![]() |
Zwaar gestraft!!
Gewoon babbelen over nutteloze dingen. Gechat, gespam of gespem, flooden en veel topics plaatsen met het doel om meer posts te krijgen wordt zwaar gestraft!
Wie van jullie heeft wel eens een zeer zware straf mogen ontvangen voor chatten bijvoorbeeld? :] Beetje uit de tijd op zich die omschrijving :+ |
OW ofzo?
|
Citaat:
|
wat stel je dan voor als vervanging? :+
degene wie zich schuldig maakt aan gechat, gespam of gespem, flooden en veel topics plaatsen met het doel om meer posts te krijgen zal zijn ass ongenadig hard zien gekickt worden? :+ |
Das nog eens een hippe omschrijving, Laura! 8)
|
Citaat:
maar nog niet eens chil derbij? :Y) |
Oh, hijs ook wel chillywilly :yes:
|
Citaat:
dies nieuw 8) |
ik chat elke dag, maar heb nog geen politie aan mijn deur gehad om mij zwaar te straffen
|
heb nog geen OW ofzo gehad,niets van dat soort:p
|
NEE, wel ow voor in discussie gaan met red scorpion ofzo?! Kweet niet eens maar waarvoor dat precies was.. 8|
|
ik zei een keertje tegen sum: )*&^%&
toen had ik een oweetje |
ik heb een keer een OW gehad wegens spammen :9
|
Ik heb nog nooit een OW gehad.
Yey ? |
Citaat:
Maar het is inderdaad wel aan vervanging toe misschien .. voorstellen ? :9 |
Ik heb heel lang geleden eens een OW gehad omdat ik niet lief was voor essebes :$
|
Kwou ut 1 keer es uitproberen, maar ze reageerden allemaal normaal op m'n topic :+
Dus nee, kheb nooit een OW gehad :p |
Citaat:
|
Ik heb een keer een OW gehad wegens... flamen... Maar ik had toch gelijk...
kut-dextor :9 :d |
heb me nog nergens schuldig aangemaakt O-)
|
heb 2x een ban gehad wegens 3 OW's :{ wegens flamen of forumvervuiling of negeren van aanwijzingen van de staff was dat meestal. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op zich zou alleen dat zwaar weg kunnen uit de titel, gewoon, wordt gestraft ofzo 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar k gebruik 'm genoeg op je, dus hij werkt goed genoeg hoor :* |
ben te braaf om een ow te krijgen denk ik
|
Citaat:
|
nog nooit een OW gekregen :)
|
ow als je het nog een keer doet :{
|
Ach, je zegt gewoon dat Kampie op een kampbeul uit de 2e wereld oorlog lijkt met zn policy's en je hebt zo een OW aan je broek denkik.
(stel he, stel) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.