![]() |
Bo-dag!
Joepiiiiiieeeeeeeeee! Het wordt een Bo-dag :d
Mijn mama wil straks met me gaan shoppen en dan gaan we naar de kapper! Allemaal voor mij :d:d Ben blij, heb er zin in. Het gebeurt niet veel dat we een hele middag tijd hebben. |
héhé een bo-dag...
ik wil ook een bo-dag :( ma dan een lynn-dag *) shopping, manicure, sauna,... allemaal voor mij en als ik thuiskom staat mn favo gerecht klaar... oh ja dit moet ik mn vriend voorstellen:yes: |
ik mag ook nog het eten voor vanmiddag kiezen. heb wel zin in raclette. moet er nog eens over nadenken :)
|
Citaat:
Ik wil ook wel een saar-dag :'( :D |
Citaat:
|
Citaat:
Eens zorgen dat er dat komt 8-) |
veel plezier, Bo ;)
|
Citaat:
|
Waar je al blij van wordt
|
Dacht even dat het over de teletubbies ging :{
Have fun bo-otje! |
ze wil wat van je hoor.. pas op!
|
Een Bo-dag vandaag???
Niet dom bedoeld hoor, maar ik geef mijn hond vandaag dan ook maar een extra hondenkoekje :d Die heet namelijk ook Bo :d |
2 merel uurtjes vandaag, lekker geshopt met mn ma, zijn die tussenuurtjes toch nog ergens goed voor :Z
|
Ik gaat morgen shoppen van 10u tot 5u :9~
Met de mama :yes: |
ik heb nooit een gaetan-dag(man dat klinkt niet:d)
misschien als ik het eens voorstel bij men vriendin,maar van men ouders moet ik zoiets niet verwachten,die doen namelijks niets voor mij:no: |
geef mij eens z'n moeder
|
Nee.. zoveel geluk heb ik alleen op mijn verjaardag..
Veel plezier iig! |
Citaat:
|
en hoe was t? :Y)
|
leuk leuk :)
m'n haar ruikt lekker :). heb er wel 2u voor bij de kapper moeten zitten, maar goed. verder gekocht: roze lippenstift, twee rokken, een truitje en laarzen :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je neemt een soort ham en laat daarover kaas smelten. en wij eten dat met aardappeltjes in de schil gekookt en allerlei groentjes en brood mmm |
Citaat:
gaan we nog modeshow zien van je nieuwe uitfit!? |
Citaat:
de schoenen kan ik wel tonen |
Citaat:
|
|
Het was vandaag Stefanie-dag :7
Nu zijn mijn mama en ik blut :$ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.