![]() |
feestweek
eerste x dat ik een feest week mee maak van een dorp, hehe echt dikke shit man, lekker zuipen, leuk meiden en gare muziek! helaas dat ik vanaf vandaag 1 dag moet missen.... = tot zaterdag8-)
enige - punt is de kosten :p voor de rest echt vette shit man! |
doe je goed
ik zit vanaf vandaag weer bijna iedere dag in de schoolbanken :( |
ik bena l een weekie op schoo, morgem om 11u op school zijn... den haag wel te verstaan/..... dus 9.30 op
|
feestweken zijn het helemaal.. heerlijk.. :p
|
Beetje jammer dat de originele Haag In vervallen is.
|
Vijfhuizen, welke tandarts heb jij nils? :+
|
Citaat:
ik dee trouwens haag uit :) van informatica afdeling |
Citaat:
Weer met hekken erom heen, sochtends om 7 uur keiharde trance muziek en fucked up spelletjes waar niemand zin in had? Doe ook informatica en die week gedaan (4 jaar geleden). Zwaar kicke met dat goede weer. |
Klinkt vett! :D en ik de hele week maar stage lopen...
|
Vette shit idd :D:D haha veel plezier alvast, ik moet de hele week naar school :( BAH!
|
Citaat:
ik wel in ieder geval 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rest heeft (net als Afdeling Informatica) normaal gesproken ook Haag In. |
Citaat:
Ik ga morge in mn cowboy pak (of berevel) naar ergens in de buurt van Nijmegen met heel mn opleiding 8-) |
moeten we maar es wat afsrpeken in de siezo ofzo ff met bieren ofzo :thumbsup:
ik ga nu ook bieren in de feesttent hierzo :d ciao *vanavond weer gare groovy op het forum* :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
WUHHAHAHA
dat kennen ze in den haag niet he:wave: |
Citaat:
|
waar woon ik :p
okey gister was bruuute shit, wat een chicks niet normaal, en dat in zo een fucking dorp, heb alweer wat contacten erbij :p begin deze week 0... nu stuk of 10 mensjes, vooral meiden :z trouwens ben nu aardig gaar :p ow bijna rellen gister tussen nazies en schalkwijkers (haarlemse wijk) whehe maar toch maar niet :p vanavond laatste avond, es zien of ik wat kan regelen :d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.