![]() |
Introductiedagen
... waren lachen !! :D
Beetje met z'n allen I AM ERICKA ( tall plain skinnyyyyy ) schreeuwen tijdens de klassieke muziekvoorlichting :p Mijn medestudenten zijn allemaal heel aardig :thumbsup: en er kwam zelfs iemand uit Nieuw-Zeeland ! Hebben jullie al de introductiedagen achter de rug en hoe was ut, of moeten die nog komen ? :) |
moeten nog komen, en ik heb het gevoel dat het slecht gaat gaan8|
|
intro van de HvU is vandaag begonnen...
allemaal broekies op school :+ |
6 7 & 8 september d8 ik zo
maar ik meot de 31e ook naar school voor een soort introducsie en dan heb ik gewoon school ofzo... lekker vaag |
Introductie is vandaag begonnen
Eerst een ict cursus van 3 uur over dingen die ik 10 jaar geleden al wist En daarn a een keer kennismaken met nieuwe klasgenoten. Jaja.. twas me het dagje wel weer hoor.. |
Ik ga huilen want ik wil terug naar Aarschot denk ik :'(
|
Citaat:
als je der eenmaal een week zit wil je weer vakantie:p |
Waarom ga ik nou pas naar 5 vwo :p
Ik wil ook introductiedagen dat lijkt me leuk :p |
Mijn introductie week is gister begonnen en ik heb m'n kont spier verrekt :(. We gingen raften en sport spelletjes doen en om 15.30 barbieknoeien :+ om 17.30 gingen we terug naar de bus raften :d iedereen dood op en niemand kwam voor uit :+ uiteindelijk zijn we het laatste stukje gesleept :p . Vandaag op school voorstellen ook enzo en ontruimings oefening :+ bij ons waren doden gevallen het moet in 3 min. en het duurde 4 min. :+
|
mijn introductiedagen moeten nog komen ... over een jaar :9
|
Citaat:
Het was de beste school ooit joh... :$ Nu ga ik tussen van die jakkie-kakkie-antwerpenaren zitten :{ :+ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb overigens vorig jaar introductie gehad te Utreg |
Ik ben zojuist terug van een nachtje Maastricht Inkom :no: Veel erger kan niet, wat een kakkers en ballo's, echt té erg gewoon. Heb me nog nooit zo slecht vermaakt :(:|
|
aankomende maandag is sportdag en woensdag gaan ze op kamp
maar als 2e jaars heb je geen intro-dagen, al is er wel gevraagd of wij op donderdag ff langs kamp gaan om kennis te maken met de nieuwe studenten |
8 en 9 sep. heb ik m'n introductiedagen..
8e is gewoon in de aula (voorstellen + rooster etc. denk ik) en de 9e gaan we naar een meer. (en ik geloof iets met zeilen) niet echt mijn ding, maar ja ;p hoop dat de mensen iig aardig zijn :o |
de Intro's die ik had op het Nova 6 jaar terug en HvA 2 jaar terug, waren niet veel aan. Tja, technisch onderwijs trekt zowat alleen maar jongens en dan willen ze gaan vlot bouwen enzo bij camping vliegenbos (drugs camping in Mokum Noord).
Er moeten eigenlijk gewoon meer miepen de technische kant op :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze week al heel wat zien fietsen hier, en voglende week begint het pas echt :no:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.