![]() |
mopjes!
zit er zon vent heel relaxed aan de bar een biertje te drinken, grijpt ineens zomaar een neger hem bij zn strot en niet zomaar een negen nee een van 2 meter 10 en die zegt : luister maat je hebt 5 seconden om mij twee nederlandse bands te noemn of ik ram mijn 30 cm lange 9 cm dikke lul in je reet. dus de nederlander helemaal in paniek euhm euhm.,......BLOF, DOEMAAR...
|
Hihi. Je moet er wel voor drinken hoor om hm grappig te vinden.
Goed idee! Ik doe et meteen :7 :+ |
ik heb al genoeg gedronken :p
|
ken ik al:z
|
zeker lekker, doemaar :)
|
De turkse Alice in Wonderland
Fatima Aldi :d Blijft leuk :p |
De zus van Ali Chemicali
Fatima Glassex |
hehe :+ moest toch wel ff denken voordat ik hem had :$
|
gestolen van DMFnet
------------------------------------------------------
Antilliaanse spreekwoorden: -------------------------------------------------------------------------------- > Dat bepaal ik zelf wel uit. > Ik ga niet met jou onder discussie > Ik weet het zeker, denk ik. > Dit steekt er met kop en schotel bovenuit. > Dat is er met de paplepel ingeslagen. > Dat is niet tegen Dobermannsoren gezegd. > Ik ben er helemaal infuus van. > Hij kreeg een staande ovulatie. > Dan sta je mooi voor Jan met de korte lul. > Laten we JAN geen oude vissen uit de sloot halen. > Kut maar krachtig. > Ik erger me kostelijk. > Ik sta helemaal triplex. > De aandeelhouder wint. > Laten we met een schone luier beginnen. > Dat is vechten tegen de bierkraan. > Het escaleert helemaal uit de hand. > Je brengt me helemaal van mijn abrikoos. > Nou, dat doe je niet verdienstelijk. > Het is het één of het twee. > Pak je borst maar vast. > Dat legt geen doden aan de zeik. > Iemand dood maken met een blije mus. > Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken. > Je kon een speld in een hooiberg horen valllen. > Je bent nog niet zo'n kleine stommerik. > Waar heeft dat nou voor nodig? > Het maakt mij niet erg. > Dat slaat nergens over. > Och dat geeft toch niets uit. > Dat helpt geen nut. > Moet je zeggen wie het hoort. > Ik moet niet teveel rijden; ik moet nog drinken. > Tegen een Hell's Angel: 'Ga eens opzij met je brommer.' > Er waren 3 doden, waarvan 2 ernstig. > We gaan er met de volle 50% tegenaan. > Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat > betekent. > Ik maak weleens taalfouten, maar ik ben dan ook geen Neerlandici. > Ik heb wel Nederlands gehebt, het heb alleen niet zo gehielpt. > Ik spreek vloeibaar Nederlands. > Wie niet sterk zijn, moet slim is. > Ik zal je eens een poepie van eigen deeg laten ruiken. > Ik heb met jou nog een varkentje te schillen. > Hij was opslag halfdood. > De beste stuurlui staan aan de wallen. > Wat is er aan de hand? Vijf vingers! > We moeten nu de koe bij de uiers vatten. > 't Is al weer vroeg laat. > Beter laat dan vroeg. > Wie laat begint, mag vroeg weer naar huis. > Dat is dood een goed mens. > 't Is een goed jaar voor de tijd van het weer. > Qua geld kost dat financieel niet duur. > Het is binnen buiten dan warmer. > Zo oud als de weg naar Metusalem. > Met de stok op de kippen gaan. > Met de kippen naar bed gaan. > Vanavond gaan we de bloempotjes buiten zetten. > We hoeven niet opnieuw het ei uit te vinden. > Ik ben er erg door gevaccineerd. > Dat introduceert me niks. > Och, daar kraait geen hond naar. > Hij heeft een aardje naar zijn gaatje. > Iemand blij maken met een dooie mug. > Ik word met scheve schaatsen aangekeken. > Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk. > Aha, daar komt de kat uit de zak. > Eerst de kat uit de boom zeiken. > De bakken komen met regen naar beneden. > Het regent dat het pijpt. > Ik ben mooi met de aap uit de mouw gelogeerd. > Dat is geen vraag op mijn antwoord. > Geef mijn portie maar aan Flipper. > We gaan er met verkrachte eenden tegenaan. > Daar krijg je stierballen van. > Ze heeft een postanale depressie. > We moeten maar eens polsstokhoogte nemen. > Hij heeft z'n arm in een nutella. > 't Is zuipen of verpompen. > Op het scherpst van de schede. > Je moet geen wakkere honden slapend maken. > Je ziet hier veel gapen en scheiten. > Ik heb een leuke jas op de kip getokt. > Dat mag de prut niet drekken. > Sorry, neemt u mij niet dadelijk. > Dat vind ik steen geil. > Iedereen moest worden geëjaculeerd. > Executeert u mij. > Ons bedrijf gaat fusiëren. > Zal ik dit blad even voor je copuleren? > Ik zal het voorval eens anaalyseren. > Ik heb een gespierde scheur. > De ovulutietheorie van Darwin. > Wat insemineer je daarmee? > Ik ben erg quensecont. > Je moet niet dronken dat ik denken ben. > De overvallers begonnen zomaar in het wilde westen te schieten. > Het is niet alles koek en ei wat er blinkt. > Er moet kaas op de plank komen. > Ik zou niet naast zijn schoenen willen lopen. > Ik voelde me een beetje disney worden. > Zij hebben een huis van een kast. > Je imiteert me mateloos. > Je denkt toch zeker niet dat je bang voor me bent? > Ik kan dit niet door de beugel tolereren. > Je hebt er geen hout van gegeten. > Je nekt uit je lul. > Hartelijk geteleviseerd. > Ik zie de lul al hangen. > Du pain, du vin, du rex. > Nu gaat er een lampje bij me rinkelen. > Vroeger; toen je koe nog met een korte oe schreef. > Och, het is ook al net zo lang als het kort is. > Het kost een placenta, maar dan heb je ook iets. > Het was zo stil, je kon een muis horen vallen. > Hij kijkt alsof hij vuur ziet branden. > Val de regen in de sloot raken. > Je moet je niet de kaas voor de voeten weg laten maaien. > Hij heeft er geen boter, kaas en eieren van gegeten. > Ik word hier zo moederloos van. > Oost west, lest best. |
flauw maar leuk :p
ook zonder bier :7 * onthoudt nooit dit soort humor |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.