![]() |
wie was je vroeger voor de spiegel
oke geef maar toe, vroeger toen je nog klein was (of misschien nog steeds) deden we allemaal onze idolen na. pleerol in de hand voor de spiegel en je lievelingsliedjes meezingen
dus biecht maar op, wie was je voor de spiegel? opbiechtlijst: kriss kross: je weet wel die hiphop mannetjes met die broeken en shirts verkeerd om (deed ik dus ook na). bekend van JUMP JUMP mc hammer: en dan vooral de danspasjes nabootsen, wat niet lukte. bekend van CAN"T TOUCH THIS |
geri van de spice girls!
of soms mel b van de spice girls. oja en ik deed altijd dansjes van s club 7! whoaag |
Madonna en spice girls :D
|
mel b van de spice girls. en daar bestaan beschamende videobeelden van :o
|
heel heel vroeger zong ik altijd mee met Michael Jackson :o .
daarna speelde ik altijd Money For Nothing en Walk Of Life mee als Mark Knopfler. |
danspasjes van five :d
oja en kei hard meezingen met de spice girls enzo :z |
Citaat:
Michael Jackson vond ik helemaal het einde :7 nu stiekum nog 1 verschil, nu kan ik wél de moonwalk 8-) |
bryan adams :$
eerste liedje wat ik mee kon bleren in het engels..van wie dan ook was euh... everything i do, i do it for you (weet je wel :p ) en later dan summer of 69.. ik was verkocht! |
Oude bon jovi 8{
Heb 10 platen van die gast ofzo, totdat ie ergens midden jaren 90 zn haren afknipte. Toen vond ik er geen zak meer aan (mn kinderoppas luisterde dat altijd en ik vond het ook erg cool). |
emma van de spice girls
en die vrouw die de liedjes van dj paul elstak zong haha :d |
geen eigenlijk :? tenminste niet dat ik me zo kan herinneren
|
de kabouterdans...zonder twijfel...hoe oud je ook bent geweldige fitnessoefening is het
|
leonardo, van de turtles
en ik heb wel eens een smurfen playback dag met een vriend gehouden |
Spice Girls, S-club 7, en nog wel meer
haha heel vroeger natuurlijk Kinderen voor Kinderen he ;) |
Citaat:
|
Citaat:
offeh hellup ik krijg tieten 8-) en dan op tv al die jongens die met intertoysballen onder hun trui rondhuppelen :D |
Citaat:
|
Citaat:
de echte klassieker van kinderen voor kinderen is gewoon op een onbewoond eiland wat een toplied zeg :d |
wat ik als kind aan muziek hoorde vond ik echt nix behalve heel soms wat klassiek. dus ik imiteerde ook niemand.
gelukkig heb ik inmiddels veel geweldige muziek ontdekt :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.