![]() |
even een topic...
..waarin wel dingen van niveau staan
gaat u gang 8-) |
nu zeg je iets...
voorkeuronderwerpen? kernfusie of zo? :p |
Gat in de ozonlaag :p
|
mag allemaal :d
|
waarom zeggen nederlanders tegen frietjes "patat"?:?
of nee, laten we het hebben over...eum...de economie van de derde wereld:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
of de wet van murphy: alles wat verkeerd kan gaan, zal ook verkeerd gaan. dat vind ik een leuk onderwerp. :p
zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? heb zo ooit eens een spreekbeurt gedaan daarover. wou beginnen en ik speelde dat ik de spreekbeurt vergeten was. eerst geloofde de leraar me niet, maar blijkbaar kon ik het goed spelen :p. dan ging m'n gsm af in die spreekbeurt (ook opgezet spel natuurlijk). dan is er zo een proefje met de boterham. was een boterham met boter die ik zou laten vallen. de wet is een boterham sowieso met de boter op de grond valt (dus dikke pech). wat gebeurde er: ze viel met de ongeboterde kant op de grond :p maar ja "alles wat verkeerd kan gaan, zal ook verkeerd gaan". en dan op het einde liet ik mijn volledige kaft met bladen vallen. de hele klas maar lachen :) zo, serieus genoeg? :p |
Als je 25 papiertjes neemt met de getallen op van 1 tot 25, en je laat iemand er willekeurig een papiertjes uithalen,
en dan erna neem je willekeurig 2 papiertjes.. wist je dat je dan 48% kans heb dat de som van beide getallen op die papiertjes gelijk is aan een even getal ? :+ Heb ik vanmiddag moeten berekenen :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet wel toegeven als je al 4 uur bezig bent aan je examen dan begint het wel wat irritanter te worden :+ |
Citaat:
|
Citaat:
In het middelbaar was een examen wiskunde ontspanning voor me, die tijd is nu wel voorbij :D |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
|
Citaat:
|
ik kwam een spanje een stelletje belgische kinderen tegen die mijn slippers 'sliffers' noemden. doen meer belgen dat? :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sleffers:p
|
Citaat:
Citaat:
Sloffen wordt ook gezegd, maar dat slaat dan wel op pantoffels ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wisten jullie wel dat alle getallen op 4 eindigen? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.