![]() |
het begint hier
nu toch wel HEEL hard te onweren hier in bovenkarspel..
hele dag is het al regen , regen en wat zon tussendoor, vanmiddag ook wat onweer, maar lijkt wel alsof het nu echt loskomt. elders ook het geval? 8) |
mmm... in totaal vandaag 10min geregend ofzo.
2x een stortbui gehad van 5minuutjes... Voor de rest geen wolkje aan de hemel :+ |
Veel zon, eind van de dag enorme regen, nu zo droog als gort.
|
ik heb net geoefend met mijn bandje en terug op de fiets leek het net alsof er een emmer water over mijn hoofd werd gegooid 8| Ik was echt doornat toen ik thuiskwam
|
Heel af en toe regent het even heftig en dat gaat dan gepaard met wat gedonder, maar van noodweer kan ik hier niet echt spreken... :no:
|
pfff, ik moest werken net toen het begon te regenen. Dus ik dacht, ik neem de bus wel en ga wel met de fiets naar de bushalte. Tis zo'n 30 senconde van mijn kamer naar de bushalte maar ik was echt compleet doorweekt :{
kut weer 8| en vervolgend nog 5 minuten droog staan wachten op de bus die telaat was :+ |
the alpha has come but where's the omega? :?
|
Hangen naar verluid erg donkere wolken boven Lissabon nu :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Same here.
|
Heeft ier gisteren echt gans de avond gegoten...
|
:+
het is 10 minuten lopen naar school... met de bus is het langer.... ben maar met de bus gegaan... straks toch maar even een paraplu kopen :+ |
Het regent :(
|
Zonnig maar koud :Y)
|
*stoort regen naar belgie* :Y)
|
nee hoor,hier blijft het droog:p
maar wel frisjes:{ |
Hier blijf't gieten 8|
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed... tis nu weer even droog en zonnig. Als het al regent, zijn het buitjes van maximaal 10 minuten. |
fuck hier regent t ook vandaag. ik hoop toch echt niet dat t morgen gaat regenen op bepaalde momenten van de dag
|
Onweer heb ik nog niet gehoord maar ik ben net wel ontzettend verschrikkelijk nat geworden op de fiets :+
|
vanacht heeft de onweer mij wakker gemaakt :'( 1,5 uur niet geslapen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hier schijnt de zon :Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.