![]() |
Schoolboeken zijn zooow stom
Staan er echt opgaven in waarbij je denkt van "damn, vraag je dat nou serieus???"
zit je op HBO niveau Natuurkunde 2 te maken... krijg je zo'n vraag: Citaat:
en het erge is.. dattie dan ook nog eens 10 keer wordt herhaald.. alleen dan gesteld op een andere manier.. echt om ziek van te worden... ownee.. dat ben ik al :huh: of zijn er serieus mensen hier die hier niet uit kunnen komen? |
err.... :p
a = 2x10^-4 m2 x 0,35 ofzo? :p najah, wees blij, altijd goed voor het moraal als er opeens een paar vragen goed gaan :) trouwens, zijn dit van die extra opgaven? :? |
jah... en ik erger me er dood aan...
bij wiskunde 3 leerde ik echt nieuwe dingen... waar ik gemotiveerd van raakte... nu zit ik gewoon 3e klas wiskunde havo te doen 8| snap je b trouwens niet? :+ dat is dus gewoon het antwoord bij a delen door die 0.28 |:( gewoon te mongool... |
dit is wiskunde A: verhaaltjessommen :p
en nee ik ga me er niet in verdiepen, heb een 7 op mn eindlijst en ik vond em toen echt wel heel erg gezegend. Sindsdien weiger ik me nog met wiskunde bezig te houden :Y) |
Citaat:
de meeste beslissingen die je maakt gaan eerst door je logische denkgedeelte voordat ze je gevoel aanspreken voor een beslissing. |
dan is dat de enige wiskunde waar ik ooit goed in ben geweest :z
|
Bij b dacht ik wel zoiets :z :+
maarm als je die opdrachten goed maakt heb jeje P? :? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.