![]() |
Speciale plaats
Wat is jullie raarste plaats waar jullie het ooit hebben gedaan..
|
Op de diepvries op mijn vriend zijn werk.
Op een MTX op de parking van een bedrijf. |
in de keuken
in een weiland achter het huis bij een vriendin. |
In het museum, huisje van de boswachter, in mijn tent tijdens het karpervissen,...
|
op een donker plekje bij een parkeerplaats van een tankstation
|
mensen:|
ik heb dus geen speciale plaatsen te melden:( ik zal daar eens men werk van maken:+ |
kleedkamer, auto, keuken, strandje :7
|
keukentafel, (bubbel)bad, bureau in de gang (terwijl z'n ouders beneden waren ), alle parkjes van brugge, buskotje, auto, in een "portaal" van een kerk, kleedhokjes van zwembad, parkings, ....
maar zo raar is dat nu ook weer niet :p |
Citaat:
Zowat elke wc in Deinze, op zowat alles bij mij thuis en hem thuis, Citadelpark, cinema, Sotto's (maar da was het handwerk), auto, parkings, in een garage, in de logeerkamer van beste vriend, in de living van een vriendin,in de stock op zijn werk,... :p |
Bioscoop tijdens film.
Maar zie alweer dat het niet zo vreemd is vergeleken met zowat iedereen hiero... Damn ik mis een vriendin :( |
Kleedhokje, achter een kerk op een groot plein. :$
|
Citaat:
|
op een overloop, waarbeneden een feestje aan de gang was :$
|
strand, kleedhokje, keuken, wastafel, duinen, bed van me broertje, bed van me ouders, in het bos, in de trein.... phuu teveel om over na te denken :z
edit, op de vloer in de huiskamer :7 |
Citaat:
|
mijn speciale plaats is tijdens het raften . in een bootje .. was raften voor zun 2 :P 2 de vaagste plaats is gewoon langs de weg toen we terug kwamen van een discotheek . 3 de plaats op het strand waar 100den mensen lagen tegen ons standhokje :9
|
Re: Speciale plaats
Citaat:
|
Op het bureau van zijn vader. op een grasveld vlak bij mijn huis. in een tram hokje;)
|
in de apenheul ( geeeeen aanrader, met al die loslopende aapjes ) en op het dak van mijn huis.
|
Citaat:
Weet eigenlijk niet meer hoe we daar beland zijn (niet zo dat we ieder weekend kerken gaan bezoeken:{ , laat staan ooit) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.