![]() |
ik word gek
moet vanalles doen vandaag voor school, maar kan me voor geen meter concentreren en het enige waar ik kan denken is dat ze heel dichtbij is, maar ik haar niet kan zien... :| grrr....
|
ach meid toch :+
ik moet ook nog teveel voor school doen, maar daar heb ik geen zin in, dus doe ik het niet, weekendje lowlands zal je goed doen ;) |
niet, want in die tijd moet het af zijn :+
grrr ik wil naar driebergen :+ maar dan word ik toch weggekickt :p |
ik ben lekker al bijna in driebergen :+
al wil ik zelf in zeist blijven |
jah nou voor mij is het ook maar een kwartiertje vanaf hier :p
maar ik wil nu niet in utrecht blijven.... tenzij ze naar utrecht komen om te shoppen ofzow.. maar het is niet echt shopweer :p |
in driebergen kan je ook leuk shoppen, de traay ofzo, leuke winkel straat
en je huiswerk kan toch best wel ff wachten, je zit nu toch niets te doen op een forum, dan kan je die tijd beter besteden aan het shoppen ;) |
wat moet ik nou met shoppen... heb niks nodig... noujah.. een afwasbak... maarjah daar ga ik dan niet de heletijd mee slepen :+
|
je hoeft ook niet te shoppen, loop gewoon gezellig mee, dat kan ook leuk zijn :yes:
|
nee, want dan word ik toch weg gekickt :+
blaat... ik ga wel weer aan het werk :| |
Citaat:
|
Ik heb nog vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
maar word wel gek!!! :[
|
Citaat:
allemaal mensen die gek worden, wat erg :+ |
snif :'(
|
En voor wanneer moet je werk afzijn ?
|
ik moet het morgen af hebben
|
en haal je dat?
|
als ik doorwerk wel :+
|
succes, nog ff doorbijten :p
mot maandag alweer beginnen, heb er zin in :thumbsup: |
Ik moet er dinsdag weer tegenaan..En ik heb er geen zin in:O
|
agg gossie :aai:
|
ik word gek van verveling8|
|
mensen die zich vervelen zijn niet leuk :D
Ik zal mij eigenlijk nooit kunnen vervelen. Ik heb aan 1 leven echt niet genoeg om alles te doen wat ik allemaal wil doen. Ik heb zoveel hobbies/ potentiele hobbies... zit iig vol met ideen, kan helaas maar een paar volbrengen. |
Citaat:
maar men moeder houd me hier praktisch gevangen|:( |
Citaat:
|
Citaat:
men vriendin vertrekt morgen voor 10 dagen naar turkije, ik heb ze sinds zaterdag niet meer gezien en toch mag ik ze niet eens zien voor dat ze vertrekt:[ |
Citaat:
|
Citaat:
(en je hebt toch zo'n mooi meisje zoepahfly :( ) oh sorry, ik wil je niet ongerust maken overigens 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus ik denk niet dat ze me zo snel zal bedriegen8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ZOU NU direct naar je vriendin gaan
MET een kado 8) GOEDE seks hebben en echt :D |
Citaat:
ik denk dat jij wilt dat wij goede seks hebben zodat jij kan fantaseren over men vriendin:7:+ maar uiteindelijk mag ik morgen toch wel mee naar het vliegveld om afscheid te nemen,daar gaan tranen vloeien:'( maar ik ga ze een beertje geven en een t-shirt van mij, om in te slapen,dat zal wel bijna een jurk zijn voor haar maarja:Y) |
nee hoor ik fantaseer niet over jullie :p
beertje en je sjurt is wel tof idee :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.