Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   nu weet ik wrom (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49514)

Nightwolf 5 September 2004 02:46

nu weet ik wrom

t verstandiger is om zo weinig mogelijk alcohol te drinken als je nog moet rijden :yes: :thumbsup:

voor iedereen: rij alcoholvrij _0_ als je een auto (iig tot je beschikking) en rijbewijs hebt tenminste :z

Flater 5 September 2004 08:48

Vertel...

dext0r 5 September 2004 09:27

je moet ook niet rijden met drank op lul
:P

Stapper 5 September 2004 09:47

dat doe je toch standaard, ik drink echt nooit iets als ik moet rijden

Suepahfly 5 September 2004 09:49

en hoe komt het dat je dit nu pas doorhebt...

bootje 5 September 2004 09:52

logisch

Nightwolf 5 September 2004 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
en hoe komt het dat je dit nu pas doorhebt...
nee ik snap t nu beter aangezien ik er nu ervaring mee heb :yes:

psychobunny 5 September 2004 10:18

Dat weet ik ook zonder eerst te drinken...

Raspberry 5 September 2004 10:43

1. eigen schuld?
2. stoer?
3. duh
4. :z

8)

Headliner 5 September 2004 10:49

moet je eens achter het stuur zitten als je stoned bent, zie je echt een soort van tunnel (net als in donnie darko) :o

Jochemmm 5 September 2004 11:03

erm, dat spreekt voor zich lijkt me. Beetje idioot dat je daar uberhaubt nog achter moet komen :x

hoeveel had je op dan?

Nightwolf 5 September 2004 11:11

3 malibucola en een coebergh....daarna 2 tot 3 uur niks gedronken en daarna weer een coebergh

frox 5 September 2004 11:13

:d lijkt me wel lastig met inparkeren

Berend 5 September 2004 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
:d lijkt me wel lastig met inparkeren
Persoonlijk denk ik dat het dan juist makkelijker gaat...

Bird Of Prey 5 September 2004 12:59

Hoeveel schade heb je opgelopen? ;)

lieve colafles 5 September 2004 13:04

en nu voel je je heel erg stoer :?

volgende keer nog wat tequilla erbij en je hebt zekerweten een ongeluk...

Suepahfly 5 September 2004 13:19

je bent niet goed bezig:no:

Nightwolf 5 September 2004 13:23

absoluut geen actie tot stoer doen :no: maar moest nog wel thuis komen die nacht :*

Jochemmm 5 September 2004 13:27

Dan pak je een taxi. Je wil niet weten hoever je van huis bent als je een ongeluk veroorzaakt of gewoon gecontroleerd wordt.

Suepahfly 5 September 2004 13:28

als ik weet dat ik ga drinken,zorg ik op voorhand altijd dat ze mij komen halen zodat ik niet op men fiets fzo moet

en anders drink ik gewoon niet

Nightwolf 5 September 2004 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
Dan pak je een taxi. Je wil niet weten hoever je van huis bent als je een ongeluk veroorzaakt of gewoon gecontroleerd wordt.
en de auto 75 km van huis laten staan? :? bad idea

Bird Of Prey 5 September 2004 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
en de auto 75 km van huis laten staan? :? bad idea
Als deze in een buurt staat waar de jatgevoeligheid wel meevalt, zou je natuurlijk de volgende dag terug kunnen gaan om dan je auto op te pikken.

Jochemmm 5 September 2004 13:32

en gaan drinken terwijl je weet dat je nog 75 km naar huis moet gaan rijden? :? bad idea

dext0r 5 September 2004 13:55

anderzijds...3malibucola *proest* en een coeberg...3 uur nix, en dan nog een aftikkertje

vraag me af eigenlijk wat de hoeveelheid alcohol was :p stiekem denk ik dat het nog wel meevalt.

LoeLoe 5 September 2004 14:07

Ik haat mensen die met drank op alsnog achter het stuur kruipen.

Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die geschept zijn door zo iemand en die het niet meer na kunnen vertellen.

En ik vind het helemaal achterlijk dat als je WEET dat je met de auto bent je dan alsnog gaat bezatten terwijl je WEET dat het niet verstandig is.

En dit zeg ik niet omdat jij jij bent maar gewoon om het idee. Drank op en achter het stuur...:no:

psychobunny 5 September 2004 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Ik haat mensen die met drank op alsnog achter het stuur kruipen.

Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die geschept zijn door zo iemand en die het niet meer na kunnen vertellen.

En ik vind het helemaal achterlijk dat als je WEET dat je met de auto bent je dan alsnog gaat bezatten terwijl je WEET dat het niet verstandig is.

En dit zeg ik niet omdat jij jij bent maar gewoon om het idee. Drank op en achter het stuur...:no:

K ga eigenlijk helemaal akkoord met je... Drinken en rijden is echt voor domme kloten...

Nightwolf 5 September 2004 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
anderzijds...3malibucola *proest* en een coeberg...3 uur nix, en dan nog een aftikkertje

vraag me af eigenlijk wat de hoeveelheid alcohol was :p stiekem denk ik dat het nog wel meevalt.

tis anders als je niet veel op hebt gegeten die aaf.....je weet dat als je weinig eet, dat je sneller dronken wordt dan. nu had ik wel wat op maar da was ook niet al te veel :o maar normaal valt t idd reuze mee idd :yes: maar vergeet niet dat ik nog niet zo heel lang aan de sterke drank zit ;)

The6thgate 5 September 2004 16:39

1 ding: duh

Tyskie 5 September 2004 16:45

Loser....

Als je moet rijden, drink je niet.. Als je dan toch zo'n zielepoot bent die per se moet drinken, regel dan gewoon ander vervoer.
En drink al helemaal niets als je geen fatsoenlijke maaltijd op hebt en nog moet rijden.. |:(

Ook al valt het qua hoeveelheid drank natuurlijk wel mee, gevolgen merk je bijna altijd (al dan niet onbewust).

Red_Scorpion 5 September 2004 16:48

Het is natuurlijk wel heel stoer dat je alcohol op hebt bij iemand anders, maar toch maar niet meer doen hoor.
Voor je het weet hebben wij weer een beheerder minder.

Nightwolf 5 September 2004 17:13

je hebt helemaal gelijk :yes: ik zal mijn leven beteren:thumbsup:

Eelcotje 5 September 2004 17:19

Ja je kon verwachten dat je met zo'n topic de grond in zou worden gedrukt :) lol

Nightwolf 5 September 2004 17:21

nee ik wist t al voor ik dit opende ;)

Kampie 5 September 2004 17:36

Ik kan maar 1 ding zeggen: Wat ben jij een eikel..

Met drank op rijden.. :no:

bootje 5 September 2004 17:37

Citaat:

nee ik wist t al voor ik dit opende ;)
weet je nog dat ik je vertelde van mijn ex. en dat hij depri was en zo? zijn neef en nicht zijn namelijk omgekomen in een ongeval. raad eens in welke toestand de bestuurder van die vrachtwagen was...

Nightwolf 5 September 2004 17:43

hmmm, das waar....dat heb je me eigenlijk nog niet eens zo heel lang geleden verteld :x

PFP 5 September 2004 17:56

Boehoe anders gaan mensen erom huilen

Plankje 5 September 2004 18:04

Citaat:

3 malibucola en een coebergh....daarna 2 tot 3 uur niks gedronken en daarna weer een coebergh
zoveel drank is dit nu ook weer niet hoor? Iig ik zou zelf geen verschil merken als ik in het verkeer zou duiken met of zonder deze hoeveelheid drank op.

Neemt niet weg dat het gewoon ontiegelijk stom is om met alcohol (ook al is het dik te weinig) op achter t stuur te gaan zitten..

Bird Of Prey 5 September 2004 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
zoveel drank is dit nu ook weer niet hoor? Iig ik zou zelf geen verschil merken als ik in het verkeer zou duiken met of zonder deze hoeveelheid drank op.
Dat dacht je dus, maar je merkt zoiets toch al vrij gauw. Of je moet een 2*2-hulk zijn...

Impressions 5 September 2004 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
Oh, wat ben je nu stoer dat je een hoge alcoholgrens hebt!

Banaan 5 September 2004 21:56

ja jonge, gewoon aan de sap

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.