![]() |
ik hou niet van..
zeikende mensen die zich overal druk om maken en op wachten op de bus.
|
Schijnheiligheid
|
gezeur.
|
huilende jongens
|
huilende meisjes
|
achterbaks zijn en schijnheiligheid
|
en mensen die overal commentaar op geven8|
|
hoofdpijn
|
Citaat:
:+ |
huiswerk
|
kutmuziek
|
14-jarige breezers
|
Citaat:
|
die gore teringlijer die zich eerst mijn maat noemde.:[
eerst de grootste tyfusstreek allertijden leveren en nou doen alsof er niets gebeurd is. FOK JOU GATLARF!:@ |
Citaat:
|
Anderen die egoistisch zijn... Enkel ik mag dat.
|
Citaat:
|
dat als je een smsje naar iemand stuurt, diegene dan helemaal niets terugstuurt, en dat je dan denkt dat je te ver bent gegaan in het smsje 8|
|
Citaat:
ik vind het zelf ook kut om te bellen hoor.. zou het ook niet doen.. :huh: |
een huis vol mensen als je net uit je werk komt en heeel erg moe bent 8|
|
het missen van een lekker glas cola :|
|
Citaat:
had ik vanacht nog voor:) idd wel kutgevoel8| |
arrogantie
|
Citaat:
|
het idee over 2 weken al weer op school te zitten :{
|
ik hou niet van gekookte ei
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verveling
schijnheiligheid gezeur het mannelijke egoïsme :p vervelende mensen :p |
mensen die maar blijven praten en praten en praten en praten en praten:rolleyes:
|
Spelfouten
|
slecht weer
mensen die zeuren en moeilijk doen mensen die teveel zelfmedelijden hebben tegenwind op de fiets de trein/bus missen arrogante ajacieden mensen die zich niet aan afspraken houden huppelkutjes melk gejatte muziek files zoemende/prikkende muggen bad hair days haast hebben uien aandachtsgeile mensen lippenstift blessures zooi (al maak ik het zelf) iets belangrijks niet kunnen vinden ruziezoekers tijdnood klontjes in de vla stank smerigheid twijfelen vroeg opstaan afhankelijkheid geslijm prei opdringerige mannen mensen die niet luisteren naar anderen maar bijv. enkel hun eigen argumenten blijven herhalen in een discussie onduidelijkheid schijnheiligheid domme mensen :$ |
Das nogal wat!
Ikke: - Vertragingen met de trein (vooral als je tentamen hebt en veronderstelde genoeg speling te hebben) - Arrogante mensen - Hittepetitjes - Breezersletjes - Players - Kakkers - Humorloze mensen - Vroeg opstaan - Haast hebben - Meningloze meelopers - Egoïsme - Koppigheid (al ben ik het zelf bij tijd en wijle ook) - Betweters - Nutteloze politie-optredens - Partijdige scheidsrechters - De NOS - Mensen die niet tegen drank kunnen - Opruimwoede bij mijn moeder - Mensen ZONDER ochtendhumeur (ik heb het zelf wel) - Enzovoorts enzovoorts (ik ben een moeilijk persoon :z) |
Citaat:
verder hou ik niet van laat eten, gister om 20.30 pas8| |
FC Utreg
|
-buikpijn hebben
-buren die de radio om 08:00u keihard aanzetten -saaie natuurkunde lessen -de spanning voor je een cijfer terugkrijgt waarvan je echt niet weet of 't goed/slecht is. -een vreemd gevoel in je buik, terwijl je niet weet waar 't nou vandaan komt -mensen die geen mening hebben -mensen die denken dat ze een mening hebben maar 'stiekem' de grote massa achterna lopen -mensen die denken dat ze stoer zijn met 'n biertje in hun hand -(vuilnis)mannen die alles wat vrouwelijk is nafluiten -ruzie met je lieve zus hebben -onrechtvaardigheid (Israel-Palestijnen, Irak) -saaie mensen |
-een dag van tevoren een herkansing leren en het niet echt snappen8) :+
|
hoofdpijn
|
vriendinnen die zich aanstellen zodra ze ook maar in het gezelschap van jongens zijn alleen maar om aandacht te krijgen :{
|
dikke vrouwen :d
en vrouwen die vinden dat ze dik zijn :o |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.