![]() |
Archief
ik hed 2 vraagjes:
1: is het nou de bedoeling om daar nog in te posten? 2: Hebben jullie hersenkrakers nog? Dat was echt mn lievelings forum *) |
Mijn vraag is hoe het succes van dit forum gemeten wordt. Aan het aantal views ofzo? :Z
|
Nee het is niet de bedoeling om daar te posten, het is gewoon voor mensen die graag eens de oude fora willen teruglezen.
En ik veronderstel dat hersenkrakers er niet meer is want dat het er anders wel had tussen getsaan.. zelf kan ik dat niet checken :+ En de reactie wordt gemeten door een formule die we zelf gebrainstomd hebben. Als Sqrt(|ln[(aantalviews/aantalfora)+1]-2*aantalusers/aantalFbs]|) > 1 dan spreken we van een succes :thumbsup: |
ja maar hersenkrakers was niet zomaar verdwenen, hersenkrakers was overleden door een ziekte. :Y)
|
Ontopic: al die fora bestonden nog, dus dan kunnen ze net zo goed zichtbaar worden gemaakt in een Archief.
|
:{ Zullen we het even bij het onderwerp houden.
Leuk idee, om het archief zichtbaar te maken, vind ik. Geinig om terug te lezen. Posten is niet meer mogelijk zo te zien, maar dat zou ook het hele 'archief'-idee ontkrachten. |
Ontopic: Mijns inziens wel leuk, zo kun je alles teruglezen en met zoekfunctie zoeken. Dus vooral zo laten :thumbsup: Zou mooi wezen als hersenkrakers er ook nog bij kwam..
|
Politiek zie ik trouwens ook nergens :o Was wel geinig toen, ken me nog een discussie herinneren met TheoTank en Arie 8)
|
Hersenkrakers is volgens mij verwijderd, al ver voor mijn tijd (als beheerder) 8) heb deze dus ook niet kunnen toevoegen aan het archief.
|
Citaat:
|
nope, alles wat ik nu nog heb staat in het archief. Misschien dat het allemaal gemerged is ooit met discussieforum? Of het is verdwenen met een update van het forum.
Geen idee, of geen wolfje de schuld 8) :+ |
Ik vind het trouwens een goed idee van dat archief :thumbsup:
wel jammer van de verwijderde dingen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
examenforum 2003 ook pleitos? :(
|
Citaat:
je moet alleen even wat pagina's terug. |
Leuk idee:thumbsup:
Geniaal dat sinterklaas archief trouwens_0_ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.