![]() |
Ohw yeah.....
Ik ga morgen motor rijden, achterop om wel te verstaan. Maar is nog steeds vet :yes:8-)
Nu ben ik stoer.... Ohw yeah:D |
dus mensen uit den bosch en omgeving moeten morgen oppassen? :+
|
Ik licht het ziekenhuis alvast even in.
|
ik zou zoiets niet leuk vinden :s
er vroeg me ooit eens een jongen of ik mee wilde een ritje op de motor maken (zo probeerde hij me zo te versieren :rolleyes: ). dat is dus iets wat je niet aan mij moet vragen. |
:d hehe, ja, als je iemand achter op een yamaha motor raar ziet doen dan ben ik dat. Ik zal morgen avond nog wel even posten om te laten weten dat ik nog leef, als ik niks post dan moeten jullie maar even naar het nieuws kijken ;)
|
zie maar dat je niets overkomt:|
*is zeer ongerust:(* |
Citaat:
Ik doe een helm op en ik krijg een motorjack aan met bescherm dingen erop dus mij gebeurt niks :aai: wees maar niet ongerust :*;) |
Citaat:
|
mijn papa heeft ook een motor:7
|
Citaat:
|
wat voor een motor. als t een R1 is benk jaloers:p
ik wil ook nog altijd eens achterop bij iemand, gewoon eens voelen hoe dat is op n motor:yes: |
Citaat:
|
ik ga mijn motorrijbewijs ook nog halen :yes: (ooit dan)
|
een yamaha dragstar was t. En ik leef nog, maar was echt zo super vet!! We hebben ongeveer 2 uur rond gereden en koud was t niet want khad een goede motor jas aan en een helm op en bij de stoplichten is het dan toch behoorlijk warm hoor.
Voel me nu echt cool, kheb achter op een motor gezeten8-) Yeah.... |
zolang je maar heel blijft:love:
|
ik heb ook wel eens bij de motor van een van mn broers achterop gezeten. liked it :love:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.