![]() |
de tokkies :D
op nederland 1 geloof ik nu 8-) anders op 2 of 3 :D
daag :D |
arme mensen :p
|
zie er niets over in de gids...
|
Ik ga kijken! :D Ned 1 inderdaad...
|
oh...familietrots 8)
|
die ratelband dude gaat toch een huis voor hun kopen :?
|
Citaat:
|
ja ik heb het gezien, heb echt in een deuk gelegen om die ruzie.
maar vind het ergens toch wel zielig, ik vind niet dat je iemand zomaar op straat kan zetten en ze het verder maar moeten uitzoeken,dat vind ik wel erg laag :notgood: |
Citaat:
daar hadden ze het anders zelf naar gemaakt. |
Zijn dat ook neefjes van je ? :+
|
ze worden wel door iedereen de grond in gedrukt en zoals het daar afgeschilderd wordt lijkt SBS er helemaal respectloos mee om te gaan, dat vind ik echt not done.
volgens mij verricht meneer tsjakka wel een goede daad :) |
Citaat:
net alsof zij daar iets aan kunnen doen :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze kennen hem niet hoor :+ |
wtf is de ggd? :+
|
Iemand zei ooit: Negatieve publiciteit is óók publiciteit!!!O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus eigenlijk moeten ze een mooi huisje krijgen met tralies ervoor ? :+
|
Wel humor eigelijk dat Ratelband ze niet asociaal vind "Deze mensen zijn niet asociaal, maar onze maatschappij. Deze mensen zijn gewoon zielig"
Meneertje heeft dus publiciteit nodig! |
haha dus hij noemt ze gewoon zielig? :+ dat is pas erg :D
|
:z
|
ik vind het toch maar sneu hoor. ik bedoel iedereen kan zien dat die mensen beperkt zijn.. is het niet qua intelligentie dan wel op sociaal niveau en als die instanties een beetje hun werk hadden gedaan (en er niet zo'n 20 jarige bimbo van het leger des heils op af hadden gestuurd) dat had die familie gewoon fatsoenlijke begeleiding kunnen krijgen en werden ze niet door iedereen uitgespuugd.. die ratelband lijkt tenminste nog een beetje normaal tegen ze te doen door met zn vrouw persoonlijk langs te komen.. dat lijkt me ook beter dan zo'n Bal in pak met een koffertje die het woord klootzak niet kent ofzo.
|
Ach joh! Die gasten vinden al die aandacht heerlijk! Ze smullen ervan en halen er ook nog een huis uit. Mensen die echt wat hebben belanden op straat, terwijl zij die geen hulp verdienen, want ze het niet willen, kríjgen een huis. Die zijn niet zielig, maar dom, asociaal en egoïstisch!
|
weetje wat ik asociaal vind, van die kutkakkers die hun geld wegsmijten alsof t niks is:O
|
Citaat:
|
Ik vind het wel de 1e toffe actie van Ratel. Hij steld er de eisen aan vast dat ze moeten gaan leren en werken, dit kan een goed voorbeel zijn voor anderen !!
Het is natuurlijk ook voor zijn populariteit maja... |
Citaat:
|
Jammer dat ze nu dankzij hun medemens geen enkele kans meer krijgen. Niemand die ze in de buurt wil. Geen makelaar die ze aan een huis wil helpen. Daar sta je dan als sociale mens.
|
Ik zeg niet dat ze sociaal zijn :+ want ze zijn echt net zo erg, al niet erger dan Flodder, alleen verdienen ze nog een kans.
Ze hebben het echt wel aan hunzelf te danken allemaal !! |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.