![]() |
Wil diegene die met mijn pa gebeld heb..
Zich melden :? Das ook wat, kom je thuis zegt je pa dat er iemand van leerlingen.com gebeld heb? :? En het nummer van degene die dat was heb ik geeneens 8) Melden graag.. :+
|
:wave:
|
Citaat:
Maar had je pas volgens mij wel gesmst, kan dat? :) |
Geen idee, mijn pa is niet zo handig daarmee, maar hij heb mijn oude telefoon 8-)
|
:]
|
haha ik wil wedden dat het 1 van de meiden was :+
|
Citaat:
|
ik denk dat ze gewoon melig zijn :Y)
ik hoop voor ze dat ze nu niet door de stad lopen... want dan gaan ze flink nat worden hiero :+ |
Waarom heb'k zo een groot vermoeden dat het Sandra was? :{
|
vertel
|
Wie was het wie was het
|
ja ik werd ook gebeld, onder t moment dat Leontien dr goud haalde :7 Jo van leerlingen.com :+
|
Citaat:
|
vriendeee :z
|
Re: Wil diegene die met mijn pa gebeld heb..
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heeft! Heeft! Heeft! Of ben je echt zo dom? |
Re: Re: Wil diegene die met mijn pa gebeld heb..
Citaat:
|
:+:+:+:+:+
|
Dat vindt Bartje stoerrr, want zo praten we in sommige delen van Zuid-Holland, he Bart :p?
Iig, ik had dus Vera op mn voicemail :$... |
Citaat:
|
Citaat:
|
whahahahhhahahahaha
dat was zo mooi hoe dat ging :p dat was idd Jo van ll.com :p |
Citaat:
Maargoed, was maar een geintje hoor Bert 8) . |
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij komt mijn hele familie uit Brabant en Limburg, wat je ook allang wist :{ . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en we gingen kijken wie allemaal haar nummer kon hebben :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik probeer sinds kort ABN te praten en te schrijven... dus ook geen heb meer.
t wil alleen nog niet echt lukken, maar ik blijf positief. en waarom belt Jo iedereen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook als ik zomaar tegen iemand praat kan ik nogal vaag wezen.. (Jeroen en Michel weten erover mee te praten :rolleyes: ) "Ja ik kom Dorien thuis brengen, ze heb der sleutel vergeten, naja ik wil um straks wel even terug brengen anders" O-) Dus... Waar je de moeite voor doet als men je toch begrijpt :p |
Citaat:
|
Citaat:
Enne... op de diverse fora post ik toch voornamelijk wel in het ABN, maar daar valt niks van te merken als je mij hoort praten... :o |
Citaat:
Hier typ ik alles met je en zo. Bijna perfect Nederlands, terwijl ik ge en gij gebruik bij het spreken. Volkomen normaal lijkt mij. |
Citaat:
Maare.. Volgens mij ging het hier over een telefoontje van een of andere Jo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.