Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   computerlokalen op school (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49554)

FunFair 7 September 2004 13:00

computerlokalen op school

zijn echt gewoon neit te harden met dit weer...

asociaal gewoon hoe warm :p

TheGroovMaster 7 September 2004 13:03

wij hebben per lokaaltke een airco :p maardanog te heet kut sgool

FunFair 7 September 2004 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster

ga terruhg naar sgool man :p

TheGroovMaster 7 September 2004 13:12

wat is dat school :?

FunFair 7 September 2004 13:13

zo'n gebouw waar ze je allemaal inproppen... ook al is het er veel te warm.. en dan gaan ze van die verhaaltjes vertellen... en daarna geven ze je allemaal opdrachten.... 't is gewoon kinderarbeid.... stomme mannen en vrouwen zijn zelf gewoon te lui om het te maken... :no:

dext0r 7 September 2004 13:33

mijn vleugel waar ik altijd zit is gewoon samen met nog een andere vleugel de enige plek van de HS waar ze overal airco hebben :D

Berend 7 September 2004 14:38

Citaat:

In de nieuwe vleugel in Zoetermeer hebben ze dvdrippers in de computerlokalen met tv's. :z

LoeLoe 7 September 2004 14:45

Wij hebben airco dus nergens last van 8{

Tyskie 7 September 2004 14:47

Wij hebben overal wireless... Ik kan gvd alleen niet aan het juiste kaartje komen.. :[

Stapper 7 September 2004 15:17

laptop vragen en dan buiten op het gras werken :+

Broken 7 September 2004 15:23

Wij hebben ook computerlokalen met airco. :9

silverchair 7 September 2004 15:31

Bij ons ook airco, maar zit daar zoiezo niet graag, diegene die naast je zit kan alles zien wat je typt enzo :) Ik ging Felix een pm sturen zit dat wijf naast mij alles mee te lezen !! :o

Broken 7 September 2004 15:34

In de mediatheek zitten der van die dingen tussen, zodat je minder goed kunt zien wat de ander typt. Maar eigenlijk mag je in de mediatheek niet voor de lol op internet. Zetten ze je muis vast enzo. 8-)

silverchair 7 September 2004 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Broken
In de mediatheek zitten der van die dingen tussen, zodat je minder goed kunt zien wat de ander typt. Maar eigenlijk mag je in de mediatheek niet voor de lol op internet. Zetten ze je muis vast enzo. 8-)
Puuh das bij ons soms ook zo, hotmail en chat dingen zijn verboden en daar kan je niet op, maar op ll.com kan ik gelukkig nòg wel.

dext0r 7 September 2004 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wij hebben overal wireless... Ik kan gvd alleen niet aan het juiste kaartje komen.. :[
welke moet je hebben? en waarom moeten ze bij jullie nog perse van een bepaald model zijn? wat een onzin :p
bij ons moeten ze aan een bepaalde veiligheids eis voldoen, en dan mag verder alles, je moet enkel je MAC adres laten registreren.

frox 7 September 2004 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Bij ons ook airco, maar zit daar zoiezo niet graag, diegene die naast je zit kan alles zien wat je typt enzo :) Ik ging Felix een pm sturen zit dat wijf naast mij alles mee te lezen !! :o
al die erotische verhalen :o

K@rima! 7 September 2004 17:02

Bij ons ook geen airco! Ik moet al blij zijn als de pc het doet.. De school heeft het niet bepaald ruim.. :{

frox 7 September 2004 17:03

bij ons zijn mega veel compjoeteur lokalen en daar komt dat echt zo'n hete walm uit :kots:

K@rima! 7 September 2004 17:05

Van zweet of van de pc's? :kots:

not-known 7 September 2004 17:30

Citaat:

Iew! Zit jij op dezelfde school :p Achterlijk kut gebouw :p Et is er _altijd_ te heet en de temperatuur kan je niet eens regelen met die stomme apparaten in de pc lokalen :P
Er komt herrie uit, maar of dat nou lucht is :? :+
Gelukkig nou voor een half jaar weg :Y)

Berend 7 September 2004 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ook dat hebben ze...

Die gasten daar krijgen het beste van de beste, om te showen en nieuwe leerlingen te krijgen.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:11.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.