![]() |
help!!?? origineel geschenk ??
Ik heb een vriend die binnenkort verjaart hij wordt 18 jaar
(Hij houdt van voetbal en van r&b.) ik zou hem graag verassen met een speciaal geschenk maar ik heb echt geen inspiratie. kan er mij AUB iemand helpen ? geef maar suggesties xxx |
een voetbal gesigneerd door zijn favoriete speler :p
|
Massage -> afgezaagd
Uit eten -> nope Papier-maché -> zou ik alleen leuk vinden :$ 18jr Hmm.... Z`n 1# rijles cadeau :thumbsup: |
Ik heb voor men 18de verjaardag van men vriendin een kader cadeau gekregen met daarin een 10-tal foto's van ons samen van allerlei dingen die we samen beleefd hebben in de 2 jaar die we samen zijn. Eén van de mooiste geschenken die ik heb gekregen..
|
Koop een Cd van Merzbow, beetje smaak bijbrengen 8-)
zolang het maar nix afgezaagds is, zou ik er in ieder geval mee kunnen leven |
koop hem een occasie auto ofzo , dan kan hij daar ook mee leren rijden
|
1e rijles is wel leuk natuurlijk! :) Ik weet niet hoeveel mensen er die dag op bezoek komen, maar als er een moment is dat er niet tot nauwelijks bezoek is dan is het helemaal leuk als je dan die les auto langs kan laten komen :)
En als er veel bezoek is, mjah, beetje lullig om de jarige dan een uur weg te jagen :z |
1e rijles kan ook best prijzig zijn voor een kadotje voor een vriend.
Is er binnenkort geen R&B festival/groep optreden ofzo ? |
Citaat:
|
18 kadootjes? waarvan een deel zelf gemaakt?
|
Citaat:
on topic zou ik zeggen: ga voor een lijstje met daarin allerlei foto's van jullie samen |
Citaat:
Geheid suc6. |
Een kleine gekkigheid die jullie allebei weten en het er onbewust weleens over hebben, en dat uitbreiden tot een cadeau :p ?
|
Citaat:
Ontopic..ik denk dat je het in de 'persoonlijke' richting moet zoeken, iets wat jullie samen hebben meegemaakt ofzo..en kleine cadeautjes zijn (meestal) de leukste! |
Citaat:
|
of je kan misschien aan zijn stoutste sexuele fantasieen tegoed doen
koop een pikant outfitje of huur een vrouw ofzo in voor miss 1 van zijn fantasieen: een triootje |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.