![]() |
WC's op school
Er was niet doorgespoeld.. In de dames wc nog wel.. Bah wie is er nou zo vies? :@ 8| :kots:
|
De dames op jou school :p
Maar ranzig idd!! |
Maar ik heb iets van een blaasontsteking.. IK MOET WEL.. Of ik doe het in m'n broek.. Ik kan 't echt niet inhouden.. maar als je zoiets ziet ga je over je nekje.. :[
|
Re: WC's op school
En zo hebben we elk ons fobie ...
Citaat:
|
die vrouwen ook altijd.... smerig volk hoor :no:
|
onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen wc's smeriger zijn dan mannen wc's
<punt> |
Citaat:
Fobie voor de een, fetish voor de ander. :+ |
Citaat:
Of de bril naar beneden vergeten doen. *kijkt naar haar broertje* |
karima is zo lief altijd
|
ook al meegemaakt... Pak ik gewoon een andere :p
|
op de HvA zijn er volgens mij nog meer WC's dan studenten :z, hier zijn ze altijd schoon, en als er een vieze is, dan loop je zo 20 meter verder naar de volgende WC's :D
|
Citaat:
Darn ik zou echt elke pauze in me broek doen dan ;p |
Was bij ons altijd zo, je moest altijd je neus dichtknijpen en op voorhand kijken of het toilet wel proper was, kots,poep, tampons, maakte allemaal niet uit,lag er allemaal 8|
En die kleintjes drinken echt veel te weinig water... |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij houden ze daar rekening met een diarree-epidemie... :yes: :+ |
ik ben ooit eens de dames wc in gelopen.. :+ zat er net een vrouwtje die vergeten was dat ze de deur op slot moest doen..
*doet deur open* OEPS! *kijkt op de deur* Jep.. ik zit fout.. :o |
Maar ik snap nog steeds echt niet waarom je dan met die camera naar binnen liep... :?
|
Citaat:
|
de wc's waren wel proper, maar ja, er waren er ook maar twee voor 150 meisjes. de andere wc's waren buiten. en dat terwijl de leerkrachten er 10 of zo hadden. heb daar altijd mijn mening over gezegd en veel leerkrachten waren het met me eens, maar ja, zo gemakkelijk verander je daar niet iets aan.
|
Wow nog geen 150 leerlingen bij ons op school --> 16 wc's ozzo :+ ( 8 voor meisjes, 8 voor jongens )
-edit- hm ze zijn best wel schoon eiglijk, vergeleken met die op de middelbare school damn... gebruikte tampons in de wc... bah |
vorig jaar op vakantie was de vrouwe wc ook smeriger. overal haren in de wasbak enzo:{ ook niet ff opruimen:z
|
Ik heb op de HvU eigenlijk nog geen wc bezocht :|
|
Wij zitten met een paar zieke geesten op school die het leuk
vinden om overal naast de wc's te plassen,echt overdreven ranzig die wc's soms:no: Ik vind het echt erg voor die kuisvrouwen. |
wij hebben oof fucking veel wc's 4 per hokje en om de 30 meter ofzo op elke verdieping uiteraard en op de wat drukkere plekken zijn er wel meer..... ow en ze zijn allemaal redelijk schoon, geen ranzig heden die je ziet ofzo.
|
Citaat:
Bij ons op school heb je 3x3=9 dames wc's voor 400 dames. Dat is toch lang niet genoeg? |
Dan spoel je dat toch zelf door ik zie het probleem niet zo?
|
Laat ik het zo zeggen.. Het was niet de kleine boodschap..
Zou je het dan doorspoelen? :huh: Echt ik lieg niet, het is zoo vies |
Je zou blij moeten zijn dan heeft die persoon niet met zijn stronthanden op de doorspoelknop gedrukt.:)
|
Waarom zijn er eigenlijk gezamelijke mannen wc's maar geen gezamelijke vrouwen wc's?
|
Dan heb ik toch echt liever dat er doorgespoeld wordt.. Dan gebruik ik maar plee papier (wat er trouwens niet was :huh: Dat meisje begin ik steeds viezer te vinden)om de knop in te drukken!
|
Citaat:
|
Citaat:
haha, waarom niet :9 |
Jah goeie vraag eigenlijk.. Ik zit in de leerlingenraad en zal het voorleggen.. :7
|
leerlingenraad :'(
|
Leerlingenraad! 8)
|
Citaat:
bij mijn werk zijn de vrouwenwc's 1 van de 10 keer vies, bij de mannen 1 van de 10 keer schoon :no: al-tijd pis op de grond. dat is trouwens hier in het studentenhuis ook zo :no: |
het stonk vandaag naar vis...
|
Ie bah zoiezo wc waar veel mensen komen vind ik gewoon vies, ook al wordt er goed schoongemaakt, bah ! Alleen hier thuis issie lekker schoon :+
Nee maar vandaag ook weer bij mij wc papier op, overal, ik naar andere wc's rennen (moest super nodig), op de ene wc was de bril nat (YEAH ZOOO VIES !! ) en in die andere stonk het..:S Moest ik helemaal naar boven ! |
Ik kan ook absoluut NIET meer naar een wc behalve dan die bij ons thuis.. En dat sucks best wel.. :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij op school zijn de toiletten altijd schoon... noujah... 1 plek in de school heeft wel ranzige toiletten, maar dat komt omdat er geen goede luchtafvoer is, waardoor het er altijd naar pis stinkt :p
maar je kunt bij ons gerust zitten kakken, zonder dat je, je druk moet maken om enge bacteriën :p |
trouwens logisch dat de vrouwenwc's ranziger zijn dan die van de mannen. De mannen desinfecteren hun wc (en dan bedoel ik het hok) met hun urine..
maar t stinkt wel en doorspoelen wordt zo vaak vergeten bij ons op school kwestie van op het knopje drukken.. wat ik pas ranzig vind is het gaan zitten op de bril.. ik kan er niet boven hangen omdat ik dan door mijn heupen zak.. dan zit je soms echt in de zeik van een ander.. echt :kots: |
veeg je het dan niet eerst weg en leg je dan een laagje toiletpapier op de bril?
en hoe zeiken vrouwen op de toiletbril? gaan die er boven hangen en dan verkeerd mikken ofzow :? want jullie toiletten zijn toch niet gedeeld? |
Citaat:
ik ga geen laagjes toiletpapier op de bril leggen, tijdverspilling en milieuvervuiling.. en vrouwen zeiken op de toilletbril door erboven te hangen en te "missen" of door op te staan en nog na te druppelen |
vrouwen zijn maar vieze wezens :p
|
Citaat:
(maargoed, je hebt dus wel gelijk.. ) |
maarjah er zijn ook zat mannen die er naast pissen en het niet even opruimen :p
en daar hoor ik niet bij voor de duidelijkheid :Y) |
Sjah gewoon goed richten.. lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk.. :{
Wij vrouwen hebben het ook 10x moeilijker. We zitten vaak niet op de bril zelf.. dus je moet er boven hangen..: -goed richten -je evenwicht niet verliezen -niet op de bril belanden weetjewel hoe lastig dat is?! |
Nu weten we ook gelijk de ware reden waarom vrouwen over het algemeen breder in de heupen zijn dan de mannen ;) :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.