![]() |
Verlanglijstje
Wat wil je al een tijdje hebben of doen ?
- Nieuwe cd van Hoobastank :yes: ( Rest vd nrs is anders dan 'The Reason' ) - Surfen ! - Zit nog te overwegen om een GBA Sp te halen :d ( met mario kart :D ) Maar eerst maar eens de zekerheid hebben dat we allemaal gezond oud worden :yes: |
pfff
nieuwe hardware voor m'n pc, dergelijke RPG's voor de PS2 :+ nieuwe auto :9 |
- theoretisch examen rijbewijs doen
- eens beginnen met praktijklessen voor rijbewijs - een goeie klas volgend schooljaar |
- sexpartner
- auto - geld |
- semi-akoestische gitaar
- microfoon+standaard - een nieuwe baan :+ |
- felix (just kidding)
- abo op yes of cosmo girl - kwil ook graag surfen! - snowboarden - naar een super vet concert en nog veeeeel meer :9 |
- minibar
- canon eos d10 - extra geheugen voor mijn comp - meubilair voor mijn slaapkamer - grote tv - kleine tv - xbox met games - sony mdr-v700dj headphone - fatsoenlijke oordopjes - mengpaneel dat was het wel zo'n beetje :) oow jah en een hele lieve vriendin niet te vergeten natuurlijk, maar goed dat is niet met geld te kopen :) |
Bungeejumpen ofzo, dat willikook nog wel, of uit vliegtuig sjumpen ofzo :D:D jeeeej lijkt me geweldig !
|
* ook surfen :D (maar ken twee mensen die het me willen leren dus dat doe ik miss wel)
* fitnessen (ik ga di kijken hoe duur het is enzo) * nieuwe discman/mp3-speler * vriendje |
Citaat:
|
Citaat:
Dus het lukt wel bij ons!! :d |
-merel (serious)
-Wintersport! -een volle bankrekening (of nog voller) geld maakt toch echtwel gelukkig -surfen wil ik zeker ook nog een keer doen! -een vriendin :love: -een eigen pc -rijbewijs en OV -dikke auto nog veel meer jongens dingen :+ |
Citaat:
:$ das lief anyway cotn, gaan wij wel keer samen surfen dan :love: hehe !~dan zijn wij echt wel hip! 8-) :d |
Citaat:
Maar op dat meer bij jou heb je toch geen (goeie) golven joh! Misschien wel in het dolfinarium :D |
Citaat:
@Mer0l is cool! :thumbsup: En dan ben jij de :love:surfchick!:love: Whoehoeh :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hihi en nee cotn jij bent de surfchick !! :D:D vind jou ook coolie-oelie! |
Citaat:
|
Citaat:
:d ik vind haar koelie-oelie, das hip hier in harderwijk (nouja in merel-land dan ) |
Citaat:
|
Citaat:
8{ |
Bij mij is het: koelie-joelie ofzo :p
|
-iPod:z
-lekker geile seks:9 :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
-NEUKUH!!!*)
|
- Geld
- Wil me ogen laten laseren - Kwil een make over bij de kapper - En nog iets maar da's neit met geld te kopen.. |
Citaat:
Das wel een goeie mn rechter oog doet het niet :( zou ik ook gemaakt willen hebben |
Citaat:
|
- rijbewijs
- een auto mag er ook bij :Y) - geslaagd zijn voor m'n 2e jaar (wat niet zal gebeuren) - op reis naar venetie - vakantie - tijd - fantastische zangstem :Y) - dat de dansscholen eens rekening houden met universiteiten en dus niet beginnen in september.. |
Wow, als ik al die dingen lees: " Hey dat wil ik ook :d "
|
- grand theft auto: san andreas voor de ps2
- dvd release van troy en nog wel een paar andere films - wiet:yes: :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- microfoon+standaard
- laptop - nieuwe discman/mp3-speler - reis naar warm mooi land - appartementje voor mijn vriend en mij - baan in een kledingwinkel |
- vrede
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ chalyken : fenks :* |
ik wil een keer snowboarden 8-)
|
Citaat:
|
- Pieken pieken en nog eens pieken ken ik gebruiken :o
- Kampioenschap met Aachen dit jaar :7 - Gaan afstuderen op Aruba :yes: - En dat dan weer het liefst met mijn vriendinnetje 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.