![]() |
nu weet ik wrom
t verstandiger is om zo weinig mogelijk alcohol te drinken als je nog moet rijden :yes: :thumbsup:
voor iedereen: rij alcoholvrij _0_ als je een auto (iig tot je beschikking) en rijbewijs hebt tenminste :z |
Vertel...
|
je moet ook niet rijden met drank op lul
:P |
dat doe je toch standaard, ik drink echt nooit iets als ik moet rijden
|
en hoe komt het dat je dit nu pas doorhebt...
|
logisch
|
Citaat:
|
Dat weet ik ook zonder eerst te drinken...
|
1. eigen schuld?
2. stoer? 3. duh 4. :z 8) |
moet je eens achter het stuur zitten als je stoned bent, zie je echt een soort van tunnel (net als in donnie darko) :o
|
erm, dat spreekt voor zich lijkt me. Beetje idioot dat je daar uberhaubt nog achter moet komen :x
hoeveel had je op dan? |
3 malibucola en een coebergh....daarna 2 tot 3 uur niks gedronken en daarna weer een coebergh
|
:d lijkt me wel lastig met inparkeren
|
Citaat:
|
Hoeveel schade heb je opgelopen? ;)
|
en nu voel je je heel erg stoer :?
volgende keer nog wat tequilla erbij en je hebt zekerweten een ongeluk... |
je bent niet goed bezig:no:
|
absoluut geen actie tot stoer doen :no: maar moest nog wel thuis komen die nacht :*
|
Dan pak je een taxi. Je wil niet weten hoever je van huis bent als je een ongeluk veroorzaakt of gewoon gecontroleerd wordt.
|
als ik weet dat ik ga drinken,zorg ik op voorhand altijd dat ze mij komen halen zodat ik niet op men fiets fzo moet
en anders drink ik gewoon niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
en gaan drinken terwijl je weet dat je nog 75 km naar huis moet gaan rijden? :? bad idea
|
anderzijds...3malibucola *proest* en een coeberg...3 uur nix, en dan nog een aftikkertje
vraag me af eigenlijk wat de hoeveelheid alcohol was :p stiekem denk ik dat het nog wel meevalt. |
Ik haat mensen die met drank op alsnog achter het stuur kruipen.
Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die geschept zijn door zo iemand en die het niet meer na kunnen vertellen. En ik vind het helemaal achterlijk dat als je WEET dat je met de auto bent je dan alsnog gaat bezatten terwijl je WEET dat het niet verstandig is. En dit zeg ik niet omdat jij jij bent maar gewoon om het idee. Drank op en achter het stuur...:no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 ding: duh
|
Loser....
Als je moet rijden, drink je niet.. Als je dan toch zo'n zielepoot bent die per se moet drinken, regel dan gewoon ander vervoer. En drink al helemaal niets als je geen fatsoenlijke maaltijd op hebt en nog moet rijden.. |:( Ook al valt het qua hoeveelheid drank natuurlijk wel mee, gevolgen merk je bijna altijd (al dan niet onbewust). |
Het is natuurlijk wel heel stoer dat je alcohol op hebt bij iemand anders, maar toch maar niet meer doen hoor.
Voor je het weet hebben wij weer een beheerder minder. |
je hebt helemaal gelijk :yes: ik zal mijn leven beteren:thumbsup:
|
Ja je kon verwachten dat je met zo'n topic de grond in zou worden gedrukt :) lol
|
nee ik wist t al voor ik dit opende ;)
|
Ik kan maar 1 ding zeggen: Wat ben jij een eikel..
Met drank op rijden.. :no: |
Citaat:
|
hmmm, das waar....dat heb je me eigenlijk nog niet eens zo heel lang geleden verteld :x
|
Boehoe anders gaan mensen erom huilen
|
Citaat:
Neemt niet weg dat het gewoon ontiegelijk stom is om met alcohol (ook al is het dik te weinig) op achter t stuur te gaan zitten.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja jonge, gewoon aan de sap
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.