![]() |
Veo veoooo!!
Echt DE tophit in Spanje, wat vinden jullie van m? Hijs van Teresa Rabal, en was zowat elke avond wel een keer of 3 te horen. Lekker vrolijk zomerliedje 8)
|
ken ik niet:{
|
Citaat:
|
KINDERDISCO LIEDJE;)
|
Citaat:
|
Ah man heel ons hotel stond er dansjes op te doen:p
|
tsja ... ben niet naar spanje geweest ... dacht dat ze daar ook gewoon Dragostea Din Tei zouden hebben ... net zoals hier wat zon beetje overal wordt gedraaid
|
in Turkije hadden ze een leuke.... we zijn er nog steeds niet achter hoe dat nr heet, niemand weet het hier :no:
dat Dragostea Din Tei werd daar goddank helemaal niet gedraaid, althans niet in de tenten waar wij uitgingen |
Citaat:
En inderdaad, íedereen meedansen op Veo Veo, heel het hotel, waarie elke middag opstond, en in alle kroegjes kwam iedereen meteen los 8) |
Ik weet niet in wat voor kindertenten jij dan ben geweest, want ik heb in mn 8 dagen dat lied 2 keer gehoord en dat was rond een uur of half 10 bij de kinderdisco die toen aan de gang was.
|
kheb er nog nooit van gehoord
maar iets zegt me dat we het binnenkort als tmf hit kunnen verwachten? :rolleyes: |
Ik ben in Lloret geweest en heb dat nummer niet gehoord.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een blij liedje... :yes:
|
Citaat:
|
wat een schijtnummer:p
despina vandi - opa opa dat vind ik toch wat meer zomers klinken:7 |
muziek \0/
|
Dit liedje draaide ze vorig jaar in Spanje op de mini disco al :{
Wel leuk :D |
ik heb in spanje alleen maar dit gehoord:
daleeee, dale don dale, dalee don dale van don omar :+ |
Bruggi.die van turkijke is van eeehm........shit Mohammed Randal ofzo. Tenminste als het dezelfde is die bij mij werd gedraaid :+ Of Hassan randal naja iig een Turkse naam :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.