![]() |
Ik kan..
..auto rijden :yes:
`k Heb samen met m`n pa geoefend 8-) alleen optrekken gaat nog niet altijd van harte :p Dan geef je gas, laat je de koppeling opkomen en al hij hem pakt moet je nog ietsy gas bij geven omdat hij dan moet trekken. Ik schrik dan soms omdat ik bang ben dat hij afslaat en geef teveel gas en dan schrik ik weer omdat hij zoveel toeren maak en trek het gas terug, waardoor ik afrem en naar voren kom en het gas weer iets indruk (dan zit je in een ketting reactie en rij je zo hakkelend over de p-plaats), dan slaat hij bijna af en trap ik nog snel ff koppeling in :d was wel lache, m`n pa was ondertussen een beetje stil geworden, die zag gewoon z`n auto gesloopt worden :D Maar na een uurtje kon ik het al aardig. Ik kreeg `m ook al in z`n 2 :) |
lol....opzich is t vrij simpel.....koppeling op laten komen en gas indrukken moet geleidelijk gaan :+
|
Jah om het verhaal wat makkelijker te maken.
Je moet gewoon de koppeling op laten komen terwijl je gas langzaam indrukt.. Dus koppeling omhooog... gas omlaagg.... omhooog... omlaagg... omhoog... omlaagg... dit is niet goed :p krijg verkerde gedachtes. |
Les 12: Remmen... aah dat heb je toch niet nodig :z
|
Citaat:
|
Ik was vorige week, samen met 2 andere meisjes, bij een vriendin die een gigantische tuin heeft, + 3 weides :o. Én een oude auto, waarmee ze dus mag rijden in die weides enzo. Wij gingen het ook proberen :p, nog nooit met de auto gereden :p
Het ging wel O-) :p |
Citaat:
|
Mijn mama heeft op haar 13 leren autorijden waar nu ons huis staat:D
|
waar jullie huis _nog_ staat ;)
|
Ja, maar m`n vader is geen boer en heeft dus geen (groot)weiland. Dus dit was heel cool :yes:
|
Ik heb net een rijles gekregen van mijn vriendje, met een veel te grote auto (toyota celica), maar het ging echt wel goed, ik kan nu al een beetje parkeren enzo, lukte allemaal heel goed, tot ik bijna op die auto ben gereden 8)
|
ik kan het ook alweer 3 jaar
en het gaat steeds makkelijker :yes: |
:{ lb dus
|
Wow wat goed zeg.... In ze 2 ?? _0_ :huh:
|
als ik mn theorie heb mag ik mn praktijk aanvragen 8{ :7
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.