![]() |
Weet iemand wat een GILF is?!
Heb donderdag introductie van een studentenvereniging. Op mn paklijst staat:
"een groen gekrulde gilf".... ??? wtf is dat? |
pas
|
"Gay I'd like to fuck"??
|
LOL. Zulke dingen zetten ze er altijd op voor de gein. Niemand weet wat het is (lees: bestaat dus niet), dus neem een zo orgineel mogelijk ding mee wat zgn aan de vereisten voldoet.
Hoe beter je vinding, hoe hoger in ranking je staat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelf geen lid, geen zin/tijd voor. |
Citaat:
zucht,amarican pie:z |
grandma i'd like to fuck?
|
sjees wat een humorniveau toch weer :{
|
Citaat:
stelletje "aardappel-in-de-keel-praters" :{ |
Citaat:
damn die namen werkelijk waar het in hun mond om te noemen: 'ja als je bij een studentenvereniging zit, dan heb je toch wat meer aanzien enzo' iets in die trend... echt...sindsdien poep ik al helemaal op studentenverenigingen... laat ze maar lekker roeien :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
maar met onze introductie (van de opleiding! niet van een vereninging! :p) moesten we in de stad ook iets halen, ik weet niet meer welk woord ze verzonnen hadden maar het had iets met een hoofddeksel te maken, en daar moest je je creativiteit ook even laten zien, dus ik denk goed dat het zoiets kan zijn :) dus eh, als je krullen hebt, verf een krul groen, klaar is kees? ofzoiets :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien zeg ik niet dat een vereniging kut is, maar de houding van hun leden laat gewoon mijns inziens zeer te wensen over..en dat maakt het negatieve beeld wat ik heb of krijg van een studentenvereniging... en bovendien kan ik voor mijn eigen lichaam en geest geen pluspunt bedenken die een studentenvereniging mij zou brengen.. maar dat kan dan ook aan mij liggen hoor :+ |
Citaat:
Ik heb trouwens nog nooit van een GILF gehoord :$ |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
kortom neem een foto van je oma mee :Y)
|
Maar wel met groene krullen. :+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.