Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   zit ik.. (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49164)

Steady 19 August 2004 20:56

zit ik..

het lachje van spongebob na te doen,vraagt mn ma of ik wel goed bij mn hoofd ben :{

dext0r 19 August 2004 20:58

duidelijke taal spreekt je ma :thumbsup:

electricity 19 August 2004 20:59

*hoort echo*

:p

WishfulDreaming 19 August 2004 21:06

Pillen niet genomen vandaag? :p

Sanne 19 August 2004 21:08

ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor :$

Steady 19 August 2004 21:14

hehe ja sanne :p doe ik ook steeds hehe

Sanne 19 August 2004 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steady
hehe ja sanne :p doe ik ook steeds hehe
spongebob is cool :D

Suepahfly 19 August 2004 21:18

Octo's vrije dag:" Hai Octo!gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen?"

geweldige aflevering:thumbsup:

Steady 19 August 2004 21:41

ik vind dat gary in bad moet onwijs grappig, of dat gary ineens bij patrick gaat wonen en dat spongebob dan een andere slak neemt die lary heet. die wenkbrauwen van dat beest hahahahaha

CharmedOne 19 August 2004 22:35

Citaat:

ik vind dat gary in bad moet onwijs grappig, of dat gary ineens bij patrick gaat wonen en dat spongebob dan een andere slak neemt die lary heet. die wenkbrauwen van dat beest hahahahaha
Ik was bang voor Lary :+

Jamiel 20 August 2004 07:19

Kvind die aflevering met die bubbelles nog ut leukst :p Maakt spongebob een olifant. ( Patrick: ) " HAHAHA HAHAHA HAHAHA look, a giraffe ! HAHAHA "

frox 20 August 2004 07:46

sonsjbop is echt geweldig _0_

Steady 20 August 2004 08:00

Ik ben er klaar voor !!!

Suepahfly 20 August 2004 08:35

Citaat:

Ik ben er klaar voor !!!
nou eigenlijk zegt hij wel: ik ben Der klaar voor8)

Ienke 20 August 2004 11:38

sla me dood maar wie is spongebob eigenlijk?

Jamiel 20 August 2004 11:49

* slaat dood * :]

neh kiddin, tis ook alweer een tijdje op nickelodeon (tvzender). Tekenfilmfiguurtjes dus

Ienke 20 August 2004 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
* slaat dood * :]

neh kiddin, tis ook alweer een tijdje op nickelodeon (tvzender). Tekenfilmfiguurtjes dus

*verliest bewustzijn* maar toch bedankt!;)

Steady 20 August 2004 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
nou eigenlijk zegt hij wel: ik ben Der klaar voor8)
*slaat suepahfly

Berend 20 August 2004 21:30

Tartaarsaus :@

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:50.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.