![]() |
Zelfs hier
staan de jehova's 's ochtends voor je deur :p
|
afschieten allemaal 8|
|
kan je gezellig mee kletsen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg gewoon altijd netjes dat ik geen interesse heb :p
|
Vervelend, ben blij dat mijn deurbel het niet doet :D
|
Citaat:
ik ga ook blablabla blabla blablaaaa tegen iedereen zeggen |
Citaat:
doe me dan maar een deurbel die werkt :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze komen hier wel verdacht vaak langs als je toevallig vrij bent en wilt uitslapen weet je wel |
thank god hebben wij er al een paar jaar geen meer gehad ;p
|
Citaat:
|
Tijdje terug nog had ;)
mooi "niet geinteresseerd" gezegd Mijn leraar filosofie en godsdienst van vroeger, ging altijd discussie met hun aan :Y) vond hij leuk om in de les te vertellen :{ |
heh wat jammer, die komen hier nou nooit :z
Lijkt me overigens wel leuk om een keer de discussie met die mensen aan te gaan. :) |
ik heb ze 1x gehad en zei nee dankje en gooide de deur dicht :d sukkoools
|
Ik heb een keer wat van ze aangenomen, maar had niet door dat ut Jehova's waren :$
|
ik heb ze heel vaak hier.. echt lachwekkend..
de laatste keer ging ik ze napraten dus dan zeiden ze zij: we komen voor de boodschap van god ik: ja jullie komen voor de boodschap van god zij: wij willen deze aan u overbrengen ik: ja jullie willen deze aan ons overbrengen. zij: zou jij een boekje willen ik: ja zouden jullie een boekje willen zij: huh? ik: ja huh? zij: wij bedoelen een boek over en van god ik: ja wij bedoelen een kookboek of iets anders mag ook zij: nee dank u ik: nee dank u zij: mevrouw ik: mensen zij: wij gaan weer door ik: wij gaan ook weer door heel erg flauw.. maar wat moet je anders.. ik heb ze al zo vaak vriendelijk en heel aardig verzocht om op te rotten.. |
wij komen u god brengen.
dat is mooi zet hem maar in de schuur.:rolleyes: :no: |:( |
ik kom een paar keer in de maand bij jehova's aan de deur :p
|
Wat helpt, altijd doen of je het met ze eens bent..
Dan gaan ze uit verveling ( en na een aantal boekjes gedumpt te hebben bij je) wel weg.. Helpt echt! :Y) |
Citaat:
|
mijn moeder: hoeveel kost zo'n boekje?
getuigen: 20 frank mijn moeder: dan kan ik net zo goed 20 frank bij het oud papier leggen en toen waren ze weg |
M`n vader heeft gevraagd of ze ons wilden uitschrijven en onze deur wilde mijden :) Werkt! Zijn er al geen 2jr meer geweest.
Ik zou `t zelf wel `s grappig vinden om hun mening te ho0ren... :$ :p |
Citaat:
|
"wij brengen u het lcith"
"spaarlampen of gewoone peertjes?" stomme sukkels :{ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.