Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   als je vingert (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49053)

Suepahfly 14 August 2004 19:41

als je vingert

en je vriendin of jijzelf(als je een meisje bent natuurlijk:p) en je komt klaar,stoppen jullie dan met op en neer gaan of vertragen jullie tot je uiteindelijk stilstaat of ga je nog even door?

ik vraag me dit nu eigelijk al even af:) want wie weet doet het mischien pijn als je derna nog verder doet,persoonlijk vind ik bij aftrekken dat als ik klaarkom,er niet meer verder moet gedaan worden,dat ze er even afblijven

Sanne 14 August 2004 21:32

nadat ik klaar ben gekomen is het bij mij even gevoelig, dus wil ik niet meer dat er verder wordt gegaan ....voor heel even :Y)

LoeLoe 15 August 2004 08:17

Hmm bij mij moet je dan effe stoppen omdat het te gevoelig allemaal

Als je dan toch doorgaat zit je op het randje van dat het pijn gaat doen zeg maar.. heel raar gevoel. Maar niet fijn:no:

AMF 15 August 2004 17:08

mja inderdaad..gewoon na het klaarkomen even stoppen..anders is t bestwel pijnlijk..maar net als wat sanne zei..eventjes stoppen :+

AmbyPur 15 August 2004 22:30

ik vind het wel fijn als de hand er nog even op ligt zeg maar :$

Suepahfly 18 August 2004 13:07

en hoelang moet die pauze dan duren:p

stel dat haar derna wil beffen fzo...hoe lang zou ik dan moete wachten

Sanne 18 August 2004 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
en hoelang moet die pauze dan duren:p

stel dat haar derna wil beffen fzo...hoe lang zou ik dan moete wachten

je kunt wel sneller weer beffen dan weer vingeren, maar ik zou gewoon eventjes lekker tegen haar aankruipen en weer beginnen met strelen en dan merk je vanzelf wanneer ze er weer klaar voor is

psychobunny 18 August 2004 18:50

stilaan stoppen :)

Nevsehirli 20 August 2004 16:32

Gewoon doorgaan juh, het meisje laten kreunen:)

lieve colafles 20 August 2004 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
Gewoon doorgaan juh, het meisje laten kreunen:)
joh je bent een man, ik zou je echt aan kunnen raden zachtjes te stoppen na dat ze klaargekomen is :yes:

Suepahfly 24 August 2004 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
joh je bent een man, ik zou je echt aan kunnen raden zachtjes te stoppen na dat ze klaargekomen is :yes:
maar dus niet onmiddelijk stoppen:?

0Vera 24 August 2004 23:08

het beste is VRAGEN of ze wil dat je doorgaat. Ik bedoel elke meid is weer anders. in bed ook :z

Suepahfly 25 August 2004 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
het beste is VRAGEN of ze wil dat je doorgaat. Ik bedoel elke meid is weer anders. in bed ook :z
kan het toch moeilijk vragen terwijl ze klaarkomt?is dat niet een beetje een anticlimax:?

FunFair 25 August 2004 09:29

dan vraag je het ondertussen :Y)

Sanne 25 August 2004 11:03

en merk je het niet als je goed kijkt hoe ze reageert als je doorgaat en hoe ze reageert als ze stopt?

Suepahfly 25 August 2004 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
en merk je het niet als je goed kijkt hoe ze reageert als je doorgaat en hoe ze reageert als ze stopt?
het enige dat ik merk is dat ze het goed vind, en waneer ze klaarkomt:Y)

meestal stop ik bijna meteen en ik heb ze nog niet horen klagen maar wie weet wil ze toch dat ik nog even verder doe...

psychobunny 25 August 2004 12:24

Citaat:

kan het toch moeilijk vragen terwijl ze klaarkomt?is dat niet een beetje een anticlimax:?
Je moet 't ervoor es vragen huh, niet dan :p

Suepahfly 25 August 2004 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Je moet 't ervoor es vragen huh, niet dan :p
knap gezien:p

maar als ik een vraag stel aan haar:"zo of zo?" dan antwoord ze meestal: "allemaal eenderd" ik zal wel gewoon stilaan stoppen,dat zal wel het beste zijn zeker:p

0Vera 25 August 2004 16:56

Citaat:

knap gezien:p

maar als ik een vraag stel aan haar:"zo of zo?" dan antwoord ze meestal: "allemaal eenderd" ik zal wel gewoon stilaan stoppen,dat zal wel het beste zijn zeker:p

probeer et dan eens uit! als ze et niet fijn vindt duwt ze je hand vanzelf wel weg :p

Suepahfly 25 August 2004 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
probeer et dan eens uit! als ze et niet fijn vindt duwt ze je hand vanzelf wel weg :p
dat zou duidelijk zijn,maar ik zou het ook wel balen vinden:p

Sanne 25 August 2004 22:12

Citaat:

dat zou duidelijk zijn,maar ik zou het ook wel balen vinden:p
dat moet je niet zien als een belediging ofzo hoor

AmbyPur 26 August 2004 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
dat moet je niet zien als een belediging ofzo hoor
inderdaad, hand wegduwen is gewoon de makkelijkste weg om duidelijk te maken dat het niet fijn is :$ :)

Suepahfly 30 August 2004 13:08

ondertussen ben ik te weten gekomen dat ik zachtjes moet stoppen:p

maar ik hoef niet lang te wachten voor ze weer wilt:d

heinekon 31 August 2004 20:25

kep eigenlijk nog nooit klachten van meisjes gehad als k doorga na dat ze kwam.....ik doe wel rustiger an natuurlijk hehe.

FunFair 2 September 2004 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
inderdaad, hand wegduwen is gewoon de makkelijkste weg om duidelijk te maken dat het niet fijn is :$ :)
Dat is wel duidelijk jah, maar als je als jongen niet weet waarom of whatever.. dan denkt hij gewoon van "OH KUT IK DOE HET FOUT" en dan ga je je echt afvragen wat je dan fout hebt gedaan... waardoor je met een kutgevoel gaat zitten...
dus als je dat doet, moet je wel ff uitleggen (de eerste keer dan) waarom :+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.