![]() |
Belgen kopen 1 keer per jaar
een nieuwe tandenborstel :x :x :x
Nederlanders kopen 1.7 nieuwe tandenborstels per jaar zie nederland is beter 8-) :thumbsup: |
en hoe zit het met het tandpasta verbruik?
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
damn.. een jaar met 1 tandeborstel !
... ik heb om de 2 maanden een nieuwe nodig .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat jullie nou 1 x per week je tanden poetsen :no: ik poets ze 3 x per dag *) |
Citaat:
En uiteraard ook soms bij trouwfeesten of communiefeesten *) |
ik heb m'n tandenborstel echt al iets van 2 jaar ofzow...
hij doet het toch nog..... ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kijk.. als die nou geel gaat worden en helemaal uit elkaar gaat staan... dan haal ik een nieuwe.. maar das logisch... ik heb gewoon een goeie tandenborstel.. zoneen die toen vet high tech was :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
je gaat me toch niet vertellen dat jij elke 3 maanden een nieuwe tandenborstel aanschaft, ook al is je tandenborstel nog hardstikke goed? :+
maruehm.. ik heb wel in utrecht een andere tandenborstel dan in hengelo hoor :p |
Wat ben ik dan als je 3x per jaar een nieuwe tandenborstel koopt ... een driedubbele belg :s of 1,76x nederlander ...
|
Ik verzamel tandenborstels ofzo 8)
Maar k gebruik meestal de elektrische |
ik poets mn tanden met bier
|
Citaat:
|
*is aan haar tweede tandenborstel toe dit jaar*
Is het trouwens waar dat Nederlanders hun boterham opeten met mes en vork? (Gelezen in een boekje met uittips.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zijn inderdaat menser die hun boterhammen in 20 stukjes snijden en dan naar binne werken. Mn vader probeerde het me ook aan te leren :D |
jah dat leerden m'n ouders mij en m'n broers ook aan... maar dat is mislukt :p
|
mijn vader deed ook zo maar vond t altijd vet irritant als ie dat voor mij deed :-/
|
vroeger sneed mn pa mn boterham altijd in stukjes..:+
|
Ik koop wel meer dan 1.7 nieuwe tandeborstel per jaar :p Maar dat komt misschien omdat ik er op bijt :p
|
Citaat:
|
Ik koop helemaal nooit een nieuwe tandenborstel! Doet mn ma wel :) Van die 20 pakken van de Makro (H)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tenminste ik kan niet voor haar spreken maar ik knauw der een beetje op ofzo :? niet iets wat ik bewust doe maar mijn tandenborstels zijn sneller versleten dan die van mijn zusje ofzo :z |
Citaat:
Doen jullie da nooit? Als je gedachten tijdens het tandenpoetsen een beetje afdwalen ofzo :? :p |
Ik heb twee tandenborstels !
Eentje voor me tanden thuis te poetsen, en ééntje als ik uit slapen ga :yes: 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
eerder bij gamen oid :+
|
ik heb er twee thuis en 1 in m'n studio
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.