![]() |
Bordschrijven!!
Vandaag hebben we op school op het bord leren schrijven, tenminste we zijn er mee bezig:+
Wist je dat de V moeilijk is in basisschoolletters:? Mijn naam ging wel goed, maar toen moest ik druivenstein op schrijven, en toen schreef ik druiveld omdat ik de veld van zonneveld aan het oefenen was:z Zeer boeiend! Vermaken jullie je op school?:Y) |
doe jij een opleiding bezigheidstherapie ofzo??
|
spelletjes spelen, forum-surfen, mailen en soms iets opschrijven ;p
|
Citaat:
Ik vind het echt geweldig:d(tot nu toe) |
Wij hebben zo'n beetje van elke leraar te horen gekregen dat we:
- ontzettend goed moeten luisteren - ontzettend veel moeten werken - ontzettend veel moeten opschrijven - ontzettend hard ons best moeten doen - elke dag moeten leren tot 1 uur 's nachts - ontzettend zenuwachtig moeten zijn voor de examens die toch al over zo'n 8,5 maand zijn En dat doe ik natuurlijk allemaal :z |
Oww toevallig ik ben ook begonnen met de pabo nu dan (3jaar)
Maar bordschrijven heb ik al gehad bij onderwijsassistent.. veel oefenen, dan lukt het wel8) |
Re: Bordschrijven!!
Citaat:
|
Citaat:
toch lijken die leraren opleidingen grof gezien wel op elkaar maar ik heb me vandaag bezig gehouden met de doelen die je kan stellen voor een les en kijken of de leerlingen het na de les kunnen (interressant :no: ) |
ik ga denk ik een keuzemodule bordschrijven doen. lijkt me vet.
|
Ik ga ook naar de pabo later ;) (yeah over 2 jaar pas)
|
Citaat:
|
Kdenk dat het wel pittig zal worden, maar vind het wel een uitdaging :)
Haha bortsgreifen!! :D leuk man |
Citaat:
|
Ik krijg inderdaad ook Bordschrijven, maar dat is een soort van verplichte module van een ochtend of middag. Niet vrijwillig, niet voor studiepunten, gewoon verplicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.