Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   de tokkies :D (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49094)

AmbyPur 16 August 2004 21:59

de tokkies :D

op nederland 1 geloof ik nu 8-) anders op 2 of 3 :D
daag :D

FunFair 16 August 2004 22:01

arme mensen :p

dext0r 16 August 2004 22:07

zie er niets over in de gids...

Femezz 16 August 2004 22:09

Ik ga kijken! :D Ned 1 inderdaad...

dext0r 16 August 2004 22:11

oh...familietrots 8)

Atjeuh 16 August 2004 22:22

die ratelband dude gaat toch een huis voor hun kopen :?

Bird Of Prey 16 August 2004 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
die ratelband dude gaat toch een huis voor hun kopen :?
Ja idd, en dan zou hij eigenlijk een groot huis in een rijkeluitjeswijk voor ze moeten kopen om de Flodder-karikatuur compleet te maken :yes: :d

Steady 16 August 2004 23:05

ja ik heb het gezien, heb echt in een deuk gelegen om die ruzie.

maar vind het ergens toch wel zielig, ik vind niet dat je iemand zomaar op straat kan zetten en ze het verder maar moeten uitzoeken,dat vind ik wel erg laag :notgood:

dext0r 16 August 2004 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steady

maar vind het ergens toch wel zielig, ik vind niet dat je iemand zomaar op straat kan zetten en ze het verder maar moeten uitzoeken,dat vind ik wel erg laag :notgood:

daar hadden ze het anders zelf naar gemaakt.

BlauweWolf 16 August 2004 23:22

Zijn dat ook neefjes van je ? :+

AmbyPur 16 August 2004 23:29

ze worden wel door iedereen de grond in gedrukt en zoals het daar afgeschilderd wordt lijkt SBS er helemaal respectloos mee om te gaan, dat vind ik echt not done.

volgens mij verricht meneer tsjakka wel een goede daad :)

FunFair 16 August 2004 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
daar hadden ze het anders zelf naar gemaakt.
maar het is toch heel normaal om meer geld uit te geven dan je hebt en daarom veel leningen afsluit, omdat ze op televisie zeggen dat ze zo goed zijn en dat je dan flink in de schulden komt?

net alsof zij daar iets aan kunnen doen :x

FunFair 16 August 2004 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ze worden wel door iedereen de grond in gedrukt en zoals het daar afgeschilderd wordt lijkt SBS er helemaal respectloos mee om te gaan, dat vind ik echt not done.

volgens mij verricht meneer tsjakka wel een goede daad :)

volgens mij moet meneer tsjakka ze een cursus "hoe moet ik met geld omgaan" geven :+

Bird Of Prey 16 August 2004 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
volgens mij moet meneer tsjakka ze een cursus "hoe moet ik met geld omgaan" geven :+
Misschien dan wel handig als die cursus gegeven wordt door iemand die tenminste nog serieus genomen wordt ;)

FunFair 16 August 2004 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bird Of Prey
Misschien dan wel handig als die cursus gegeven wordt door iemand die tenminste nog serieus genomen wordt ;)
wedden dat ratelband wel serieus wordt genomen door de tokkies? :+

AmbyPur 16 August 2004 23:39

Citaat:

wedden dat ratelband wel serieus wordt genomen door de tokkies? :+
"nee, ík ben niet van de GGD"

ze kennen hem niet hoor :+

FunFair 16 August 2004 23:39

wtf is de ggd? :+

Kwak 17 August 2004 00:02

Iemand zei ooit: Negatieve publiciteit is óók publiciteit!!!O-)

dext0r 17 August 2004 09:43

Citaat:

wtf is de ggd? :+
gemeentelijke gezondheidsdienst? :+

dext0r 17 August 2004 09:43

Citaat:

maar het is toch heel normaal om meer geld uit te geven dan je hebt en daarom veel leningen afsluit, omdat ze op televisie zeggen dat ze zo goed zijn en dat je dan flink in de schulden komt?

net alsof zij daar iets aan kunnen doen :x

mja of de buurt terroriseren met geluidsoverlast, wapengebruik, etcetcetc

FunFair 17 August 2004 09:44

dus eigenlijk moeten ze een mooi huisje krijgen met tralies ervoor ? :+

annomeisje 17 August 2004 10:41

Wel humor eigelijk dat Ratelband ze niet asociaal vind "Deze mensen zijn niet asociaal, maar onze maatschappij. Deze mensen zijn gewoon zielig"
Meneertje heeft dus publiciteit nodig!

FunFair 17 August 2004 10:50

haha dus hij noemt ze gewoon zielig? :+ dat is pas erg :D

Suepahfly 17 August 2004 11:06

:z

AmbyPur 17 August 2004 12:04

ik vind het toch maar sneu hoor. ik bedoel iedereen kan zien dat die mensen beperkt zijn.. is het niet qua intelligentie dan wel op sociaal niveau en als die instanties een beetje hun werk hadden gedaan (en er niet zo'n 20 jarige bimbo van het leger des heils op af hadden gestuurd) dat had die familie gewoon fatsoenlijke begeleiding kunnen krijgen en werden ze niet door iedereen uitgespuugd.. die ratelband lijkt tenminste nog een beetje normaal tegen ze te doen door met zn vrouw persoonlijk langs te komen.. dat lijkt me ook beter dan zo'n Bal in pak met een koffertje die het woord klootzak niet kent ofzo.

annomeisje 17 August 2004 12:17

Ach joh! Die gasten vinden al die aandacht heerlijk! Ze smullen ervan en halen er ook nog een huis uit. Mensen die echt wat hebben belanden op straat, terwijl zij die geen hulp verdienen, want ze het niet willen, kríjgen een huis. Die zijn niet zielig, maar dom, asociaal en egoïstisch!

Kwak 17 August 2004 12:45

weetje wat ik asociaal vind, van die kutkakkers die hun geld wegsmijten alsof t niks is:O

SpiNe 17 August 2004 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak
weetje wat ik asociaal vind, van die kutkakkers die hun geld wegsmijten alsof t niks is:O
en er ook nog stoer overdoen ook..

Flater 17 August 2004 19:24

Ik vind het wel de 1e toffe actie van Ratel. Hij steld er de eisen aan vast dat ze moeten gaan leren en werken, dit kan een goed voorbeel zijn voor anderen !!

Het is natuurlijk ook voor zijn populariteit maja...

AmbyPur 17 August 2004 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Ik vind het wel de 1e toffe actie van Ratel. Hij steld er de eisen aan vast dat ze moeten gaan leren en werken, dit kan een goed voorbeel zijn voor anderen !!

Het is natuurlijk ook voor zijn populariteit maja...

hij doet het iig beter dan die woningbouwvereningen en weet ik wat allemaal. hij is tenminste duidelijk

Bazzemans 17 August 2004 20:28

Jammer dat ze nu dankzij hun medemens geen enkele kans meer krijgen. Niemand die ze in de buurt wil. Geen makelaar die ze aan een huis wil helpen. Daar sta je dan als sociale mens.

Flater 17 August 2004 20:47

Ik zeg niet dat ze sociaal zijn :+ want ze zijn echt net zo erg, al niet erger dan Flodder, alleen verdienen ze nog een kans.
Ze hebben het echt wel aan hunzelf te danken allemaal !!

Bird Of Prey 17 August 2004 23:48

Citaat:

dus eigenlijk moeten ze een mooi huisje krijgen met tralies ervoor ? :+
Ja idd :yes: Of zo'n wooncontainer aan de rand van Amsterdam. Die zijn immers bedoeld voor asociale mensen... O-)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:25.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.