![]() |
Zijn jullie zoo hecht?
Wat me opvalt aan 'jullie' is dat veel van jullie erg veel berichten hebben geplaatst! En jullie lijken elkaar wel erg goed te kennen..Mogen jullie elkaar allemaal? .. :) Zijn jullie dan zo hecht met elkaar? En zijn hier echte forum-diehards? En.. zal ik ooit bij de 'groep' horen?
'T lijkt me hier best gezellig, magoed, daar moet ik nog achterkomen dan :{ ! |
mja wat vind je veel? ik heb iets van 7000-8000... over een periode van 3 jaar, dus dat valt best wel mee op zich hoor
[edit] ik zit al over de 9000 zie ik net[/edit] |
euh sommige kennen elkaar goed... sommigen ook niet... sommigen hebben een tering hekel aan elkaar.. en sommigen kunnen wel met elkaar opschieten...
en echte forum diehards zijn er niet |
wanneer je hier post, hoor je erbij :+. je moet natuurlijk wel blijven :p het is logisch dat je niet iedereen meteen kent, maar dat komt wel, na een tijdje.
|
Citaat:
|
Ah ik snap 'm.
En als 't gezellig blijkt te zijn blijf ik echt wel hoor. Zolang ik me nog verveel, ben ik nog veel achter internet te vinden! :) En wat zijn veel berichten? Ik heb mensen gezien met berichten over de 10.000!! Na, dat vind ik dus ECHT VEEL! :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe het niet voor veel berichten hoor ;) Alleen als ik iets te melden heb.
Maar tis natuurlijk wel 'n beetje stoer! 8-) |
heh... euh.... wat jij wil :*
|
sommige mensen die hier zitten, hebben elkaar ook al eens in het echt gezien. en er zijn zeker mensen die ik niet mag :p
maar niet echt dat ik het idee heb dat ik hecht met het forum ben ofzo :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Plankje: Oke, dat is zelfs een beetje zielig.. :huh:
|
welkom alvast en blijf maar lang ;p
|
Een nieuwelingetje! Blijf ajb, BLIJF! ;)
naaah, de meeste kennen elkaar wel, soms zijn er wel leuke rellen :yes: |
Het is hier idd toch een leuk en gezellig forum, ik kom hier al lang en hoewel ik niemand goed ken vind ik het nog steeds leuk om hier te komen. Je zult het hier vast tof vinden, K@rima!
|
Ik kom hier ook al vet lang.. 5 jaar ofz
En jah nog altijd hier.. |
Citaat:
|
ik ben natuurlijk wel stoer met mijn hoeveelheid post
en ik ben echt een die hard ik ken hier alleen niet zoveel mensen, ben in het begin nog wel eens naar meetings gegaan, maar school en andere dingen zorgte ervoor dat ik niet zoveel tijd meer heb, dus ken niet al te veel mensen meer en ik vind hier ook mensen echt irritant, maar een hekel aan sommige mensen hebben, dat niet, ik ken ze toch niet |
gewoon regelmatig posten en je zal redelijk snel bij de 'groep' passen ;) :p
|
Citaat:
:p ;) |
welkom:)
|
Citaat:
|
Re: Zijn jullie zoo hecht?
Citaat:
|
Je hebt een beetje groepjes, maar over het algemeen weet iedereen wel een beetje over elkaar. Ik zou zeggen blijf gezellig joh, dan leer je vanzelf wat mensen kennen. En een middagie of avondje wat reageren en je zit zo over de 100 posts heen hoor :D Een discussie links en rechts wil ook helpen 8) In ieder geval welkom!
|
Citaat:
|
Kom hier nog niet zolang, ken (nog) niemand.
Owell. Hoi btw :wave: |
Haaaaaaaaaaaaaaaaai,
ik ken hier ook nieman, maar dat zal wel komen hoop ik:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb best veel posts al 8-) En ben lekker bijna het meest gehate forum persoon :] En ik ken euh 5 mensen in het echt ofzo 8-) ojah daarvan zijn der 2 banned O-)
|
ik mag sommige mensen hier ook niet :] O-)
|
Citaat:
en ik ken uuuhm.. 6 mensen in het echt van ll.com |
Citaat:
|
uhm.. 4... tenzij joy rfjk ook gebanned is... dan 3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je hier een tijdje bent, dan zie je wel een btje welke mensen je leuk vindt en welke minder leuk. Ook krijg je meer contact door bijv. pm en als je in het meidenforum komt dan leer je iig de meiden beter kennen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, wij zijn allemaal vriendjes :love: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben zo onze mindergoeie dagen, maar uiteindelijk zijn we toch nog wel één geheel hoor :D |
Citaat:
|
precies, ik voel me echt geliefd hier:love:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.