![]() |
Laat ik is gek doen, ik ga iemand uitvragen :)
Maar hoe? eerst ff wat achtergrond info:
Ik moet als vakantiekracht games testen ( 8-), dit ter zijde ) Ik doe dit samen met een heel lief meisje :love: Ik heb d`r pas 8uur mee gemaakt, maar dat beviel wel :) Ik ben echt niet goed in dit soort dingen, ik heb een zelfvertrouwen van 2 op de schaal van 10 en doe dit soort dingen dan ook nooit. Zal ik subtiel d`r msn/ (gsm nummer :$) vragen. Gsm nummer is niet echt subtiel meer he? :p naja..of d`r gewoon vragen om `s een terrasje te pakken wat ik waarschijnlijk m`n strot niet uit krijg. ……………… |
dat laatste, msn vragen vind ik te nerd achtig en mobiel tja waarom niet :)
|
ga iets drinken, daar kan je gegevens uitwisselen
|
Citaat:
Is gewoon het spontaanst :) |
Citaat:
en wat is er mis met een gsm nr vragen?gewoon doen:) |
Citaat:
Daarvoor is MSN wel gemakkelijker, of idd gewoon vragen om iets te gaan drinken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus zijn jullie preuts of ligt het aan mij:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ga gewoon een keer met dr stappen, is toch niet zo moeilijk om te vragen toch?
|
brief schrijven :p
|
Citaat:
niet teveel forceren he :) |
gewoon vragen of ze eens zin heeft om na werktijd ofzo iets te gaan doen (terrasje, poolen, ijsje eten, bioscoop, etentje weet ik veel wat)
|
Citaat:
Wat dachten jullie van dit idee: Zo`n lief klein kaartje in een lief klein envelopje, met op het kaartje: Als je tijd over hebt (zal ik dan m`n sms geven of gsm) (ik vind dit echt spannend..erg he :+ ) Maar wat moet ik nouw als ze wil, ik ben zo bang dat er van die stiltes vallen, je weet wel, die hele enge stille tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enne geen kaartje :no: dan valt het te erg op. Neem ze na de werkuren eens ff mee iets gaan drinken of zo om wat op adem te komen na die lange 8 uren werken ;) of is er zo s'avonds niets te doen in de omgeving zoals hier bij mij, elke maandagavond parkconcerten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zijn om 5uur klaar met werk en om dan op een terrasje te zitten....`kwenie :{
|
Citaat:
Het lukt je wel!! :thumbsup: |
Waarschijnlijk durf ik het gewoon weer niet :|
Motiveer mij ! :'( *snik* ik laat namenlijk alle mooie moment in m`n leven weg vagen. |
Citaat:
|
Citaat:
en dat zeg ik 8) |
go flater ... go flater :thumbsup:
gewoon ervoor gaan en gewoon vragen ... ik zeg altijd maar: 'NEE heb je en JA kun je krijgen!' |
^naar dat motto ben ik niet al te lang geleden ook gaan leven, een heuze opluchting volgde. zeer aan te raden.
|
Citaat:
mijn vriendin zegt dat ook steeds:{ |
Citaat:
Echt, als ze echt zo lief is, zal ze erg gevleid zijn om iets met je te gaan drinken, en praten, ach, je kan haar toch uithoren over wat ze doet in het dagelijks leven, studeren werken lachen uitgaan weetikveel :) er gaat pas iets mis als ze totaal geen interesse toont voor jouw leven :{ maar go for it! moed bijeenrapen, lukt wel :) |
"Nooit geschoten is altijd mis! "
Blijft een toppertje. |
Citaat:
En god zag dat het goed was :z |
Citaat:
Hup hup, vraag het haar! En daarna kan je der nr of msn vragen :Y) heeft ook nog steeds iemand van vorig vakantiewerk op msn 8-) |
Ik hou jullie op de hoogte :)
`k Heb gewoon een heel team achter me :+ :thumbsup: [SIZE=0,5]Eigenlijk best zielig, maar jullie kennen me toch niet *HA* Wee de gene die me wel kent en m`n naam geeft! (WTF betekend "wee" ?)[/SIZE] |
wee is gebiedende wijs van het een of andere oude gebruik die niet meer als vorm in de Nederlandse taal voorkomt, behalve in uitdrukkingen als "wee", en "leve" en nog een paar. nuff said :z
succes dermee iig :thumbsup: |
zo moeilijk zou het mij tog niet lijken om een beetje contact met haar te krijgen? Kijk, als ze nou op een totaal andere afdeling werkte in het bedrijf en je amper met haar te maken zou krijgen, dan is het een ander verhaal, maar aangezien je blijkbaar best wel nauw met haar samen werkt, lijkt het mij niet vreemd als je gewoon een praat je maakt met haar tog?:). Nou, dan kun je tog ook eens vragen of ze zin heeft om iets te doen :p
|
Citaat:
|
wee degeen... is volgens mij wel goed
'wee' staat los van de uitspraak 'wee je gebeente', dus kan et ook zo :) |
Ze was er vandaag niet :| eenne vander gasje moest intro maken en bezette de pc.
Maar ik denk wel dat ik de moed heb :) ik denk volgende week, als ze nog komt 8| *hoopt heel erg* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan aan de telefoon 'ja, met die gamestester' 'WIE?' 'die ene' Ofwel, denk niet dat het gaat lukken :) |
Citaat:
|
Citaat:
Een soort gewoonte van me ofzo :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.