Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   devilish en ik... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48968)

Steady 10 August 2004 15:53

devilish en ik...

zijn volgens sommige lui hier zoooooo jaloers !!!! :d

al weet ik zelf niet eens waarom, jij wel devilish?

frox 10 August 2004 15:54

:o *JALOERS! IS*

Devilish 10 August 2004 15:56

Jaaaa ik ben echt zoooooo jalours! :{

Pakspul 10 August 2004 16:01

ik ben jaloers dat jullie jaloers zijn... :?

BlauweWolf 10 August 2004 16:56

Een paar seconden uit de schijnwerpers kunnen jullie toch echt niet aan he :thumbsup:

Steady 10 August 2004 17:20

nee divagedrag he :p

0Vera 10 August 2004 17:21

oeh :9

Devilish 10 August 2004 17:23

Ik weet trouwens ook niet waarom :{

Steady 10 August 2004 17:24

waarom zouden we jaloers zijn?

xLesjuhx 10 August 2004 18:03

Wat triest zeg 8|

Maar blijkbaar zitten jullie er idd mee...maar daar moet je het dan met iemand anders over hebben he...

Steady 10 August 2004 21:17

damn... sommige kunnen hier ook NERGENS tegen..

Berend 10 August 2004 21:18

Forumdrama!

Steady 10 August 2004 21:26

OOO MY GOWWW

Devilish 11 August 2004 10:28

Niet zoveel tv kijken steady ;) 'Oh my gow' kklinkt gewoon niet :p

Steady 11 August 2004 13:16

jawel hoor :p

Alexis 11 August 2004 14:32

Jessica Simpson wannabee :{

Geef gewoon toe dat jullie jaloers waren op Lesjuh, omdat die 2 jongens op dat moment liever bij haar in de straat waren dan met jullie gingen zwemmen, of hou er over op.
Sorry, maar jullie maken jezelf alleen maar belachelijk op deze manier.

Devilish 11 August 2004 14:48

Ja euh ze waren niet liever daar in de straat, ze gingen trainen en waren daarna ff daar in de straat, nix om jalours op te zijn hoor :? :z

BlauweWolf 11 August 2004 14:50

't is jaloers

Alexis 11 August 2004 14:50

Oh ok, dan bied ik mijn excuus aan.
Het kwam op mij over alsof ze er speciaal heen waren gegaan.

xLesjuhx 11 August 2004 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Devilish
Ja euh ze waren niet liever daar in de straat, ze gingen trainen en waren daarna ff daar in de straat, nix om jalours op te zijn hoor :? :z
Haha nou moet ik ff lachen :D
Net alsof ze hier ergens in de buurt moeten trainen?????! Daar moet je toch echt extra voor hierheen komen hoor..ik woon in een dorpje,waar ze echt niet hoeven te wezen..en ze belden zeker ook liever niet dat ze voor mn huis stonden..:wave: :D

psychobunny 11 August 2004 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xLesjuhx
Haha nou moet ik ff lachen :D
Net alsof ze hier ergens in de buurt moeten trainen?????! Daar moet je toch echt extra voor hierheen komen hoor..ik woon in een dorpje,waar ze echt niet hoeven te wezen..en ze belden zeker ook liever niet dat ze voor mn huis stonden..:wave: :D

Ok,dit vind ik grappig :p

@ BlauweNick: T zijn Nederlands, doe je echt nog de moeite? :p

Devilish 11 August 2004 18:03

Ja dat weet ik ook wel want ze waren hier in zevenaar trainen :thumbsup: :wave: Maar wat zou het mij uitmaken dat ze daarna bij jou in de straat zijn? Ik erger me er alleen aan dat je er een heel topic over gaat aanmaken, ik was vorige week in de stad met steady en kwak, wooww metteen topic aanmaken jongens, en k zag joey en chris op het zwembad een paar keer, oohh moet ik ook weer topics aan gaan maken :{

Waarom zou ik jaloErs zijn

xLesjuhx 11 August 2004 18:08

Zevenaar is minstens 3kwartier van mij vandaan..met de auto..en die hebben ze niet..dus ja ze waren hier heel toevallig met de bus..:D

Maar..hou er dan ook over op...

bootje 11 August 2004 18:09

Citaat:

Ja dat weet ik ook wel want ze waren hier in zevenaar trainen :thumbsup: :wave: Maar wat zou het mij uitmaken dat ze daarna bij jou in de straat zijn? Ik erger me er alleen aan dat je er een heel topic over gaat aanmaken, ik was vorige week in de stad met steady en kwak, wooww metteen topic aanmaken jongens, en k zag joey en chris op het zwembad een paar keer, oohh moet ik ook weer topics aan gaan maken :{

Waarom zou ik jaloErs zijn

ik stel voor dat Lesjuh vanaf nu telkens naar Develish pmt alvorens een thread te openen :rolleyes:

xLesjuhx 11 August 2004 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik stel voor dat Lesjuh vanaf nu telkens naar Develish pmt alvorens een thread te openen :rolleyes:
Doe ik..Anders zitten ze er een week mee..:wave:

BlauweWolf 11 August 2004 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny

@ BlauweNick: T zijn Nederlands, doe je echt nog de moeite? :p

nederlanders :+

WishfulDreaming 11 August 2004 19:08

Het féit alleen al, dat je er zo over doorzaagt, laat je merken dat je het niet leuk vond :p

Je maakt jezelf wel fameus belachelijk nu :d

WishfulDreaming 11 August 2004 19:09

Citaat:

ik was vorige week in de stad met steady en kwak, wooww metteen topic aanmaken jongens, en k zag joey en chris op het zwembad een paar keer, oohh moet ik ook weer topics aan gaan maken :{

Och meid, aan jullie leuke verhaaltjes van Aan De Bar weten wij ook altijd wat half Arnhem van de week gedaan heeft.

Je hebt hier geen recht van spreken lijkt me ;)

Devilish 11 August 2004 19:19

Ik zeg toch dat het mij echt niet uit maakt vind het alleen dom dat Lesjuh zo zit te zeiken dat joey en forza haar 'stalken' enzo :no: Daar heb ik het over, dat zij daar waren geweest hoorde ik al dus dat maakt me echt niet uit, als ik daar problemen mee had zou ik het hier niet hoeven neerzetten lijkt me zo

WishfulDreaming 11 August 2004 19:29

Citaat:

Ik zeg toch dat het mij echt niet uit maakt vind het alleen dom dat Lesjuh zo zit te zeiken dat joey en forza haar 'stalken' enzo :no: Daar heb ik het over, dat zij daar waren geweest hoorde ik al dus dat maakt me echt niet uit, als ik daar problemen mee had zou ik het hier niet hoeven neerzetten lijkt me zo
Laat haar dan?
Negeer haar? :D

Devilish 11 August 2004 19:33

Howess nou heb ik het allemaal weer gedaan.. heb ik niet alleen gepost dat lesley aandacht wou hebben? Euhmm hoe veek komt het woord 'aandachtsgeil' wel niet voor in andere topics? Is er zelfs niet een member die dit als ava heeft/had?

WishfulDreaming 11 August 2004 19:48

Citaat:

Howess nou heb ik het allemaal weer gedaan.. heb ik niet alleen gepost dat lesley aandacht wou hebben? Euhmm hoe veek komt het woord 'aandachtsgeil' wel niet voor in andere topics? Is er zelfs niet een member die dit als ava heeft/had?
Laten we het stellen dat het vrij zielig is alles jullie al gaan beslissen over leden wat ze mogen posten en wat niet.
En latenn we het zo stellen dat staff zich daar wel mee zal bezighouden, en als het jullie niet aanstaat, gaan jullie dat maar gewoon negeren.

Afgesproken? :love:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.