![]() |
wat een gezeik.
Oke.. nog heel even dit kwijt en dan hou ik er echt over op.
allereerst vind ik het gewoon echt heel dom dat jullie zeggen dat maaike en ik jaloers zouden zijn op lesley alleen maar omdat ze bij haar in de straat stonden :{ waarom zouden we jaloers zijn? zo zie je maar weer, ze hadden al gedacht dat ze er dan een topic over aan zou maken en dat deed ze dus ook. dus misschien zouden ze het wel express hebben gedaan, weet ik veel. Alexis, ik vind dat je te snel oordeeld, je weet niks van dit af dus waarom lul je mee? Psycho konijn, ik vind het erg dom van je om nederlanders dom te noemen aangezien de meeste moppen over de domheid van belgen gaan :O beetje hypocriet dus... Saartje, jij zegt wel in het topic "Het féit alleen al, dat je er zo over doorzaagt, laat je merken dat je het niet leuk vond " sinds wanneer is iets duidelijk maken doorzeuren? devilish zegt waarom ze niet jaloers is en jullie blijven haar maar jaloers noemen. het is duidelijk dat je haar mening niet accepteerd. en Lesley, jij zegt: hou er dan over op, maar zelf blijf je er wel lekker over doorknagen, dus waarom zou maaike dan ophouden? blijkbaar vond je het toch niet zo erg dat ze in je straat stonden want nu kun je wel weer lekker van alle aandacht genieten op dit forum. en wij beslissen niet over welk topic ze wel en niet mag openen, ze doet maar, ik geef er geen flikker om, maar niet gaan zitten zeiken als ik alleen maar me mening geef. en nu hou ik erover op, er zijn genoeg woorden over vuil gemaakt. KLAAR! |
:d :d
whatever, zal wel wat gemist hebben ofzo :? :p |
denk dat de mensen waarover het gaat het wel snappen :+
maar ik niet :p |
|
chick fight:thumbsup:
|
nu weet ik ook weer eens wat echte naman van sommigen:p
en in nederland zijn de belgen dom, en in belgië zijn de nederlanders dom,dus zeur niet over moppen:p |
ik heb iets gemist :{
|
Ja laat de moppen er aub buiten en spreek ergens af en sla elkaar verrot of zo O-)
|
Ken je wel "KLAAR" gaan zeggen, maar nou word er juist over doorgegaan hoor.. :loser:
|
boeiend :loser: maar ik heb wel mn zegje gedaan dus..... :loser:
|
ach ja...:Y)
|
Citaat:
|
Maar ze heeft wel gelijk :yes:
|
zucht:love:
|
:Z
|
wat heb ik gemist? :?
|
Citaat:
8-) |
PM, mensen die echt altijd het laatste woord moeten hebben zijn irritant
|
Citaat:
|
Waar je je druk om kunt maken...:{
|
en toch vind je het nodig er nog eens over te beginnen he, onvoorstelbaar!
|
Citaat:
|
Nouja aangezien je WIL dat iedereen er weer over begint....!!!
ik zou het wel raar vinden ja als mijn vriend HELEMAAL naar zn ex toe ging en maanden liep te bellen.Ik vind dat niet normaal..om welke reden dan ook... En nee, ik vond het niet leuk..ik liet ze niet voor niets buiten staan..en op aandacht op het forum zit ik niet te wachten hoor. En JULLIE zeuren er steeds over door, maken er steeds topics over en zoeken naar aandacht...ikke niet.. KLAAR:rolleyes: |
Laten we galgje gaan spelen :yes:
de volgende letters krijgen jullie alvast kado: s l o t _ _ |
http://www.flashfocus.nl/downloads/i...uisvogel_1.jpg
Elk topic waar nutteloos gezeik in staat krijgt de struisvogel van mij :) |
Steady,meid, kan je nog dommere opmerkingen maken? :)
Ow, en het is bewezen dat Belgen slimmer zijn, heeft al eens ergens op het forum gestaan... En al is het niet zo, wij hebben evenveel moppen over domme nederlanders? En om ff ontopic te gaan: Zo jaloers als jullie ben ik zelfs niet :) |
Nee die opmerking was toch goed onderbouwd ?
Een blonde gaat bijvoorbeeld ook niet tegen een zwartharige zeggen dat ze dom is ? Dat zou ook wel hypocriet zijn want alle moppen gaan over domme blondjes en niet over domme zwartharigen dus die blonde kan dat nooit zeggen ! 8) |
Citaat:
|
Re: wat een gezeik.
Citaat:
Hiermee ben ik het mee eens :thumbsup: |
Citaat:
en blijkbaar vertrouw jij je vriend niet, dat is niet mijn probleem, ik vertrouw de mijne wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Bang dat mn pa hun zou zien...:d |
Als je niet flipt.. waarom maak je dan een heel topic over aan? :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou waarom waren ze volgens jou dan naar je huis gekomen?
|
Citaat:
|
heb je hem ook weer hoor.. vraag ik het aan jou?
|
Citaat:
Volges mij is het toch echt een andere rede hahaha |
En we hebben een S
En we hebben een L En we hebben een O En we hebben een T En we hebben een J En we hebben een E !! http://forum.leerlingen.com/vbb/avat...ine=1071597714 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.