![]() |
zit ik..
het lachje van spongebob na te doen,vraagt mn ma of ik wel goed bij mn hoofd ben :{
|
duidelijke taal spreekt je ma :thumbsup:
|
*hoort echo*
:p |
Pillen niet genomen vandaag? :p
|
ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor ben er klaar voor :$
|
hehe ja sanne :p doe ik ook steeds hehe
|
Citaat:
|
Octo's vrije dag:" Hai Octo!gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen? gedaan wat je moest doen?"
geweldige aflevering:thumbsup: |
ik vind dat gary in bad moet onwijs grappig, of dat gary ineens bij patrick gaat wonen en dat spongebob dan een andere slak neemt die lary heet. die wenkbrauwen van dat beest hahahahaha
|
Citaat:
|
Kvind die aflevering met die bubbelles nog ut leukst :p Maakt spongebob een olifant. ( Patrick: ) " HAHAHA HAHAHA HAHAHA look, a giraffe ! HAHAHA "
|
sonsjbop is echt geweldig _0_
|
Ik ben er klaar voor !!!
|
Citaat:
|
sla me dood maar wie is spongebob eigenlijk?
|
* slaat dood * :]
neh kiddin, tis ook alweer een tijdje op nickelodeon (tvzender). Tekenfilmfiguurtjes dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tartaarsaus :@
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.