![]() |
als je vingert
en je vriendin of jijzelf(als je een meisje bent natuurlijk:p) en je komt klaar,stoppen jullie dan met op en neer gaan of vertragen jullie tot je uiteindelijk stilstaat of ga je nog even door?
ik vraag me dit nu eigelijk al even af:) want wie weet doet het mischien pijn als je derna nog verder doet,persoonlijk vind ik bij aftrekken dat als ik klaarkom,er niet meer verder moet gedaan worden,dat ze er even afblijven |
nadat ik klaar ben gekomen is het bij mij even gevoelig, dus wil ik niet meer dat er verder wordt gegaan ....voor heel even :Y)
|
Hmm bij mij moet je dan effe stoppen omdat het te gevoelig allemaal
Als je dan toch doorgaat zit je op het randje van dat het pijn gaat doen zeg maar.. heel raar gevoel. Maar niet fijn:no: |
mja inderdaad..gewoon na het klaarkomen even stoppen..anders is t bestwel pijnlijk..maar net als wat sanne zei..eventjes stoppen :+
|
ik vind het wel fijn als de hand er nog even op ligt zeg maar :$
|
en hoelang moet die pauze dan duren:p
stel dat haar derna wil beffen fzo...hoe lang zou ik dan moete wachten |
Citaat:
|
stilaan stoppen :)
|
Gewoon doorgaan juh, het meisje laten kreunen:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het beste is VRAGEN of ze wil dat je doorgaat. Ik bedoel elke meid is weer anders. in bed ook :z
|
Citaat:
|
dan vraag je het ondertussen :Y)
|
en merk je het niet als je goed kijkt hoe ze reageert als je doorgaat en hoe ze reageert als ze stopt?
|
Citaat:
meestal stop ik bijna meteen en ik heb ze nog niet horen klagen maar wie weet wil ze toch dat ik nog even verder doe... |
Citaat:
|
Citaat:
maar als ik een vraag stel aan haar:"zo of zo?" dan antwoord ze meestal: "allemaal eenderd" ik zal wel gewoon stilaan stoppen,dat zal wel het beste zijn zeker:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ondertussen ben ik te weten gekomen dat ik zachtjes moet stoppen:p
maar ik hoef niet lang te wachten voor ze weer wilt:d |
kep eigenlijk nog nooit klachten van meisjes gehad als k doorga na dat ze kwam.....ik doe wel rustiger an natuurlijk hehe.
|
Citaat:
dus als je dat doet, moet je wel ff uitleggen (de eerste keer dan) waarom :+ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.