![]() |
Wat
Gaan jullie vanavond en morgen nog doen?
|
ik ga zelfmoord plegen..
|
ademhalen...doe ik best wel vaak eigenlijk
|
vanavond naar de bios en morgen en overmorgen genieten van mn laatste 2 vrije dagen
|
vanavond uitrusten= computeren, lezen, tvkijken
morgen= vriendje!! en oefenen met mijn bandje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanavond niks
morgen school :'( |
Citaat:
|
Vanavond Eternal Sunshine met Jim Carrey kijken.. Lijkt me echt een topfilm... :thumbsup:
Morgen vanaf 13:00 tot 23:00 werken.. 8) |
vanavond laatste hand aan het werkplan leggen, uitprinten en morgen naar stage :( niet zoveel zin in.
|
arie en sylvester vanavond op BNN
dat moet iedereen zien is een geweldige show (heb hem live gezien) |
Citaat:
:love: |
Ik ga morgen met mijn vriendje en nog een 6tal man naar Gent, geen idee wat we gaan doen, en daarna naar mijn vriendje thuis.
En overmorgen ga'k shoppen met twee vriendinnen. |
Citaat:
En welke show? :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Da's nu!
Ciao!:wave: |
Citaat:
:d :wave: |
xyz
ik ga waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd druivenplukken in frankrijk dus ik ga denk de komende dagen vooral rustig aan doen (niet 5 km op de uitmarkt heen en weer lopen :{ )aka uitrusten. dus ook vandaag en morgen. vooral tekenen en muziek maken denk.
|
Ik ging weekendje weg :love:
Vrijdagaaf: kanoën Zaterdagochtend: weetnietmeer :$ " middag: scheveningen, op de boulevard gek lopen doen :d zingen enzo! " " : maccen :9~ " avond: bowlen " " : filmpje kijken Zondag: beetje kutten en opruimen! :) Super gaaf!! :d |
Ik ga vanavond beetje uitrusten en morgen werken :(
Wat een vooruitzicht! |
xyz
Citaat:
|
Re: xyz
Citaat:
|
vanavond tv kijken, morgen laatste dagje werken
|
vandaag even rooster opgehaald en voor het eerst weer gefitnesst en morgen genieten van mijn laatste vrije dag. :love:
|
vanavond: niksen
morgenochtend 9.00: naar school :7 dan met best vriendinnetje de stad in :love: (we hebben elkaar 6 weken nie gezien :() |
wie kijkt er nog meer naar arie & sylvester? :7
|
vandaag eerst examen financiele analyse van de onderneming gemaakt
En vanavond: leren aan "ontwikkeling van het economisch denken" morgen: idem overmorgen: idem donderdag: idem vrijdag: examen "ontwikkeling van het economisch denken" maken :O |
Citaat:
|
Citaat:
was leuk |
Citaat:
|
Citaat:
|
duh..
|
Citaat:
maar niet alles uit hun show kwam er in voor :( ze hebben nog veel meer grappen gemaakt :yes: |
Citaat:
Maar da's logisch... bij de BNN (in dit geval :p ) |
maar op zich ging het hier oorspronkelijk niet echt over?:p
|
ik was van plan om een seropositieve dwerg in zijn anus te neuken, maarja, geen condooms meer....
|
Vanavond : slapen :z
Morgen : school, vriendje, slapen :p |
Gisteravond: gewerkt
Vandaag: niet veeel.. Morgen: rijlessen, stadten, werken... |
Citaat:
|
ik ben van plan me stil te houden,want anders herinner ik men moeder eraan dat ik naar de kapper moet:(
ik wil men haar niet kwijt,dan verlies ik men superkrachten en wie moet er dan de wereld redden?|:( |
er is nog iets bijgekomen voor vanmiddag. moet inspringen op het werk van m'n broer. dat wordt dus flyeren en wat rondhangen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.