![]() |
Bad typ-dag
Hebben jullie dat ook wel eens? Zo' n dag dat het typen hopeloos gaat, of een tijdje dat het je voortdurend verkeerd aan het typen bent. Je slaat de verkeerde toets aan, je slaat er 2 tegelijk aan.. :| Hopeloos frustrerend. Meestal heb ik het wanneer ik geïriteerd ben, of haast heb. En daardoor raak je nóg geïriteerder. Nu heb ik het weer, heb de backspace-knop al flink kunnen gebruiken in deze post 8|
|
Meestal drie redenen:
1. Óf moe 2. Óf haast 3. Óf teveel op :p |
Heb het alleen als ik te vaak en te lang achter de pc heb gezeten met chatten en posten.
*kijkt naar bijna vergaande backspace-knop* |
niet zoveel last van*)
|
Ik als ik geirriteerd ben, en meestal word het er daarna enkel nog maar erger op :$
|
ik hala tewehodnerd salgen per miunut 8-)
|
heb ik alleen maar last van als ik erg boos ben en het me geen fuck boeit:p
en als ik dronken ben maar meestal zit k dan niet achter de pc |
Citaat:
|
Citaat:
ben dan wel wat beters aan het doen :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
All the time...en dan typ ik niet eens snel.
|
bij zenuwachtigheid en haast heb ik dat wel. en soms ook op van die dagen dat helemaal niks wil lukken.
|
als ik knetter ben:+
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik heb eigenlijk altijd wel dat ik wat typfoutjes maak. Heb vrij grote handen en ik wil nog wel eens sneller typen dan ik daadwerkelijk aan kan. Ben er inmiddels eigenlijk wel aan gewend. :) |
Citaat:
:z |
Ik heb er altijd last van als ik me eigen ergens aan irriteer, boos ben, haast heb, een dag niks lukt of gewoon moe ben :+
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.