![]() |
Joechei het is weer..
weekend !
wat ga jij doen ? |
leren :+
|
slapen, de stad in met mijn broertje, werken, slapen, naar een vriendin, slapen, lezen, economie leren en me vervelen :)
|
Naar Beveren-RSCA, zondag met vriendin naar voetbal (moet spelen in kader van beker van Oost Vlaanderen :{) Voor de rest niets speciaals, wat TV kijken, ... Usual stuff
|
zuipen
|
Zelfde als wat ik al 7 weken doe..
|
uitrusten en de computer herformateren.
|
nadenken over wat ik volgende week ga doen:thumbsup:
|
werken en vanavond gezellig met mn vriend wat doen :)
|
geen idee :|
|
Werken. En het wordt druk ook nog...:kots:
|
Citaat:
|
Leren, uit-rusten/slapen, mountainbiken, blubber van mou.. afhalen & misschien nog stukkie auto rijden met m`n pa. En misschien komt er nog een verrassing :)
|
naar de kermis 8)
|
vandaag nog een beetje uitzieken, en dan morgen naar Mariënweardt en 's avonds naar iemand toe O-) :p
|
vanavond lekker uit :), morgen ff feestje organiseren
|
Citaat:
|
ik weet het nu wel :)
vanmiddag beetje uitrusten en dan eens naar de rommelmarkt hier morgen naar m'n omaatje (ze is lief hoor, ze heeft zelfs confituur en appelmoes gemaakt voor als ik binnen enkele weken op kot ga) |
Ik moet straks me vader helpen in de tuin , krijg ik weer zo'n boom op me kop :'(
|
slapen
|
vriendje,werken,uitgaan,vriendje,werken
|
Gister beetje gezopen (en toen gingen der ineens een paar dronken lui naakt over zo'n zeepband glijen :d)
Vanavond ook uit :) |
Citaat:
'k Weet niet hoe je het noemt, alles van je schijf wissen, zodat je terugkomt in de fase dat je hem gekocht hebt. Je krijgt hetzelfde resultaat als na een crash, alleen is het dan wel gewild. |
uhm, paardrijden, ff hondje van vriendin zien, vanavond uit, morgen uitslapen en misschien even naar oma
|
straks weer richting de campus even met z'n allen eten. En dan 's avonds weer een feestje in Enschede :z
en zondag de hele dag slapen ofzo :z |
uitslapen en uitrusten.
Ga ik zo eens aan beginnen 8-) |
stoer doen :7
|
Citaat:
|
zuipen :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
te recyclen ;) |
Citaat:
re·cy·cle·ren (ov.ww.) 1 [Belg.] recyclen WHAHAHAHAHAHA _0_ Sorry :$ :D |
Citaat:
Ik ben weer bezig met een stomme layout :O |
Citaat:
:$ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.