Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   lizz (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=49663)

daantjuuh 13 September 2004 20:24

lizz

Beste vrienden/vriendinnen van liset...,

Zoals de meeste van jullie weten ligt Lisette in het ziekenhuis te Utrecht...
Ze ligt er nou al bijna zo'n 3 weken en ik weet zeker dat ze wil dat haar
vrienden en vriendinnen weten hoe haar toestand is...
Aangezien ik niet al d'r vrienden ken, en dan ook niet al de e-mail adressen heb, zou
ik graag willen dat dit mailtje eventueel ook naar hen verstuurd wordt waarvan jullie
weten dat ze liset goed kennen maar niet aan deze lijst toegevoegd zijn.

10 augustus werd liset opgenomen, ze had een kiste (een goed aardig gezwel) in haar
alvleesklier zitten en aangezien deze kwaadaardig kon worden moest deze verwijderd worden.
Ze moest daarvoor naar het ziekenhuis in Utrecht, dit kwam omdat hetgene wat ze had, nogal zeldzaam en ingewikkeld was, daar kwam bij dat ze haar buik niet open wilde snijden, en een
nieuwe techniek (d.m.v. buisjes de kiste verwijderen) die overgekomen was alleen daar uitgevoerd werd.
Er werd voorspelt, dat wanneer alles redelijk goed verliep, ze maximaal een week in het zieknhuis zou liggen.
Inmiddels zijn we 3 weken verder.
Aanvankelijk leek alles goed, na een kleine week at ze weer een beetje en had ze zelfs even in een rolstoel gezeten.
Van vrijdagnacht op zaterdag kreeg ze hevige buikpijn, zo erg, dat de morfine en medicijnen niet hielpen. Ze heeft de hele nacht verschrikkelijk veel pijn gehad, wat nauwelijks te beschrijven is. Haar ouders wisten het niet meer, ze lag daar en je kon niks doen om haar pijn weg te nemen.
Ze is toen voor een tweede keer geopereerd, haar drain was verstopt en er waren verschillende
ontstekingen in haar maag en alvleesklier.
De alvleesklier was gaan lekken, en dit kwam in haar maag, wat ontzettend pijn doet.
De onstekingen en overige zaken die er niet thuis hoorden werden weggehaald, en d'r buik werd schoongemaakt.
Na de uitrustkamer kwam ze gewoon weer terug op d'r gewone kamer, maar heel lang duurde dit niet, weer moest ze geopereerd worden. Vele compilcatieswaren niet precies bekend. D'r bloed was niet goed en ze had nog teveel pijn door de morfine heen, ze kreeg er koorts bij en de doktoren besloten tot nog een operatie. Deze was afgelopen donderdagavond.
Sindsdien ligt ze op de intensive care, en zelfs aan de beademing, ze heeft na 3x narcose en operaties veel van haar energie verloren.
Ik ben zo'n beetje om de dag op bezoek geweest,maar afgelopen zondag schrok ik zo erg, ik hield het zelf niet, en dat is gewoonweg niet te beschrijven.
Haar ouders zijn er alledrie de weken bijgeweest en voor hun is het zo zwaar, ze kunnen
de pijn van liset niet wegnemen en hier gaan ze nog het meest aan onderdoor.
Dan gaat het goed, dan weer niet, dan willen de dokters dit, dan weer dat.
Frans (de vader) heeft al meer dan een week aan werk afgezegd terwijl er daar zonder hem vrijwel geen werk is!
Ik wil jullie dan ook heel graag vragen om liset een hartonder de riem te steken!
Ze heeft het echt nodig en het is te hopen dat het vanaf nu beter gaat.

siNix 13 September 2004 20:26

sterkte.. op DMFnet.nl staat ook zo`n topic,
Nogmaals sterkte en liefs

bartje518 13 September 2004 20:31

Ai, das lelijk :o

Sterkte lisetje!!! :*:*

Karentjeuh... 13 September 2004 20:34

Nou ik ken Liset niet, maar ik wil haar toch veel sterkte en beterschap wensen. Er zullen binnenkort wel weer betere tijden aanbreken voor haar. En echt chapeau voor haar ouders!

Liefs,
Karen.

Headliner 13 September 2004 20:37

heel veel sterkte lisette!! :* :* :*
en haar familie/vriend(in)en ook natuurlijk:*

dext0r 13 September 2004 20:39

veel sterkte gewenst!

electricity 13 September 2004 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siNix
sterkte.. op DMFnet.nl staat ook zo`n topic,
Nogmaals sterkte en liefs

idd..
meisje komop, je kunt het!!
:*:*:*

0Vera 13 September 2004 20:43

van mij ook sterkte! wat erg zeg :S

weet nie goed wat verder te zeggen... ik hoop dat ze er weer bovenop komt!

ook sterkte aan de familie en vrienden gewenst :*

thali 13 September 2004 20:57

*slik*

Veel beterschap meis!
*geeft voorzichtig een knuffel*

@daantjuuh: houd je ons verder op de hoogt ajb?

Sedes 13 September 2004 20:59

Ook al ken ik haar niet echt (weet wel wie het is), veel sterkte toegewenst :*

En hopelijk houdt ze er niks (ernstigs) aan over..

frox 13 September 2004 21:15

wow dat is echt niet goed! Wil je dr heel veel sterkte wensen? Kunnen we niet met zn alle een kaart naar dr sturen? lijkt me wel leuk 8-)
jij ook sterkte en dr ouders ook!

Headliner 13 September 2004 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
Kunnen we niet met zn alle een kaart naar dr sturen? lijkt me wel leuk 8-)
is wel een leuk idee, maar hoe wil je dat doen?

dext0r 13 September 2004 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FroX
wow dat is echt niet goed! Wil je dr heel veel sterkte wensen? Kunnen we niet met zn alle een kaart naar dr sturen? lijkt me wel leuk 8-)
jij ook sterkte en dr ouders ook!

dat van die kaart, of adres voor een kaart had ik ook al over gepméd maar krijg ik nog niets op :(

Headliner 13 September 2004 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
handtekeningen inscannen en dan met fotoshop bijeenvoegen en afprinten en dat op de kaart plakken....ofzo
:thumbsup:
of iedereen schrijft een klein boodschapje en dat voeg je samen8-)

Bird Of Prey 13 September 2004 21:46

Beterschap en veel sterkte :*

Karma-Killer 13 September 2004 21:50

Tsjonge hier schrik ik wel effe heel erg van :{
Ik vind zeker dat we met zn alle iets van ons moeten laten weten!

Karma-Killer 13 September 2004 21:57

Citaat:

ja boodschap is uiteraard leuker dan allemaal onleesbare krabbels

en dus kan het evengoed getypt worden al is dat niet echt persoonlijk

We typen hier altijd naar elkaar dus ik vind het wel toepasselijk om als forum groep iets getypts te doen ;)

Headliner 13 September 2004 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma-Killer
We typen hier altijd naar elkaar dus ik vind het wel toepasselijk om als forum groep iets getypts te doen ;)
nee, gewoon handgeschreven

TheGroovMaster 13 September 2004 22:14

oooo kut zeg dit, ik kan me haar nog goed herinneren hoe we met ze allen aan het zwemmen waren daar in eindhoven (toch!?) het was erg leuk!
En dan nu dit, ziek op bed zelfs aan de beademing, echt een shock! ze is zo levendig! en nu ligt ze daar.

Liset! veel sterkste en doorbijten meid!!!! Ouders, familie en vrienden, ik wenst jullie ook sterkte!

*beterschap lieve liset!*

dext0r 13 September 2004 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
oooo kut zeg dit, ik kan me haar nog goed herinneren hoe we met ze allen aan het zwemmen waren daar in eindhoven (toch!?) het was erg leuk!
En dan nu dit, ziek op bed zelfs aan de beademing, echt een shock! ze is zo levendig! en nu ligt ze daar.

Liset! veel sterkste en doorbijten meid!!!! Ouders, familie en vrienden, ik wenst jullie ook sterkte!

*beterschap lieve liset!*

inderdaad :(

Red_Scorpion 13 September 2004 22:47

Tja, nou zou ik toch wel iets langers moeten schrijven voor Lisette dan al die standaard sterkte/beterschap dingen van hierboven, want hoe langer je dit leest hoe sneller de tijd gaat, en hoe eerder je weer thuis bent dacht ik zo. Ik kan het ook fout hebben, maar ga daar dit keer maar niet van uit.

Maarja, wat moet ik je zeggen in een situatie als deze...

Het komt vast allemaal weer goed met je, maar toch kei veel sterkte namens je "allerbeste vrienden" Alwin en NW!

En natuurlijk sterkte voor ouders, zusje, erwtje, daantje en de rest van de familie en vrienden.

Als je bij de volgende Feyenoord - PSV gewoon weer lekker thuis zit, maar zogenaamd net als toen weer in het uitvak zit sms/zwaai ik wel weer naar je Brabo ;)

Hou je sterk!

Alwin

Daantje bedankt voor het maken van deze thread

PFP 13 September 2004 23:04

:)

bartje518 13 September 2004 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Tja, nou zou ik toch wel iets langers moeten schrijven voor Lisette dan al die standaard sterkte/beterschap dingen van hierboven, want hoe langer je dit leest hoe sneller de tijd gaat, en hoe eerder je weer thuis bent dacht ik zo. Ik kan het ook fout hebben, maar ga daar dit keer maar niet van uit.

Maarja, wat moet ik je zeggen in een situatie als deze...

Het komt vast allemaal weer goed met je, maar toch kei veel sterkte namens je "allerbeste vrienden" Alwin en NW!

En natuurlijk sterkte voor ouders, zusje, erwtje, daantje en de rest van de familie en vrienden.

Als je bij de volgende Feyenoord - PSV gewoon weer lekker thuis zit, maar zogenaamd net als toen weer in het uitvak zit sms/zwaai ik wel weer naar je Brabo ;)

Hou je sterk!

Alwin

Daantje bedankt voor het maken van deze thread

:thumbsup: :)

RandyJC 13 September 2004 23:46

sterkte meissie :*

Kampie 14 September 2004 00:04

damn.. sterkte meisje.. :(

je red het wel.. je red het wel.. denk er gewoon even aan dat je het ons nog moeilijk wil maken hier ;)

kommop! :thumbsup:

LexS 14 September 2004 00:25

Wow dit is echt erg voor haar en haar naasten.

Sterkte en besterschap!

psychobunny 14 September 2004 10:13

Sterkte meissie :* Je komt er wel door!
En veel sterkte aan de familie...

K@rima! 14 September 2004 10:16

Ik ken je ook niet meid, maar heel erg veel sterkte en geeft nooit op!!
Knuffel :*

Femezz 14 September 2004 10:20

Heeeel veeeel sterkte meis! Komt goed :*

Ar-Tuur 14 September 2004 10:53

Heb verder ook niets zinnigs te melden :$

Sanne 14 September 2004 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Heb verder ook niets zinnigs te melden :$

AmbyPur 14 September 2004 11:37

damn :( wat groov zegt, ze is zo levendig en dan zoiets, je hebt altijd het idee dat het de verkeerde mensen 'overkomt' :(

heel erg veel sterkte allemaal, liset, daantje, familie.. t zal een moeilijke tijd zijn :( :*

ViveLaFète 14 September 2004 11:40

pff wat erg..
veel sterkte voor lizz , haar familie en al haar vrienden
, blijven volhouden...:aai:

The Phit 14 September 2004 14:32

ohhh neeee, de alvleesklier :(
Me vader heb dr een onsteking aan, en is de afgelopen half jaar al 3 keer opgenomen geweest. Als ik de dokters mag geloven zijn alle aandoeningen die met de pancrias te maken hebben erg moeilijk te genezen.
Ik hoop dat Liesje erdoorheen komt en dat ze nog lekker vaak op stratumseind kan gaan stappen. Ze zal waarschijnlijk wel dan van de drank af moeten blijven denk ik..
super veel sterkte en beterschap toegewenst liesje :*

AMF 14 September 2004 14:51

Jeetje...wat een rotsituatie! Hoop dat je dr weer bovenop komt Lisetje..en dat je familie en je vrienden er voor je zijn helpt natuurlijk ook al een heleboel!! Je verdient echt alle steun, je kunt het! :*

silverchair 14 September 2004 14:58

Jeetje zeg, Heel veel sterkte zoals iedereen al zegt ! Ook aan de familie !
Verder idd een leuk idee om iets van een kaartje te sturen !

thali 14 September 2004 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
Citaat:

handtekeningen inscannen en dan met fotoshop bijeenvoegen en afprinten en dat op de kaart plakken....ofzo
:thumbsup:
of iedereen schrijft een klein boodschapje en dat voeg je samen8-)
Wie gaat de handtekeningen of boodschappen verzamelen?

BlackTurtle 14 September 2004 16:04

omg, zo jong en dan al zo ziek.

ik heb er geen woorden voor.

ook al ken ik je niet , veel sterkte meid, en blijf vechten.

chica 14 September 2004 16:35

wat zielig:( verder dan beterschap en sterkte kom ik ook niet, maar hou vol meid, je redt het wel!:*

Stevie 14 September 2004 16:54

jah had al ergens anders op t forum gelezen dat ze geopereerd zou moeten worden,

het klinkt echt erg.. heel veel sterkte + beterschap, ook voor familie + vrienden enzo, ik weet zeker dat ze sterk genoeg is om t te redden :thumbsup: :* :*

LoeLoe 14 September 2004 17:05

Shit da's echt erg dat het veel anders is gelopen dan ze in eerste instnatie dachten dat het zou doen!

Ik wil Liset heel veel sterkte wensen en hopen dat ze er sne lweer boven op komt!

xLesjuhx 14 September 2004 17:09

Hier schrik ik idd ook heel erg van..Dit verwacht je niet natuurlijk.

Heel veel sterkte allemaal en LiZzje: je moet weer heel snel beter worden! :*:*:*

Erg fijn dat je dit zo aan iedereen laat weten, Daantje.

bootje 14 September 2004 17:28

Ik wens je heel veel beterschap!!
het komt allemaal wel in orde, positief denken... :aai:

PFP 14 September 2004 17:47

ze was net op msn

Chrizlybeer 14 September 2004 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
ze was net op msn
Ga webcammen
8)

bruggi 15 September 2004 10:02

Lieve Lizz, ik ken je niet zo goed, maar je lijkt me een superleuke meid. Het is heel wat wat je door moet maken, maar met de steun van je ouders en lieve vrienden kun je je er vast doorheen slaan!
Ik hoop dat deze reacties iig voor een moment van afleiding en een glimlach kunnen zorgen :).

Hou vol Lizz, blijven doorvechten :* .

En Daantje, erg lief van je dat je haar zo steunt, jij ook sterkte.

lieve colafles 15 September 2004 10:51

daantje, het is inderdaad lief van je dat je haar zo steunt.. sterkte...

lizz.. ontzettend veel sterkte.. ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.. ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik hoop wel echt dat het goedkomt..

kus van mij :*

(god wat ben ik slecht in dit soort dingen :()

AmbyPur 15 September 2004 11:05

het lijk mij ook leuk (nouja leuk :{) om een kaart te sturen! misschien kunnen we al de dingen die hier zijn gezegd wel printen en opplakken.... :)

WishfulDreaming 15 September 2004 11:29

Veel beterschap lizz...

Sterkte aan haar familie en hopelijk gaat het snel weer beter :*

FunFair 15 September 2004 11:34

jeutje dat is echt niet gezellig..
heel veel beterschap zeg! Ik hoop dat je snel weer beter wordt!!

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.