![]() |
mannenforum...
*zucht* zijn jullie na 1 maand al uitgestemt of niet?:rolleyes: :d
|
nou waarschijnlijk niet he?
|
Citaat:
|
je mist niets hoor
alleen wat naakt foto's van bepaalde vrouwlijke leden |
begin eens met dit te vragen aan een mannelijke fb. daar zal je al meer mee opschieten.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: slecht begin trouwens |
K denk gewoon dat je niet toegelaten bent hoor, als je na een maand nix gehoord hebt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie geeneens een topic voor je staan joh. Staat me ook niet bij datie er geweest is, al ben ik een tijd met vakantie geweest. Maar ken wezen dat er gestemd is en datie daarna verwijdert is.. We wachten we op het antwoord van een beheerder :o
|
Citaat:
majah laat maar dit schiet ook niet op, damn echt moeilijk doen om niks zeg:x |
Na een stemming wordt de poll altijd verwijdert, dus als hij er gestaan heeft dan ben je niet toegelaten denk ik :? Vraag me niet waarom, ik weet het niet meer.. Of ze zijn vergeten je toe te laten, in ieder geval had er een PM gestuurd moeten zijn :o
|
:]
|
der heeft nooit een poll over jou gestaan
|
welke aanvraag?
|
Welk mannenforum ? :?
|
Ik mag van NW in mannenforum 8{ 8-) :D
|
Citaat:
khad mijn aanvraag gedaan bij NW,en toen zei hij dat ik mezelf moest voorstellen en dat hij dat dan op het mannenforum ging zetten met een poll derbij:{ toen ik dat hoorde van die voorstelling,dacht ik het maar te laten,ben nogal lui namelijk:+ |
Weet je wel zeker dat je daar binnen wilt?
|
Citaat:
|
jah, maar sommigen zijn wel ranzig hoor :|
|
Citaat:
|
kheb nog geen topic voor je gezien bobbie :o, maar ik zal wel op JA stemmen hoor, al zal bijna de rest van het forum dat toch niet doen 8|
|
Gewoon geen request maken. Scheelt je een hoop gezeik :p
|
waarom moet er een heel verhaaltje bij? beetje onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
nee maar ff serieus, als jullie nude pics van steady en devilish willen zien moet je mij toegang geven:yes: :d |
Ik stemde voordat ik bovenstaand wist ook al ja :+ Als je nu gewoon ff een PM 'etje stuurt naar NW of dextor, met een verhaaltje over jezelf en een pic dan kun je vrijdag ofzo al posten :yes:
|
zal ik ook ene poging wagen, of zal ik er nog even meee wachten? 8)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.