu maar wat verderdromen over lullen van 20cm dikte :z
Het is gewoon zo dat de dikte belangrijker is dan de lengte.

MasterB 3 August 2004 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
@MasterB :
Ga jij nu maar wat verderdromen over lullen van 20cm dikte :z
Het is gewoon zo dat de dikte belangrijker is dan de lengte.

Je vindt het blijkbaar erg vervelend wanneer ik je corrigeer of fouten in je bericht?

Ach zieltje toch.

chaozz 3 August 2004 11:17

ik zag laatst op rtl4 een documentaire over penissen. het schijnt dat 90% van de mannen die een penisverleninging nemen een penis hebben van gemiddelde lengte.

dit gemiddelde wordt door velen overschat.

Suepahfly 3 August 2004 17:39

wat is het gemiddelde dan:?

dupke 3 August 2004 19:03

gemiddelde lag geloof ik tussen de 14 en 18 cm :p

psychobunny 3 August 2004 19:17

15 cm het gemiddelde in Nederland

En negers hebben alleen een grotere lul in slappe toestand :p

Suepahfly 3 August 2004 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dupke
stijf of slap?:d

serieuze vraag:{

electricity 3 August 2004 20:12

stijf natuurlijk:Y)

Bazzemans 4 August 2004 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dupke
Dat is dan toch geen gemiddelde meer? Daar zit gewoon 4 cm. tussen. Ik vind dat een beetje een slecht idee geven over de gemiddelde lengte van een penis.

MasterB 4 August 2004 02:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat is dan toch geen gemiddelde meer? Daar zit gewoon 4 cm. tussen. Ik vind dat een beetje een slecht idee geven over de gemiddelde lengte van een penis.
Het gemiddelde lag volgens mij tussen 12 en 18. Wanneer jij een serieus gemiddelde wilt weten dan is dat dus 15 hoewel de standaardafwijking dan geen rol speelt.

Bazzemans 4 August 2004 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Het gemiddelde lag volgens mij tussen 12 en 18. Wanneer jij een serieus gemiddelde wilt weten dan is dat dus 15 hoewel de standaardafwijking dan geen rol speelt.
Als het ergens tussen de 12 en 18 ligt betekend dat niet dat het dus 15 is, dan kan het nog net zo goed 13 als wel 17 zijn. Ik denk dat ze met tussen de 12 en 18 willen zeggen dat je dan ook gezien de standaardafwijking op een normale lengte zit die. Dit zegt dan wel meer dan het gemiddelde, maar is het nog steeds niet!

MasterB 4 August 2004 13:32

Dat weet ik wel, maar er werd daarna gevraagd om een definitief gemiddelde. Het meest eenvoudige is dan om het gemiddelde van het gemiddelde te nemen.

0Vera 4 August 2004 18:54

de gemiddelde lengte van een penis doet er niet toe bij ontmaagding. In principe is "ontmaagden" niet meer dan een woord, als een meisje voor het eerst met een jongen naar bed gaat, is ze ontmaagd, net als dat een jongen ook ontmaagd is als ie voor het eerst (met een meisje? :d weet nie eens of dat uitmaakt :+) naar bed gaat.
Het maakt ook nog per meisje uit hoe stug het "maagdenvlies" is, de ene heeft alleen een ribbeltje en voelt niets, de ander is iets geslotener, en voelt wel pijn. Verschilt. Maar neem maar van mij aan dat ook een kleine penis die barriere wel doorkomt, omdat die helemaal aan het begin van de vagina zit.

Beste is om het meisje ontspannen te laten zijn, en dus de tijd te nemen. Doet het minst (of zelfs geen) zeer.

Ancalagon 5 August 2004 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Dat weet ik wel, maar er werd daarna gevraagd om een definitief gemiddelde. Het meest eenvoudige is dan om het gemiddelde van het gemiddelde te nemen.
zou de lengte van piem0ls normaal verdeeld zijn?

0Vera 5 August 2004 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
:+
god da was toch met dat heuveltje als grafiek? daar snapte ik eerst niks van, en toen ging Dimas me dat uitleggen en voor ik et wist, hadden we meer dan alleen samen eindexamen :+

maar heu, serieus denk ik niet dat piem0llengtes oneindig klein en groot kunnen zijn, wat bij een normale verdeling altijd wel mogelijk is, dus ik denk het niet :+ :d

Ancalagon 5 August 2004 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
:+
god da was toch met dat heuveltje als grafiek? daar snapte ik eerst niks van, en toen ging Dimas me dat uitleggen en voor ik et wist, hadden we meer dan alleen samen eindexamen :+

maar heu, serieus denk ik niet dat piem0llengtes oneindig klein en groot kunnen zijn, wat bij een normale verdeling altijd wel mogelijk is, dus ik denk het niet :+ :d

whaha maar dat hoeft helemaal niet volgens mij

die Dimas was me een knaap trouwens.

The Phit 6 August 2004 02:02

hehhehehehe :D
20 cm dik :D

MasterB 6 August 2004 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Wie weet, wie weet.

BlauweWolf 7 August 2004 00:00

Volgens mij is de lengte verdeeld volgens een Poissonverdeling

The black devil 6 November 2004 14:01

Het maakt niet uit hoe groot de penis is. Een meisje is officieel ontmaagd als de penis in de vagina is geweest. Je moet er dus wel echt sex voor hebben.

henk26 6 November 2004 18:59

ontmaagden

Hoihoi

Begin maar lekker meet een kleine, hoor dat is het minst pijnlijk.

tip!

Als je voor het eerst met jonge naar bed gaat zorg er voor dat jij boven op zit. Dan kan je namenlijk zelf bepalen hoe snel je hem naar binnen wil hebben. Dan kan je ook zelf de pijngrens bepalen stel dat het iets pijnlijk is.

En verder lekker genieten

kreej-z 8 November 2004 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
Volgens mij is de lengte verdeeld volgens een Poissonverdeling
jeetje, en ik was al blij toen ik wist wat de normale verdeling was :p

0Vera 8 November 2004 22:06

Re: ontmaagden

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henk26
Begin maar lekker meet een kleine, hoor dat is het minst pijnlijk.

ow jah geniaal, je gaat er ook echt op letten als maagd, als je een vriendje krijgt en hij heeft een grote, stel et dan nog maar even uit tot je een goeie kleine hebt gevonden :?

@ Ancalagon: jah Dimas was me er eentje jah :p absoluut niet te volgen, en nu nog steeds niet ;)

@kreej-z: ik had een 6.3 voor mijn examen kansverdeling en normale verdeling en ik vond dat ik et fantastisch had volbracht :7

BlackTurtle 8 November 2004 22:39

Re: Re: ontmaagden

Citaat:

ow jah geniaal, je gaat er ook echt op letten als maagd, als je een vriendje krijgt en hij heeft een grote, stel et dan nog maar even uit tot je een goeie kleine hebt gevonden :?

daar heb je gelijk in, maar je moet toegeven die tip van hem is absoluut waar, en buiten dat het is een verdoemd goeie tip.

de eerste zinnige post in t hele topic, op dat bovenste stuk na dan

O-)

0Vera 9 November 2004 15:59

ja die tweede tip was zeker zinnig, vind ik ook :)

dext0r 9 November 2004 16:31

vind ik niet, want dat is voor de vrouw qua houding niet echt de meest ideale positie..en ook geen beginnersstandje dacht ik toch

Alpha 9 November 2004 18:06

Re: Re: ontmaagden

Citaat:

ach ... zegt die naam je niks? :rolleyes: 8) :d

Sedes 9 November 2004 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
vind ik niet, want dat is voor de vrouw qua houding niet echt de meest ideale positie..en ook geen beginnersstandje dacht ik toch
helemaal mee eens.. en ik spreek uit ervaring ;)

0Vera 12 November 2004 18:52

nee das waar maar bij het binnendringen heb je als meisje dan wel de controle. Kan hij et daarna alsnog wel overnemen, denk ik. njah geen ervaring 8) ik lag onder bij de eerste keer :p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.