![]() |
noema noema jeeeej
dragostin taae noema noema jeej, :7
aaargh wat een ****** nummert is t :+ |
die gasten moeten ze echt afschieten :|
|
ik vind het anders wel lachen:d
|
Vond ik leuk in het begin maar nu *griezel griezel*
|
Heeft het eigenlijk een betekenis?
|
HOU OP !!! als er 1 een kut nummer is...
|
Citaat:
de titel (dragoste din tei) betekend de liefde die wij hebben gehad onder de lindenboom :z |
het is gewoon een k*t nummer wat de hele tijd in je hoofd blijft zitten
|
In een busje op vakantie was de chauffeur zo aardig om dat cdtje op te zeten inclusief nog eens 6 andere versies van dat liedje. :x
|
de 1ste keer ging ik stuk van het lachen maar na 100 x word je er echt wel str*ntziek van hoor
|
die gasten die het gemaakt hebben... zouden die er trots op zijn :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat nummer doet me aan vakantie denken:love:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ohwja, en ook de gemixte versie van Robbie Williams Angel:d |
Citaat:
Er gaat treintje naar dromenland, achter het stuur zit een olifant. Ga maar lekker slapen, dan mag je mee, naar de choco-chocolade, limonade zee. Ook van deze vakantie :yes: Weet alleen niet meer hoe die verder gaat, maar toen sliep ik waarschijnlijk al :O :z :+ |
Citaat:
Moet je opzoeken op internet:Y) HERMAN BROOD TREINTJE NAAR DROMENLAND Er gaat een treintje naar dromenland, achter het stuur zit een olifant. Ga maar lekker slapen, dan mag je zomaar mee, tsjoeketsjoeke, chocolade, naar de limonadezee. Vlak voordat je wakker wordt ga je vliegensvlug, naar je eigen fijne plekkie in je bedje terug. Sleetje rijden, in de zomer, dat lijkt me fijn. Roze wolken, pudding bergen, waar zou dat zijn? Lekker eten, lekker drinken en alles wat je wil. Er gaat een treintje naar dromenland, achter het stuur zit een olifant. Ga maar lekker slapen, dan mag je zomaar mee, tsjoeketsjoeke, chocolade, naar de limonadezee. Vlak voordat je wakker wordt ga je vliegensvlug, naar je eigen fijne plekkie in je bedje terug. Al het speelgoed, dat je leuk vindt, groeit aan een boom. En voor één keer mag je alles, ‘t is maar een droom. Al je vriendjes mogen komen, er is plaats voor iedereen. Er gaat een treintje naar dromenland, achter het stuur zit een olifant. Ga maar lekker slapen, dan mag je zomaar mee, tsjoeketsjoeke, chocolade, naar de limonadezee. Vlak voordat je wakker wordt ga je vliegensvlug, naar je eigen fijne plekkie in je bedje terug. |
Veo Veo-Teresa Rabal :love: :thumbsup:
|
Citaat:
Wist trouwens niet dat Herman Brood slaapliedje schreef :+ |
Citaat:
Stond er boven, herman brood, maar er stond ook een andere vage naam... iets met de L..:? Ik zoek ff op Kazaa:p Op Kazaa staat ook Herman Brood! En een Leonie Sazias ofzo. Stop hem op een cd en luister die voor het slapen gaan:love: |
Citaat:
*gaat cd maken* :love: |
Citaat:
|
ik heb het maar 4 keer gehoord ofzo op vakantie:Y)
|
Liedje is blij joh :love:
|
Het heeft een betekenis:huh: :
Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa Hallo, hoi, ik ben het, een haiduc (ridder/robin hood), Alsjeblieft, liefje, neem de vrolijkheid aan Hallo, hallo, ik ben het, Picasso, Ik stuur je een smsje, ik ben dapper. Maar weet dat ik niets van je vraag. X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen Ik bel je, om te vertellen, wat ik nu voel Hallo, liefje, ik ben het, vreugde Hallo, hallo, ik ben het nog steeds, Picasso Ik stuur je een sms, ik ben dapper. Maar weet dat ik niets van je vraag. X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen x4 Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen |
Citaat:
Ik dacht eigenlijk dat het zo'n nummer was als dat waarmee België vorig jaar naar het songfestival ging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Man ik haat dat liedje 8|
|
Citaat:
|
die gasten mogen ze doodschieten, ophangen, levend begraven weet ik veel wat allemaal.. maar dat nummer blijft toch werelds:7
|
Zelden ZO'N irritant kutnummer gehoord.
Echt, ik koester intense haatgevoelens jegens dit nummer 8) . |
ach die jongens die dat nummer gemaakt hebben best een goed hart..
... alleen jammer dat het klopt :d Ik haat dat liedje en het ergste vind ik nog dat ik mee moet neuriën als ik het hoor :D |
Het maakt me wel blij :+
|
Citaat:
|
hehe zoals te verwachten was blijft er helemaal niets meer over van dat liedje als het vertaalt. Wat een slappe baggertekst. :7
|
het staat hier net op:thumbsup:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.