![]() |
mensen die mee willen naar scheveningen?
zijn er nog mensen die meewillen naar scheveningen?
k ga dr morgen heen, maar hoemeer mensen hoemeer vreugd :z |
Ik meld mij af. Ik moet werken om 16.30.
|
als ik had gekunt was ik gekomen
maar helaas :( |
Misschien dat ik er morgen ben. Dat moet ik nog overleggen met de rest van de groep.
|
scheveningen is lame 8{
Knokke-heist is veel leuker. |
ik ga morgen waarschinlijk niet, omdat de rest opeens ook nie kan en ik ga echt niet met zn 2en aan het strand liggen :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga er morgen heen met in ieder geval 1 vriend om 11 uur.
Lekker bakken! |
heb je smsje gehad, maar ik ga echt niet mee.....lag al op scheveningen sinds half 7 in de ochtend, direct na t uirgaan en ben erg verbrand en ben nu dus erg brak :+ morgen uitslapen dus _0_
|
Citaat:
|
waarom is die nou weer stom als NW eerder naar huis gaat :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij noemt mij Miranda..:( Maarja je hebt zelfs de groeten van me gehad he ;) |
ja dat was net een paar minuten nadat ik jouw smsje las
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien een koosnaampje ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga morgen iig naar t strand, met 3 anderen (warvan ik er 1 ken :p) we ligen hoogst waarschijnlijk bij dat politiebureau voor (bij de trampolines :p) misschien zie ik een van jullie dan nog wel :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is dus links van de pier :p |
Citaat:
|
Zou niet weten hoe ik iemand zou moeten herkennen, maar zal daar in de buurt wel gaan braden :d
|
Citaat:
ik heb waarsch paarse bikini aan, en ben met 3 jongens, of miss 4 of miss meer :+ en ik ben relatief wit :+ |
is erg ver weg :(.
Heb weekend ov. |
Citaat:
Utrecht - Den Haag is 30 min. en dan de tram duurt ongeveer 15 min. Binnen een uur lig je te verbranden aan het strand dus *) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm als ik morgen niet hoefde te werken was ik wel meegegaan!:)
Maar ik moet dus werken...:{ |
Foto van mij tijdens oranje spelen toen ik bar moest staan.
(sta altijd fout op foto's haha) http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=986861 |
san, ik had graag met je naar het strand willen gaan, maar ga morgen al weer op vakantie, sorry, volgende keer beter
|
Die liggen nou lekker op het strand..:@ :7
|
anders zaterdag doen?
|
naar het museumplein, op het schuine grasveldje is veeeeeel relaxter:7
|
Zo weer thuis, lekker verbrand, niemand kunnen vinden, maar wel lol gehad met de gasten met wie ik was :7
*gaat aftersun zoeken* |
Citaat:
we waren wel geweest, alleen lag er al iemand op die plek waar we wilde gaan liggen, en dus lagen we aan de andere kant van de pier. ben wel een keertje langs gelopen of ik iemand die op jou leek zag, maar niet echt ofzo :p |
Citaat:
|
Beetje laat gelezen, maarre volgende keer wil ik best mee? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.