![]() |
Mijn goeie daad voor vandaag!
Ik heb mijn mama leren mailen! :D
Wat heb jij vandaag allemaal goed gedaan? :D |
dat is meestal een nadeel ;) straks kan ze ook nog internetten :p
mijn goede daad is dat ik ter land ter zee en in de lucht voor me ma heb opgenomen :z |
vandaag niet, maar 3 weken geleden ofzo had ik mn moeder geholpen met koken8)
|
ik heb zin in seks man
|
'k heb wat mensen gewassen, verpleegt en geholpen 8|
|
oh ja en vanochtend in de bus ben ik opgestaan voor een opoe :yes: http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
Een goed antwoord gegeven op school?
|
niet :+
|
ik heb opatjes konten zitten wachten :z
euh... ik zit weer te dag dromen :z |
Ik heb lopen stennis schoppen op mijn bijna ex-school :7
|
Citaat:
Naah, dat denk ik niet dat dat snel gaat gebeuren... Ze vind dit al meer dan genoeg ;p :D |
De kat gevoerd. O-)
|
ik heb mevrouw geholpen haar kinderwagen de bus in te tillen :)
|
Citaat:
|
ik ga zo afwassen :yes:
|
Rondje bier gegeven.
|
Citaat:
het aanrecht staat hier ook weer es vol, moet de was doen want me wasmand is al overgelopen :+ moet de kattebak nog schoon maken nog inkopen doen voor me broertje dat ie wat te eten heeft vanavond als ie terug komt van ze oefening in duitsland. phuuuu owja en vanavond wat rondjes geven, mensen in me huis laten slapen en morgen ochtend de wc's schoon maken denk ik. fuck man, echt teveel :{ |
Citaat:
|
Ik heb gekookt, stof afgedaan, afgewassen en straks doe ik boodschappen. Oh wat ben ik trots op mezelf...:7
|
Ik heb mijn kamer opgeruimd. En dan niet zomaar even maar al het papierwerk gesorteerd, overal gestofzuigd en gestoft, klerenkast opgeruimd en gestrijkt.
M'n moeder zal vast trots op me zijn. O-) |
Ik heb tegen een domme doos gezecht dat ze in de verkeerde trein zat...daar bleef het ook bij :+
|
Citaat:
Weer een goede daad erbij! :+ |
Intervallen tijdens solfegelab :z
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn goeie daad is het opeten van etensretjes van de school |
Ik heb eerlijk tegen ...doet er niet toe ... gezegt dat ik hem niet leuk vind :)
hou niet van aan eht lijntje houden dus, vind het wel goed van mezelf :) Oh en ik heb allen maar water gedronken ! :D |
mijn goede daad van gisteren was mijn oma gezelschap houden ... (dat ik daar dan gelijk een pizza bij kreeg was mooi mee genomen :Y) )
|
Citaat:
(ontopic) dingen in elkaar gezet voor een feest van morgen, pc van mn opa gemaakt en net ff wat huiswerk zitten doen 8) |
Citaat:
|
Ik heb:
-kamer van m'n ouders opgeruimd -gestofzuigd (stof gezogen?) -brood gesmeerd voor m'n zusje Oh ik ben zo lief:p |
Citaat:
|
je zult toch de hee dag opatjes de kont moeten wassen, wat een leven, heb je dan nog wel tijd voor iets anders?
dan zul je zeker alles 5 maand van te voren moeten plannen. want o wee, als niet alle kontjes schoon zijn STRESS! :d |
Citaat:
|
uhm.. gewerkt op school en thuis?:p
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe schattig :love: |
hmmm.. nou ik heb mijn verzorgpaard gepoetst voor zijn eigenaar, waarna hij in de modder ging rollen :+
|
gekookt :p
|
gister dan maar want vandaag is net begonnen
:+ er zijn zo veel dingen die ik doe en niet eens als goede daad beschouw dat ik niet weet of ik gister wel iets goeds heb gedaan |
vroeg opgestaan in het weekend :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de inhoud van mn kamer in een stofzuigerzak gepropt, scheelt mn ma weer wat werk8)
|
afgewassen, wasje gedraaid
(dit is niet goed he 8)) |
Citaat:
|
Ik heb allerlei mensjes ongergoed/lingerie/pyama's verkocht :+ :{
|
ik heb op de bus m'n plaats aan twee oude mensjes afgestaan! (de een was wel racistish, war ik dan weer iets tege had, mrja, ik kon ze moelijk straal negere en blijve zitte hee)
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de bejaarden eten gegeven vandaag. Eigenlijk geen goede daad want ik krijg ervoor betaald mjah. Owja ik heb iemand van zijn kater afgeholpen door ehm nat te spuiten met een tuinslang. Ik heb de lift vast gehouden voor twee koppels... Ik ben zo heilig:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.