![]() |
Theo
heeft iemand hier theo gezien??
|
|
Hoeeeereeeuh ! :$
|
Citaat:
|
Citaat:
HOEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEUJ |
TTHHEEOO!!
|
google ;)
|
lol :+
Volgens mij is die elke jaar weer kwijt :z |
Citaat:
|
mijn oom heet theo, en die heb ik net nog gezien
|
Theo is jarig vandaag :o
|
Citaat:
hij had eigenlijk een paar dagen eerder jarig moeten zijn, dan had ik hem kunnen feliciteren |
hey stapper, 'k hebje niet gezien ;)
Maarja dat gaat ook niet zo makkelijk tussen 50K mensen. Anyways, theo is elk jaar weer kwijt. Een vrouw een tijd terug in de rij bij dolf jansen riep om theo.. en als een olievlek ging het verder over lowlands om het tot een jaarlijkse slogan te komen.. THEEEEEOOOO ? THEO'S MOEDER IS EEN HOER ALALALALAL |
|
hebben ze z'n onderbroek nog gevonden dan?
|
Misschien zoeken ze Theo van Gogh. Dan mag het een wonder heten dat ze die papzak nog niet gevonden hebben... :+
|
shit, heb dit topic niet eens gezien :o
|
was wel grappig trouwens.....heb er wel hartelijk om gelachen
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Jammer stapper, die theo grap was helaas al wat ouder dan 1 weekend..
|
maar Dolf Janssen was wel cool _0_ ware t niet dat hij gisteren zelf gek werd van de Theo-grap :o
|
elk jaar dezelfde grap, wat kansloos :|
|
Citaat:
|
ik zat aan de rechterkant van t podium, eerste rij
we zongen steeds: Theo kent een liedje die de mensen irriteert Theo kent een liedje die de mensen irriteert Theo kent een liedje die de mensen irriteert en dat liedje dat gaat zo etc. en toen ie vroeg waar Theo was/zat, riepen ik en andere mensen met wie ik was dat hij naast ons zat (aangezien er echt iemand in ons groepje zat die echt Theo heette....en echt gek werd van die grap :+) edit: ohja, White Stripes was idd kut, we gingen na 3 nummers al weer weg :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
had zelf ook een topic gemaakt over dit en dat zag ik niet ;) mijne verwijderd dus :p
|
vorig jaar was het nog grappig :{
|
Citaat:
|
Theo is hier :) mn lievige paps....
|
Mijn vader heet ook Theo 8)
|
Citaat:
|
Mijn vriendin is daarmee begonnen met dat Theo roepen, het blijkt dat Theo een gozer is dat 2 jaar geleden op lowlands zelfmoord heeft gepleegd. :)
|
Citaat:
weer een van de vele theo verhalen :rolleyes: zullen we ooit de waarheid achterhalen?! :o |
Citaat:
|
het maakt mij niet echt uit hoe het begonnen is
op sommige tijden was het gewoon grappig, op andere momenten ook weer helemaal niet |
Krijg toch de tyfus, met theo
|
Eeeeey die THEOOOOOOOOOOOO!
|
theo is opgestaan uit zijn graf _0_
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.