Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Tyfusgedoe (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49228)

supermens 24 August 2004 09:23

Tyfusgedoe

Tyfusgedoe!!!!
Nou k moet dus woensdag (morgen) voor het eerst naar de brugklas(een echte dag dan, met lesse en zo) maar daarvoor moet ik stickertjes op me boeken plakke zodat ik weet wat het is.
Me vader haalt altijd van die stickervellen bij zun zaak, en je kan ut op de computer doen, maar de printur dee ut fout dus nou heb ik nie genoeg stickertjes en me vader is pas donderdag in zijn zaak. Dus DAT RED IS VERDOMME NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!
HELP!!!!!!!!!

Headliner 24 August 2004 09:26

papier + plakband en een pen doet wonderen

Jochemmm 24 August 2004 10:02

Dan doe je een paar dagen zonder etiketten? :? op de 1e pagina staat ook wel welk boek het is :)
Of anders schrijf je het idd op een stukje papier en plak je dat op je kaftpapier? :)

FunFair 24 August 2004 10:08

of je schrijft het op de binnenkant van je kaft... of je kaft je boeken gewoon niet.. of je kaft je boeken met doorzichtig plastic :Y)

thali 24 August 2004 10:26

Gewoon met een stiftje op het kaftpapier. En dan donderdag overplak je dat.

Impressions 24 August 2004 12:09

OMFG waar je je druk om kan maken :+

Nja, tips zijn al geboden, en bovendien kijken ze je er echt niet op aan als je je boeken niet kaft hoor..

dext0r 24 August 2004 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
OMFG waar je je druk om kan maken :+

Nja, tips zijn al geboden, en bovendien kijken ze je er echt niet op aan als je je boeken niet kaft hoor..

inderdaad, zeker niet in de brugklas..
daar zijn ook genoeg leerlingen die op de eerste dag wederom AL hun boeken meenemen 8)

ik had op de eerste dag gewoon helemaal niets mee :Y) geen pen, papier...nada... gewoon eerst mooi de kat uit de boom kijken :p

Flater 24 August 2004 15:38

Ik heb nooit stickers, ik zie/voel altijd welk boek ik moet hebben :)

frox 24 August 2004 15:52

Ik kan aan de buitenkant zien welk boek het is...:7
waar je je wel neit druk om kan maken :@ GODVERDOMME!

Flater 24 August 2004 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
Ik kan aan de buitenkant zien welk boek het is...:7
waar je je wel neit druk om kan maken :@ GODVERDOMME!

Jij bent anders de gene die zich druk maakt over iemand die zich druk maakt :)

Sanne 24 August 2004 16:05

Re: Tyfusgedoe

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door supermens
Sjonge8)
Nou ik moet dus woensdag (morgen) voor het eerst naar de brugklas (een echte dag dan, met lessen enzo) maar daarvoor moet ik stickertjes op mijn boeken plakken zodat ik weet wat het is.
Mijn vader haalt altijd van die stickervellen bij zijn zaak, en je kan het op de computer doen, maar de printer deed het fout dus nou heb ik niet genoeg stickertjes en mijn vader is pas donderdag in zijn zaak. Dus DAT RED IK NOOIT! HELP!

8)
Ik zou me meer zorgen maken over mijn taalgebruik. Dat met die boeken komt wel goed

Jamiel 24 August 2004 18:22

Hmm als je je hier al zorgen om maakt... dat wordt nog wat met proefwerken en tentamens :no: Je kunt ook met viltstift op je kaftpapier schrijven :)

BlackTurtle 26 August 2004 19:24

AAARGH DE STICKERTJES ZIJN OP IEDEREEN NAAR DE SCHUILKELDER VROUWEN EN KINDEREN EERST...

alstjeblieft zeg..

Annuh 27 August 2004 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
inderdaad, zeker niet in de brugklas..
daar zijn ook genoeg leerlingen die op de eerste dag wederom AL hun boeken meenemen 8)

ik had op de eerste dag gewoon helemaal niets mee :Y) geen pen, papier...nada... gewoon eerst mooi de kat uit de boom kijken :p

Ik had op me eerste dag engels en frans enz.
Heb ik al die woordenboeken meelopen zeulen.Echt te erg..

Maar ontopic:
Waarom stickertjes?
Koop een merkstift. Kun je al je kaftpapier onder kladderen..
Is leuk hoor, geloof me!:p

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:46.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.