Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Archief (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49191)

frox 22 August 2004 11:07

Archief

ik hed 2 vraagjes:
1: is het nou de bedoeling om daar nog in te posten?
2: Hebben jullie hersenkrakers nog? Dat was echt mn lievelings forum *)

bartje518 22 August 2004 11:11

Mijn vraag is hoe het succes van dit forum gemeten wordt. Aan het aantal views ofzo? :Z

BlauweWolf 22 August 2004 11:49

Nee het is niet de bedoeling om daar te posten, het is gewoon voor mensen die graag eens de oude fora willen teruglezen.

En ik veronderstel dat hersenkrakers er niet meer is want dat het er anders wel had tussen getsaan.. zelf kan ik dat niet checken :+

En de reactie wordt gemeten door een formule die we zelf gebrainstomd hebben.
Als Sqrt(|ln[(aantalviews/aantalfora)+1]-2*aantalusers/aantalFbs]|) > 1 dan spreken we van een succes :thumbsup:

Stevie 22 August 2004 11:50

ja maar hersenkrakers was niet zomaar verdwenen, hersenkrakers was overleden door een ziekte. :Y)

Tyskie 22 August 2004 12:01

Ontopic: al die fora bestonden nog, dus dan kunnen ze net zo goed zichtbaar worden gemaakt in een Archief.

bruggi 22 August 2004 12:50

:{ Zullen we het even bij het onderwerp houden.

Leuk idee, om het archief zichtbaar te maken, vind ik. Geinig om terug te lezen.
Posten is niet meer mogelijk zo te zien, maar dat zou ook het hele 'archief'-idee ontkrachten.

bartje518 22 August 2004 12:52

Ontopic: Mijns inziens wel leuk, zo kun je alles teruglezen en met zoekfunctie zoeken. Dus vooral zo laten :thumbsup: Zou mooi wezen als hersenkrakers er ook nog bij kwam..

bartje518 22 August 2004 12:55

Politiek zie ik trouwens ook nergens :o Was wel geinig toen, ken me nog een discussie herinneren met TheoTank en Arie 8)

dext0r 22 August 2004 13:22

Hersenkrakers is volgens mij verwijderd, al ver voor mijn tijd (als beheerder) 8) heb deze dus ook niet kunnen toevoegen aan het archief.

bartje518 22 August 2004 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Hersenkrakers is volgens mij verwijderd, al ver voor mijn tijd (als beheerder) 8) heb deze dus ook niet kunnen toevoegen aan het archief.
In dat geval is dat BW zijn schuld :+ Die heb hersenkrakers doen sterven :( Hebie wel nog Politiek?! Van toen tijdens de verkiezingen..

dext0r 22 August 2004 13:29

nope, alles wat ik nu nog heb staat in het archief. Misschien dat het allemaal gemerged is ooit met discussieforum? Of het is verdwenen met een update van het forum.
Geen idee, of geen wolfje de schuld 8) :+

frox 22 August 2004 16:02

Ik vind het trouwens een goed idee van dat archief :thumbsup:
wel jammer van de verwijderde dingen :(

Stevie 22 August 2004 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
In dat geval is dat BW zijn schuld :+ Die heb hersenkrakers doen sterven :( Hebie wel nog Politiek?! Van toen tijdens de verkiezingen..
die zitten als het goed is allemaal in het discussie forum. want politiek werd nieuws & actualiteiten en die ging later samen met het discussie forum.

Ar-Tuur 24 August 2004 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
die zitten als het goed is allemaal in het discussie forum. want politiek werd nieuws & actualiteiten en die ging later samen met het discussie forum.
Dat klopt geloof ik ja :)

0Vera 24 August 2004 23:13

examenforum 2003 ook pleitos? :(

dext0r 24 August 2004 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
examenforum 2003 ook pleitos? :(
nee, dat is dezelfde als 2004, dus gewoon dat examenforum.
je moet alleen even wat pagina's terug.

Nickchange 1 September 2004 14:50

Leuk idee:thumbsup:

Geniaal dat sinterklaas archief trouwens_0_

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:26.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.